Wielrennen
Moderator: mods
Dan zouden de restanten nu nog aanwezig zijn en waarom zou hij dat doen? Hij is dan in voorbereiding voor de tour rond die tijd! En op 30 juni is hij nog gecontroleerd niks nada.LucaS schreef:Volgens mij is regelmatig niet opgeven waar je bent maar voor 1 reden interessant; kan je in die periode mooi je dopingtoevoer regelen.
Chris a.k.a Giiser
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Onzin. Juist als je dopingtoevoer wil regelen "verzin" je een alibi. Overigens leid ik uit je stelling af dat je de Tour eerst wel leuk vond, Joey? Wel naief dan. Al vanaf 1903 worden onoirbare middelen gebruikt in het wielrennen. Het maakt mij niets uit. Ik blijf het een fascinerende sport vinden.joey schreef:Precies.LucaS schreef:Volgens mij is regelmatig niet opgeven waar je bent maar voor 1 reden interessant; kan je in die periode mooi je dopingtoevoer regelen.
Ik trap er niet meer in. Vind er ook niets meer aan. Al dat gelieg staat me tegen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
Er zijn soorten doping waar het een tijdje nodig heeft om die te maskeren. Het is dan verdomd handig om een paar dagen onvindbaar te zijn voor tussentijdse dopingcontroles. Die zijn er juist voor bedoeld om renners buiten de wedstrijden te betrappen. renners die tijdens wedstrijden worden gepakt zijn een beetje dom (of hebben slechte medische 'begeleiding')Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Onzin. Juist als je dopingtoevoer wil regelen "verzin" je een alibi.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een fantastische karakterrenner blijft het toch, die Vino. Al jaren mijn favoriet. Alleen al die Spanjaard in die ploegleiderswagen achter hem die geen seconde stil was maar Vino toe bleef schreeuwen en aanmoedigen. Wat zat hij er doorheen, op het einde.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik verwacht morgen een mooie rit, de finish op een HC-berg. Vino,Mayo en Valverde zullen zich absoluut willen laten zien. Maar een Evans zal ook zeker proberen Rasmussen te ontronen. Iedereen vecht nu voor haar kans, ik verwacht een rit met ontelbaar veel aanvallen, vooral omdat de rit van overmorgen bergaf eindigt. Veel renners zullen nu of woensdag hun slag willen slaan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
Ja, maar geen middelen waarbij renners (Riis) rondrijden met stroperig bloed en elk ogenblik dood kunnen neervallen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Overigens leid ik uit je stelling af dat je de Tour eerst wel leuk vond, Joey? Wel naief dan. Al vanaf 1903 worden onoirbare middelen gebruikt in het wielrennen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini