Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
In de Telegraaf van vandaag staat het iets explicieter dan in het AD. Hier staat dat Ajax naar een vervanger gaat (dus al besloten is).
Ajax zoekt vervanger voor Davids Ajax dacht bijna klaar te zijn met de reeks noodzakelijke aankopen, maar zal toch nog op zoek gaan naar een vervanger voor Edgar Davids . De routinier brak zaterdag in een oefenduel zijn scheenbeen en is zeker drie maanden uitgeschakeld
- Ajaciedjuh
Ik vind Engelaar niet een type Davids. Ik denk dat we een echte terriër moeten hebben, zodat Sneijder ontlast wordt. Ik neem aan dat op het schaduwlijstje van Van Geel ook iemand staat als opvolger van Davids (hij zou volgend jaar al kunnen stoppen). Dan moet je die versnelt halen.Peter schreef:In mijn lokale krant (De Stentor) wordt er het volgende gezegd: 'Een mogelijke vervanger voor de positie van Davids zou Engelaar zijn'. Geen idee of dit nu daadwerkelijk een gerucht is of dat het een idee is van de journalist.
Engelaar beschikt wel over wat recuperatievermogen maar is natuurlijk absoluut geen aanjager of leidinggevende speler. In mijn ogen haal je of een type Davids, of een bijzonder talentvolle speler met andere complimentaire kwaliteiten op die positie. Engelaar is echter niets speciaals. Daar weet je zeker van dat je hem volgend seizoen waarschijnlijk niet meer gaat gebruiken.
Transfer Suárez 3: Groningen wil meer dan 5 miljoen
www.voetbalonline, 23 juli 2007 10:55 - FC Groningen ziet de arbitragezaak van 30 juli, inzake de transfer van Suárez naar Ajax, met vertrouwen tegemoet. Groningen-directeur Nijland verwacht overigens niet dat men met Ajax voor die tijd tot een akkoord zal komen. De club verwacht dat de speler aanmerkelijk meer waard is dan 5 miljoen euro. Mocht dat onverhoopts de uitkomst van de arbitragezaak zijn, zou Groningen dat zeer teleurstellend vinden. Volgens Nijland is de 20-jarige aanvaller te belangrijk voor de club om hem voor dat bedrag te laten gaan.
VOL
www.voetbalonline, 23 juli 2007 10:55 - FC Groningen ziet de arbitragezaak van 30 juli, inzake de transfer van Suárez naar Ajax, met vertrouwen tegemoet. Groningen-directeur Nijland verwacht overigens niet dat men met Ajax voor die tijd tot een akkoord zal komen. De club verwacht dat de speler aanmerkelijk meer waard is dan 5 miljoen euro. Mocht dat onverhoopts de uitkomst van de arbitragezaak zijn, zou Groningen dat zeer teleurstellend vinden. Volgens Nijland is de 20-jarige aanvaller te belangrijk voor de club om hem voor dat bedrag te laten gaan.
VOL
Ik heb m'n twijfels over Jansen iets tezelf verzekerd en te weinig inbreng het laatste jaar bij Vitesse.Ik zeg neemattie schreef:in mijn persoonlijke ogen zie ik graag T. Janssen komen van Vitesse. Mag weg van de Mos. Heeft een vechters mentaliteit een goed linker been en kan iemand voor het doel neerzetten en kan zelf ook nog eens lekker scoren.

-
- AT Toto winner 15/16
Ja, maar hebben Febo en Engelaar dan wel wat bewezen?brigade zuid schreef:Eerst maar ff afwachten want van Pelle zeg je wel dat ie nog niks bewezen heeft op dit niveau maar dat geldt voor Vertonghen natuurlijk ook.Bertje schreef:Sterker nog: Vertonghen is beter dan die twee ballenjongens bij elkaar.
Pfff, de rillingen lopen alweer over mijn rug!
Lees je eerst een reactie van van Geel die zegt dat Davids bijna niet vervangbaar is met alle pluspunten van dien. Komen ze met de naam Engelaar aanzetten. Vind het zelf een belediging aan het adres van Davids... man man man!
Hopeloze gedoe allemaal. Voorlopig moeten er zowiezo nog 2 aankopen gedaan worden plus een vervanger voor Davids... Ze mogen wel een beetje op gaan schieten. De tegenstanders worden nu serieuzer en de tijd tikt maar door!
Lees je eerst een reactie van van Geel die zegt dat Davids bijna niet vervangbaar is met alle pluspunten van dien. Komen ze met de naam Engelaar aanzetten. Vind het zelf een belediging aan het adres van Davids... man man man!
Hopeloze gedoe allemaal. Voorlopig moeten er zowiezo nog 2 aankopen gedaan worden plus een vervanger voor Davids... Ze mogen wel een beetje op gaan schieten. De tegenstanders worden nu serieuzer en de tijd tikt maar door!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Even een andere speler...Collins John zou mogen vertrekken uit Engeland.
Is dat niet iets voor ons ?
Het blijft een talentvolle speler en onder de hoede van HtC zou het best wel iets kunnen worden. Nu gebruiken als stand-in en misschien zelfs vanaf de flanken. En als KJH volgend jaar weggaat heb je de opvolger eventueel al in huis met Collins John
Is dat niet iets voor ons ?
Het blijft een talentvolle speler en onder de hoede van HtC zou het best wel iets kunnen worden. Nu gebruiken als stand-in en misschien zelfs vanaf de flanken. En als KJH volgend jaar weggaat heb je de opvolger eventueel al in huis met Collins John