Edgar Davids
Moderator: mods
Wat is je bron, Thaumaturgy? Ik kan het bericht namelijk nergens terugvinden.
Als het zo is, zou dat wel heel erg vervelend zijn. Zonder Vertonghen en Davids zie ik geen andere optie dan een oplossing van buitenaf. Dan maar alvast investeren in volgend seizoen. Ik durf het risico zonder Davids niet te nemen.
Als het zo is, zou dat wel heel erg vervelend zijn. Zonder Vertonghen en Davids zie ik geen andere optie dan een oplossing van buitenaf. Dan maar alvast investeren in volgend seizoen. Ik durf het risico zonder Davids niet te nemen.
Ik zou nog een Rommeldaaltje halen ... man man ik geloof dat dit een van de ongelukkigste voorbereiding op het nieuwe seizoen is.Zodadelijk Sneijder nog en klaar ben je ... als ik me goed herinner waren er vorig jaar aan het begin van het seizoen bijna geen ( zware ) blessures ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
Hopelijk inderdaad, maar helaas is het voor mij zeer aannemelijk dat Martin zegt dat Maduro uitstekend Davids tijdelijk kan vervangen en hem toch geen contract verlenging aanbied en dat we volgend jaar niemand (op Vertonghen na, maar die geeft de voorkeur aan de nummer 4 positie) op Davids zijn positie hebben.. En ook al zouden we Maduro houden, is het nog niet echt Davids zijn positie, Maduro is rechts mid/verdedigend mid en Davids links, dus heb je nog niets.Mr. Ajax schreef:Fuuuuck...Ongelofelijk klote...En zijn vervanger is ook nog geblesseerd... Hopelijk is het zoals Daniel zegt, dat AJAX nu al een vervanger haalt...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik verwijt het die ander Belg overigens meer, Vertonghen kon er niks aan doen dat ie door HtC in het veld werd gezet.Thomvak425 schreef:Dat is inderdaad klote, zeker ivm CL; nu maar hopen dat Veetonghen een goed stand-in is, die kolere Belg die ons de directe plaatsing heeft gekost.
On topic: inderdaad waardeloos, dit. Het voorstel van AR vind ik wel wat hebben: trek gelijk zijn vervanger aan voor het volgende seizoen, want deze aderlating moét opgevangen worden voor 14 augustus.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- martijn401
thom bedoeld denk ik de goal die vertonghen maakte voor rkc..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik verwijt het die ander Belg overigens meer, Vertonghen kon er niks aan doen dat ie door HtC in het veld werd gezet.Thomvak425 schreef:Dat is inderdaad klote, zeker ivm CL; nu maar hopen dat Veetonghen een goed stand-in is, die kolere Belg die ons de directe plaatsing heeft gekost.
Waardeloos nieuws zeg, Davids gaan we echt heel hard missen