Openen nieuwe wedstrijd topic
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Openen nieuwe wedstrijd topic
Wil iedereen die een topic opent hier het huidige seizoen bij vermelden (2007/2008). Dan is dat later (volgend seizoen) een stuk makkelijker terug te vinden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
- InnerHarbour
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Re:
De opmaak van de titels in deze zone begint wat rommelig te worden. Vandaar de vraag bovenstaande mededeling in acht te nemen. Om het goede voorbeeld te geven zal ik de reeds geplaatste titels aanpassen.Duke schreef:Aanvullend verzoek, wil iedereen bij het openen van een nieuw topic de volgende titelopzet gebruiken?
De Graafschap - Ajax 19-08-2007
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: Re:
Wat is dit voor taal Gestapo ? dient dit enig nut ? Ik vind het zelf namelijk fijn om bijvoorbeeld ook de dag en het tijdstip te vermelden. (dat heeft me wel eens een wedstrijd missen gescheeld)Duke schreef:De opmaak van de titels in deze zone begint wat rommelig te worden. Vandaar de vraag bovenstaande mededeling in acht te nemen. Om het goede voorbeeld te geven zal ik de reeds geplaatste titels aanpassen.Duke schreef:Aanvullend verzoek, wil iedereen bij het openen van een nieuw topic de volgende titelopzet gebruiken?
De Graafschap - Ajax 19-08-2007
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Openen nieuwe wedstrijd topic
Ik (en ik denk en hoop meer met mij) vind het mooier om alle titels er hetzelfde uit te laten zien. Maar prima om de tijd er aan toe te voegen, zodra de wedstrijd is geweest kan die er dan weer vanaf. De dag lijkt me overbodig, ik neem aan dat de meeste mensen hier wel weten welke datum het is.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geloof me.Duke schreef:Ik (en ik denk en hoop meer met mij) vind het mooier om alle titels er hetzelfde uit te laten zien. Maar prima om de tijd er aan toe te voegen, zodra de wedstrijd is geweest kan die er dan weer vanaf. De dag lijkt me overbodig, ik neem aan dat de meeste mensen hier wel weten welke datum het is.
Menig vaste voetbalvolger, zelfs diverse seizoenkaarthouders vergissen zich regelmatig in de tijdstippen maar zelfs ook in de dag waarop Ajax speelt.
Thuis tegen AEK was het ook weer raak:
Huh? Begint de Champions League om 18.55 uur? Sinds wanneer?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vind de dag ook altijd erg handig moet ik zeggen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Stelletje nepsupporters!
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Dan ben je geen ékte ékte!Cruijff schreef:Geloof me.Duke schreef:Ik (en ik denk en hoop meer met mij) vind het mooier om alle titels er hetzelfde uit te laten zien. Maar prima om de tijd er aan toe te voegen, zodra de wedstrijd is geweest kan die er dan weer vanaf. De dag lijkt me overbodig, ik neem aan dat de meeste mensen hier wel weten welke datum het is.
Menig vaste voetbalvolger, zelfs diverse seizoenkaarthouders vergissen zich regelmatig in de tijdstippen maar zelfs ook in de dag waarop Ajax speelt.
Thuis tegen AEK was het ook weer raak:Huh? Begint de Champions League om 18.55 uur? Sinds wanneer?
Tijdstip is zeker handig. Dat wil nog weleens verschillen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Er is nog steeds geen wedstrijdtopic aangemaakt over Almere City tegen Ajax!