Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Link naar oude topic Vorige topic onbetrouwbaar transfernieuws
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Via BanJavi:
'Engelaar mogelijk vervanger Davids'
Orlando Engelaar wordt door Het Parool genoemd als mogelijke vervanger bij Ajax voor de geblesseerde Edgar Davids. De krant baseert die suggestie op de eerdere samenwerking tussen Engelaar en coach Henk ten Cate.
Volgens de Amsterdamse krant moet de 27-jarige middenvelder van FC Twente zo'n zeven miljoen kosten. Die vraagprijs zou voor Ajax geen probleem zijn, nadat het Ryan Babel voor liefst zeventien miljoen euro aan Liverpool verkocht.
De scheenbeenbreuk van Davids is binnen de huidige selectie van Ajax lastig op te vangen. De aanwezige alternatieven (Lindenbergh, Sarpong, Vertonghen, Schilder) zijn allen kwalitatief onvoldoende of nog te onervaren. Urby Emanuelson kan wel in de Davids-rol spelen, maar doet dat liever in een 4-4-2 systeem. En juist in dat concept rendeert Wesley Sneijder weer minder.
Met die theorie in het achterhoofd vermoedt Het Parool dat Ajax vrijwel zeker een vervanger zal kopen, waardoor kwalificatie voor de Champions League in geen geval in het geding kan komen. Volgens de krant is Engelaar een voorname kandidaat. Hij werd eerder door Ajax-trainer Henk ten Cate in diens tijd bij NAC succesvol weggeplukt bij Jong Feyenoord. In Breda groeide de Rotterdammer uit tot een zeer gewaardeerde kracht.
www.voetbalprimeur.nl
Misschien biedt AZ zonder blikken of blozen meteen 15 miljoen ofzo. Dan zet Groningen zichzelf echt niet voor paal in geval van een vertrek.joey schreef:Dat zou mooi zijn. Zijn we van dat probleem ook af.
Groningen zet zichzelf voor paal als het Suarez wel aan AZ wil verkopen. Dus ik zie het niet gebeuren.
Waar staat trouwens dat Pellè niet komt?
We hebben de eerste keus van onze technische staff tot nu toe gezien. Wil jij er echt achter komen wie de tweede keus is voor de positie van linksbuiten? Ik in ieder geval niet, aangezien Ajax vast en zeker in Nederland blijft kijken. En dan kom je na Suarez zo ongeveer bij, jawel, Lasse Nilsson uit.joey schreef:Dat zou mooi zijn. Zijn we van dat probleem ook af.
Groningen zet zichzelf voor paal als het Suarez wel aan AZ wil verkopen. Dus ik zie het niet gebeuren.
Geen idee hoe het met zijn fitheid is gesteld, maar dat is/was wel een aardige spits hoor. Maar goed, hij gaat dus naar Livorno. Waar had je dat verhaal vandaan, Mano?Mano schreef:vorige week is diego tristan aangeboden aan Ajax, helaas moet ik jullie het antwoord schuldig blijven.
-
Niet dat ik dit geloof, maar dit is toch wel zo belachelijk slecht onbetrouwbaar nieuws dat ik gewoon om dat feit het het posten waard vond:

www.voetbalmax.nl schreef:Kans op transfer Farfán naar Ajax wordt groter
Door: Sam
Datum: 16 Juli, 2007
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
http://www.voetbalmax.nl/ajax/kans-op-t ... groter.htm

Lijkt me eerder een reden om het niet te plaatsen, we hebben het hier over onbetrouwbaar transfernieuws, niet over belachelijk transfernieuws.Daniel_vT schreef:Niet dat ik dit geloof, maar dit is toch wel zo belachelijk slecht onbetrouwbaar nieuws dat ik gewoon om dat feit het het posten waard vond:
www.voetbalmax.nl schreef:Onzinbericht
![]()
![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
24/7/2007 - 'Vraagprijs Xabi Prieto verhoogd naar 6 miljoen'
(Gepost door )
Volgens het regionale dagblad Diario Vasco heeft Real Sociedad de vraagprijs voor Xabi Prieto tussentijds verhoogd naar 6 miljoen euro. Dat compliceert de transfer van de middenvelder in hoge mate. Aanvankelijk werd bij Ajax gerekend op een snelle transfer. De Spanjaarden hadden zo nog kans om nog een forse transfersom te vangen voor Prieto wiens contract volgende zomer afloopt. Ajax zou niet verder willen gaan dan 3 miljoen euro.
