Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

columbus

Bericht door columbus » vr jul 20, 2007 4:54 pm

joey schreef:
wimpey schreef:Er zijn er altijd 2 die over het aan- en verkoopbeleid gaan bij Ajax: de TD en de trainer. Om enkel MVG de zwarte piet toe te schuiven is dus niet terecht. Hij is voor 'slechts' 50% verantwoordelijk voor dit gekloot.
Goh, ik had helemaal niet verwacht dat jij dit zou zeggen... :drecul.gif:

Urzaiz is duidelijk een aankoop van HtC, evenals (eventueel) Colin. Denk niet dat HtC met Frommelpaal gekomen is, die is vast aangeboden. (gokje)
Lekker overleg dan...

"Nou Henk, nu mag ik een keer een speler uitkiezen..."

Onbegrijpelijk!! Dennis 'Fucking' Rommedahl.... Kan er niet over uit!!!

EN WE LOPEN SCHEEF VAN DE POEN!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 20, 2007 4:57 pm

joey schreef: Urzaiz is duidelijk een aankoop van HtC, evenals (eventueel) Colin. Denk niet dat HtC met Frommelpaal gekomen is, die is vast aangeboden. (gokje)
Goh, ik had helemaal niet verwacht dat jij de inbreng van HtC bij de komst van Rommedahl zou bagatelliseren... :drecul.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 20, 2007 4:58 pm

Qua aankopen ben ik nog enigzins blij dat HtC hier rond loopt anders kwamen er alleen maar eredivisie spelertjes of Rommedahl. HtC heeft iig nog wat zicht op Spanje.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 5:00 pm

Gabri, Davids en Urzaiz komen in ieder geval voor de volle honderd procent via Ten Cate.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 20, 2007 5:01 pm

joey schreef: Welke gedachte zou er achter dit beleid zitten? Want Ajax koopt alsof er nog steeds geen geld is. Ik vind MVG niet iemand die zomaar iets doet. Misschien halen ze toch nog een échte versterking? Of misschien willen ze geld achter de hand houden voor over een jaar, als Sneijder vertrekt?
Waarom zouden ze dat doen? Over een jaar levert Sneijder ook nog wel 8-10 miljoen op en AJAX koopt toch geen spelers die duurder zijn dan dat bedrag.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 20, 2007 5:02 pm

Thomas schreef:Gabri, Davids en Urzaiz komen in ieder geval voor de volle honderd procent via Ten Cate.
Roger en Leonardo ook.

En Rommedahl wordt echt niet achter de rug van Ten Cate om gehaald. Simpel zat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 5:03 pm

Roger kwam op aanraden van Cruijff, dus dat is verre van honderd procent via Ten Cate. Leonardo klopt inderdaad, maar die heb ik in ieder geval niet afgeschreven.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 20, 2007 5:08 pm

Thomas schreef:Roger kwam op aanraden van Cruijff, dus dat is verre van honderd procent via Ten Cate.
Laat joey je niet horen!! :headbang.gif:
Leonardo klopt inderdaad, maar die heb ik in ieder geval niet afgeschreven.
Net zo'n blindganger als Rommedahl. Henk heeft een zwak voor dergelijke ongeleide projectielen.

Anyway, ben bang dat de gifbeker nog niet leeg is v.w.b. hopeloze aankopen. Eens kijken wat H&M nog meer voor ons in petto hebben.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 20, 2007 5:13 pm

LucaS schreef:Jullie hebben gelijk! Een top-TD die van Geel! :sad.gif:
Nou ik zie het al weer voor me , Ajax in de zwarte cijfers weinig geinvesteerd en weer geen Kampioen. Wat een Rommel dahl :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 20, 2007 5:15 pm

Gelukkig is er vandaag ook nog goed nieuws van het sportfront:

http://www.telegraaf.nl/prive/67780481/ ... tml?p=15,1

:smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 20, 2007 5:15 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Urzaiz is duidelijk een aankoop van HtC, evenals (eventueel) Colin. Denk niet dat HtC met Frommelpaal gekomen is, die is vast aangeboden. (gokje)
Goh, ik had helemaal niet verwacht dat jij de inbreng van HtC bij de komst van Rommedahl zou bagatelliseren... :drecul.gif:
Ik vind dat een TD, die als enige taak heeft om ervoor te zorgen dat Ajax goede spelers heeft en opleidt, ons voor aankopen als Rommedahl moet behoeden, zelfs al zou het zo zijn dat die uit de koker van de trainer komen, wat ik in dit geval niet geloof. MVG moet gewoon zeggen: ja hoor eens, dat is geen speler voor Ajax, dan kunnen we beter een talent de kans geven.

Overigens was MVG uitermate tevreden met de komst van Leonardo.

Maar laat ik het zo zeggen: het kan me niet verrotten wie verantwoordelijk is voor deze aankoop. MVG en HtC hebben blijkbaar allebei ingestemd (want zo het geregeld) terwijl ze dat niet hadden moeten doen.
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 20, 2007 5:18 pm

Ajax haalt Rommedahl terug naar Nederland

20/7/2007 16:52

Ajax heeft er opnieuw een aanvaller bij. De Amsterdamse club staat op het punt Dennis Rommedahl te presenteren. De bijna 29-jarige Deen speelde in het verleden bij PSV.
Rommedahl onderging inmiddels met succes de medische keuring en zal zich nog op vrijdag melden in het trainingskamp dat Ajax momenteel belegt in De Lutte. De 67-voudig Deens international (vijftien goals) krijgt vermoedelijk de rol toebedeeld als stand-in van Kennedy Bakircioglu als rechterspits.

PSV haalde Rommedahl tijdens het seizoen 1996/97 naar Nederland. In zijn eerste volledige seizoen in de Eredivisie kwam de snelle aanvaller op huurbasis uit voor RKC Waalwijk. Eenmaal terug in Eindhoven groeide de Deen uit tot basisspeler.

In de zomer van 2004 ging Rommedahl de uitdaging aan bij Charlton Athletic. Een echte vaste waarde werd hij nooit in Londen en het afgelopen seizoen eindigde voor The Addicks in degradatie uit het Premiership.

Het is nog onduidelijk of de komst van Rommedahl betekent dat Ajax geen interesse meer heeft in de Spanjaard Xabier Prieto. Diens zaakwaarnemer liet vandaag in El Mundo Deportivo weten dat geïnteresseerde clubs twee à drie miljoen euro op tafel moeten leggen om de vleugelspeler los te weken bij Real Sociedad.

VI

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jul 20, 2007 5:19 pm

wimpey schreef:Gelukkig is er vandaag ook nog goed nieuws van het sportfront
Belangrijkste transfernieuws is dat Sneijder blijft, de as van AJAX blijft intact.
Resumé:

Perez, Babel en de Mul weg, Delorge, Kennedy, Rommedahl, Vertonghen, Colin, Urzaiz en diverse jeugdspelers gekomen. En er komen volgens mij nog 2 aanvallers. We worden alleen maar sterker. :ajaxsmiley.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 20, 2007 5:24 pm

AT5 heeft het net in het nieuws ook bevestigd , nu Suarez nog + Prieto en ze zijn klaar :anew.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 20, 2007 5:25 pm

Flikker nou eens op met dit soort namen! :tranen.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jul 20, 2007 5:26 pm

Wie had jij in gedachten?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 5:27 pm

Zelfs Jesse (niet zo lullig bedoelt als het klinkt, Jes) kan met betere opties op de proppen komen dan Dennis fucking Rommedahl hoor.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 5:28 pm

Ik kan het ook bevestigen. Mijn vriendin heeft het bloed van Rommedahl getest in het VU....

Er moest met spoed een test gedaan worden voor: Ajax medische keuring, Arena Boulevard 25; dhr. Rommedahl.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 20, 2007 5:29 pm

GangstaRiB schreef:Ik kan het ook bevestigen. Mijn vriendin heeft het bloed van Rommedahl getest in het VU....

Er moest met spoed een test gedaan worden voor: Ajax medische keuring, Arena Boulevard 25; dhr. Rommedahl.
En Zero positief :drecul.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 5:30 pm

Toppie schreef:
GangstaRiB schreef:Ik kan het ook bevestigen. Mijn vriendin heeft het bloed van Rommedahl getest in het VU....

En Zero positief :drecul.gif:
Dat is geheim, maar er wordt echt op alles getest geloof ik.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op vr jul 20, 2007 5:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

columbus

Bericht door columbus » vr jul 20, 2007 5:32 pm

Echt, werkelijk te debiel voor woorden.

Had echt het idee dat met de binnengekomen miljoen, goede versterkingen zouden worden aangetrokken. Spelers die ook echt een versterking zouden zijn!

Maar wat krijgen we, het geld staat veilig op de bank er komt alleen prut binnen!

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 20, 2007 5:34 pm

Neefkens schreef:Wie had jij in gedachten?
Haal die Xabier Prieto dan. Hij moet twee à drie miljoen euro kosten en klaar ben je. Hebben we eindelijk geld, krijg je dit.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 20, 2007 5:35 pm

Zelfs Neef is niet echt positief. Kun je nagaan. :excited.gif:

Hopen dat Kennedy heel blijft.
Het stinkt aan alle kanten!

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 20, 2007 5:37 pm

Wat is iedereen hier negatief!

We staan er top voor, veel beter dan afgelopen seizoen. Een aanval met Suarez, Huntelaar en Kennedy vind ik beter dan die van afgelopen seizoen. De rest van het team blijft intact en we hebben er met Rommedahl, Urzaiz en Delorge prima breedtespelers bij.

Daarnaast houden we ook nog eens +/- 12 miljoen over die we volgende jaar kunnen investeren met het geld van Huntelaar en Sneijder erbij.

Voor mij is Ajax de titelfavoriet!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jul 20, 2007 5:38 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef: Komop Wimpey, Henk heeft gezegt dat als Sneijder blijf wij kampioen worden ....
Henk kan me wat. Met Henk wordt Ajax sowieso geen kampioen. Laat Henk maar eerst de CL eens bereiken!! Als 'm dat niet lukt, is het exit-Henk.
Kijk let op mijn woorden :hypocrite.gif: Ajax gaat geld uitgeven na exit HtC. Is tegenwoordig heel modern(zie kakkerlakken).
Zullen de gevestigde waarde binnen het huidige Ajax leuk vinden van de "breedte"aankopen die Ajax nu doet... Ik denk dat een Huntelaar en ook een sneijder(geeft om 19.00 uur persconferentie) dat Sneijder zal toegeven dat hij nog een jaar blijft, maar ondertussen zullen allebei hun zaakwaarnemer een "sms"sturen van biedt mij maar aan. Desnoods via een arbitrage zaak. Kampioen worden hiermee? absoluut niet. Ook je breedte spelers heb je nodig.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Gesloten