Edgar Davids
Moderator: mods
-
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
Vertonghen? Die raakte op 14 juli geblesseerd. De prognose was toen 2 tot 4 weken voor herstel. Bovendien tellen de weken in de voorbereiding extra zwaar. Daar wordt de basis gelegd voor de rest van het seizoen. Lijkt me sterk dat we die op tijd terugzien, fit en speelklaar voor een hele wedstrijd.Bertje schreef:Geen nieuwe aankoop, graag. Dat zou een paniekaankoop zijn. We hebben Vertonghen zo weer terug en anders speelt bijvoorbeeld Anita.
Wat staat er op het schaduwlijstje van Van Geel voor de linkshalf?
Ja, Vertonghen ja. De selectie was rond, dus moet je één of twee blessures kunnen opvangen.Zuidema schreef:Vertonghen? Die raakte op 14 juli geblesseerd. De prognose was toen 2 tot 4 weken voor herstel. Bovendien tellen de weken in de voorbereiding extra zwaar. Daar wordt de basis gelegd voor de rest van het seizoen. Lijkt me sterk dat we die op tijd terugzien, fit en speelklaar voor een hele wedstrijd.Bertje schreef:Geen nieuwe aankoop, graag. Dat zou een paniekaankoop zijn. We hebben Vertonghen zo weer terug en anders speelt bijvoorbeeld Anita.
Kom op zeg, Davids is niet onze hoop in bange dagen.
Niet ?. ik vond juist Davids de missing link om Sneijder beter te laten spelen.Bertje schreef:Ja, Vertonghen ja. De selectie was rond, dus moet je één of twee blessures kunnen opvangen.Zuidema schreef:Vertonghen? Die raakte op 14 juli geblesseerd. De prognose was toen 2 tot 4 weken voor herstel. Bovendien tellen de weken in de voorbereiding extra zwaar. Daar wordt de basis gelegd voor de rest van het seizoen. Lijkt me sterk dat we die op tijd terugzien, fit en speelklaar voor een hele wedstrijd.Bertje schreef:Geen nieuwe aankoop, graag. Dat zou een paniekaankoop zijn. We hebben Vertonghen zo weer terug en anders speelt bijvoorbeeld Anita.
Kom op zeg, Davids is niet onze hoop in bange dagen.
Blij met de punten ...
Davids maakte het wat makkelijker, maar doelpunten maken en assists geven deed Sneijder daarvoor ook al. Nee, ik blijf erbij dat de selectie op de twee eerder genoemde aankopen rond was, dus hoeft er geen vervanger te komen. Kom op, zeg. In october of november is hij weer terug. Dan zijn er nog zat wedstrijden waarin hij zijn ding mag doen.
Juist Davids was degene die EINDELIJK voor balans zorgde in dit elftal.Dat je met een meer gerust hart de aanval kon opzoeken, het slotje op de deur. en ook nog eens een aanjager.Dit zou je weleens flink wat punten gaan kosten ...Bertje schreef:Davids maakte het wat makkelijker, maar doelpunten maken en assists geven deed Sneijder daarvoor ook al. Nee, ik blijf erbij dat de selectie op de twee eerder genoemde aankopen rond was, dus hoeft er geen vervanger te komen. Kom op, zeg. In october of november is hij weer terug. Dan zijn er nog zat wedstrijden waarin hij zijn ding mag doen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 22, 2007 11:30 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Volgens mij zijn er ook andere spelers in de selectie die dat kunnen. Sowieso hebben we aanjagers zat.Voetske schreef:Juist Davids was degene die EINDELIJK voor balans zorgde in dit elftal.Dat je met een meer gerust hart de aanval kon opzoeken, het slotje op de deur. en ook nog eens een aanjager.Dit zou je weleen flink wat punten gaan kosten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dus aankoop Davids was niet nodig geweest.Tja.Bertje schreef:Volgens mij zijn er ook andere spelers in de selectie die dat kunnen. Sowieso hebben we aanjagers zat.Voetske schreef:Juist Davids was degene die EINDELIJK voor balans zorgde in dit elftal.Dat je met een meer gerust hart de aanval kon opzoeken, het slotje op de deur. en ook nog eens een aanjager.Dit zou je weleen flink wat punten gaan kosten ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16