(Gepost door )
Volgens het regionale dagblad Diario Vasco heeft Real Sociedad de vraagprijs voor Xabi Prieto tussentijds verhoogd naar 6 miljoen euro. Dat compliceert de transfer van de middenvelder in hoge mate. Aanvankelijk werd bij Ajax gerekend op een snelle transfer. De Spanjaarden hadden zo nog kans om nog een forse transfersom te vangen voor Prieto wiens contract volgende zomer afloopt. Ajax zou niet verder willen gaan dan 3 miljoen euro.
Die komt dus niet naar Ajax.'Nilsson heeft genoeg van Heerenveen'
24/7/2007 9 :34
Aanvaller Lasse Nilsson wil Heerenveen zo snel mogelijk verlaten. De Zweed geeft de voorkeur aan Spanje of Frankrijk.
Het contract van Nilsson met Heerenveen loopt nog door tot medio 2009. Toch wil Nilsson bij voorkeur zo snel mogelijk vertrekken uit Friesland. Zijn zaakwaarnemer Martin Klette in het Algemeen Dagblad: 'Nilsson wil dit seizoen in een betere competitie dan de Nederlandse spelen. Heerenveen weet dat, maar wil hem liever niet kwijt.'
Volgens Klette zou Nilsson met twee Spaanse clubs en een Franse club onderhandelen. De Zweedse aanvaller vormde afgelopen seizoen een uitstekend duo met Afonso Alves. De Braziliaan werd met 34 goals topscorer van de Eredivisie. Nilsson kreeg liefst tien assists achter zijn naam.
Marca meldt dat Ajax drie miljoen geboden zou hebben en dat deze week het eindbod van Athletic de Bilbao wordt verwacht. Of dat hoger of lager is dan die drie miljoen van Ajax is vooralsnog onduidelijk. Real Sociedad moet dan beslissen of ze hem voor dat geld willen verkopen of dat ze hem houden met het risico dat hij over een jaar gratis vertrekt.Ajaciedjuh schreef:24/7/2007 - 'Vraagprijs Xabi Prieto verhoogd naar 6 miljoen'
(Gepost door )
Volgens dit bericht zou Ajax dus nog in de markt zijn. Al zegt het niet alles, want Marca loopt soms een beetje achter. Het blad komt pas vandaag met het nieuws dat Sneijder heeft besloten bij Ajax te blijven.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik sprak met zijn zaakwaarnemer (dat niet wetende) en toen ik erachter kwam dat hij zaakwaarnemer was zei ik: "ponmp eens wat goeie spelers naar Ajax.Thomas schreef:Geen idee hoe het met zijn fitheid is gesteld, maar dat is/was wel een aardige spits hoor. Maar goed, hij gaat dus naar Livorno. Waar had je dat verhaal vandaan, Mano?Mano schreef:vorige week is diego tristan aangeboden aan Ajax, helaas moet ik jullie het antwoord schuldig blijven.
het antwoord was: ik heb Tristan vorige week aangeboden.
meer wilde hij er niet over kwijt. Dit was 2 weken terug, dus dat Livorno verhaal kan kloppen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Weer iemand, Rommedahl en Urzaiz kwamen ook uit de lucht vallen, evenals het bod op Babel en (dus ook de interesse) dat we al drie keer geboden hadden op Suarez of zelf maar interesse hadden waren geen geruchten over geweest de laatste weken. Waarom zou dat nu opeens anders zijn?Mano schreef:mamamia wat blijft het stil....
geen nieuws, geen geruchten, NADA NOPPES NIETS
we gaan het toch niet met deze groep doen, he???
![]()
-