Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat Slop zijn veto heeft uitgesproken? Hij zal die achttien miljoen van vorig seizoen wel terug willen. Hij had natuurlijk in zijn hoofd zitten dat hij het seizoen ervoor in ieder geval de miljoenen uit de Champions League zou krijgen.joey schreef:Ja, opvallend. Wat betekent dat?Scherrer schreef:We ontvangen dus 22/23 miljoen euro voor Babel (17 miljoen), De Mul (4/5 miljoen) en Perez (1.5 miljoen) en geven dan volgens planning maar een miljoentje of 6/7 uit aan drie aanvallers (Urzaiz gratis, Rommeldahl weinig en Suarez 6 miljoen)?
Om zeven uur was er dus geen sportjournaal. Was het alleen op AT5?
Laatst gewijzigd door Bert op vr jul 20, 2007 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- thaumaturgy
-
-
Ik weet het in ieder geval zeker en ik heb m'n eigen nieuwsbron.Scherrer schreef:Iets dat zó stellig door De Telegraaf, de VI én de NOS wordt gemeld is helaas geen flauwe grap.Peter schreef:Het is al lang en breed 7 uur. Zou het dan toch...
Mocht het dat wel zijn geweest, dan was het wel een geniale geweest...
Had ze niet wat kunnen rommelen ermee, zodat het leek dat hij besmet was ofzo?GangstaRiB schreef:Ik kan het ook bevestigen. Mijn vriendin heeft het bloed van Rommedahl getest in het VU....
Er moest met spoed een test gedaan worden voor: Ajax medische keuring, Arena Boulevard 25; dhr. Rommedahl.

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Ik doel meer op Grunn. Ik kan er maar niet bij dat een club als Groningen geen enkel bedrag wil vragen voor Suarez. Zelfs bij PSV zeggen ze: Iedere speler heeft z'n prijs. Heerenveen idem dito. Bij AZ willen ze liever niet aan Ajax verkopen omdat Scheringa Ajax haat, maar dat is bij Groningen niet het geval. Ik kan maar één verklaring voor die halsstarrigheid bedenken...Bertje schreef:Inderdaad, op één of andere manier moet Valkx hier ook bij betrokken zijn.![]()
Ik heb het idee dat Suarez 100% gefinancierd is door investeerders en dat hij bij verkoop dus niks oplevert. Ze zullen met die investeerders wel hebben afgesproken (maar niet vastgelegd) dat Suarez minimaal 2 jaar in Groningen zou blijven.joey schreef:En die is???
Ik vind de opstelling van Groningen ook raar. Maar, maar niet verboden.
Het zal er wel mee te maken hebben dat de speler in een spelersfonds zit (schijnt het). Groningen heeft er dus weinig aan om hem te verkopen.
Sterk staaltje afwegen van karakter. Een oude gepokt en gemazelde karaktervolle spanjaard die de klappen met het bonkige lichaam schijnt te kennen wordt gecompenseerd met een karakterloze blonde krullenbol die de bal voor zich uitpassen en dan zijn beste sprint inzetten als definitie voor voetbal heeft.

"Not even fire can stop us"
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wel een bijzonder risicovolle constructie dan, want welke club kan nou garanderen dat een speler zeker de komende twee seizoenen blijft?generaal schreef:Ik heb het idee dat Suarez 100% gefinancierd is door investeerders en dat hij bij verkoop dus niks oplevert. Ze zullen met die investeerders wel hebben afgesproken (maar niet vastgelegd) dat Suarez minimaal 2 jaar in Groningen zou blijven.joey schreef:En die is???
Het zal er wel mee te maken hebben dat de speler in een spelersfonds zit (schijnt het). Groningen heeft er dus weinig aan om hem te verkopen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een investeerder die geïnvesteerd heeft in een speler moeilijk gaat doen als blijkt dat hij binnen een jaar een uitstekend rendement haalt. Anders is het, als de investeerder geïnvesteerd heeft in de speler én in de club. Door ook geld in de club te steken en proberen het niveau omhoog te krijgen, is het niet verstandig om de beste speler te verkopen.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het lijkt me niet dat Groningen Suarez ontdekt heeft. Die club is vast benaderd door een makelaar/groepje investeerders of iets dergelijks. Vervolgens bleek Groningen de euro's er niet voor (over) te hebben en is men op een dergelijke constructie gekomen. Het is slechts een theorie van mij, maar het verbaast me niets als straks blijkt dat Groningen geen cent verdient aan een transfer van Suarez.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wel een bijzonder risicovolle constructie dan, want welke club kan nou garanderen dat een speler zeker de komende twee seizoenen blijft?generaal schreef:Ik heb het idee dat Suarez 100% gefinancierd is door investeerders en dat hij bij verkoop dus niks oplevert. Ze zullen met die investeerders wel hebben afgesproken (maar niet vastgelegd) dat Suarez minimaal 2 jaar in Groningen zou blijven.joey schreef:En die is???