Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Ja, opvallend. Wat betekent dat?Scherrer schreef:We ontvangen dus 22/23 miljoen euro voor Babel (17 miljoen), De Mul (4/5 miljoen) en Perez (1.5 miljoen) en geven dan volgens planning maar een miljoentje of 6/7 uit aan drie aanvallers (Urzaiz gratis, Rommeldahl weinig en Suarez 6 miljoen)?
Het stinkt aan alle kanten!
Je haalt geen spelers voor de bank. Ten eerste haal je spelers die beter zijn dan de vorige reservespelers. Ten tweede moeten het spelers zijn die in potentie kunnen strijden voor een basisplek. Dat heet doorselecteren.Neefkens schreef:Nogmaals: dit zijn breedte-spelers, die voor (bijna) niets komen. Maar het blijft wennen, dat Rommedahl lijkt te komen.
De toppers worden op dit moment binnengehaald, daarom was MvG gisteren niet bij de presentatie van de Spanjaard.
Ik gaf je even hiervoor al een leuk knipoogje en een stoot in jouw richting hoor. Maar nu ik er aan terugdenk was jij ook degene die zo graag in Nederland bekende spelers zag komen. Geen echte buitenlanders en dus ook geen Rommedahls. Wie mogen er eigenlijk wel komen?LucaS schreef:Dus nou heb ik het gedaan, Thom? Ik zou het toch bij de vreselijke van Geel zoeken.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr jul 20, 2007 4:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die was bezig met Rommedahl.
Breedte-aankopen zijn sowieso overbodig, natuurlijk. Als je geld hebt dan moet je diepte-investeringen maken. Spelers kopen die Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen en die in de toekomst meer opleveren. Wij halen nu de middelmaat in huis die nooit en te nimmer uitgroeien tot een basisspeler. Kennedy lacht zich rot, want van concurrentie is geen sprake.

Breedte-aankopen zijn sowieso overbodig, natuurlijk. Als je geld hebt dan moet je diepte-investeringen maken. Spelers kopen die Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen en die in de toekomst meer opleveren. Wij halen nu de middelmaat in huis die nooit en te nimmer uitgroeien tot een basisspeler. Kennedy lacht zich rot, want van concurrentie is geen sprake.
-
- AT Toto winner 10/11
Dat ik als aandeelhouder dit jaar eindelijk eens dividend uitbetaald ga krijgen?joey schreef:Ja, opvallend. Wat betekent dat?Scherrer schreef:We ontvangen dus 22/23 miljoen euro voor Babel (17 miljoen), De Mul (4/5 miljoen) en Perez (1.5 miljoen) en geven dan volgens planning maar een miljoentje of 6/7 uit aan drie aanvallers (Urzaiz gratis, Rommeldahl weinig en Suarez 6 miljoen)?
Van Geel, ik wíl helemaal geen dividend, ik wil goede spelers!
Sjonge jonge jonge
We lopen godverdomme scheef van de poen. Zat stilletjes te hopen op het bericht dat Delgado vastgelegd zou worden.
Worden we opgescheept met Dennis - fucking - Rommendahl... Jarenlang heb ik mijn PSV-vrienden uitgelachen over die domme draver....
Geen woorden voor! Om gewoon verdrietig van te worden......
We lopen godverdomme scheef van de poen. Zat stilletjes te hopen op het bericht dat Delgado vastgelegd zou worden.
Worden we opgescheept met Dennis - fucking - Rommendahl... Jarenlang heb ik mijn PSV-vrienden uitgelachen over die domme draver....
Geen woorden voor! Om gewoon verdrietig van te worden......

Laatst gewijzigd door columbus op vr jul 20, 2007 4:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke gedachte zou er achter dit beleid zitten? Want Ajax koopt alsof er nog steeds geen geld is. Ik vind MVG niet iemand die zomaar iets doet. Misschien halen ze toch nog een échte versterking? Of misschien willen ze geld achter de hand houden voor over een jaar, als Sneijder vertrekt?Scherrer schreef:Dat ik als aandeelhouder dit jaar eindelijk eens dividend uitbetaald ga krijgen?
Tsja, wellicht dat ik wat internationaler ben ingesteld. Ik heb net zo makkelijk 'binding' met een Zuid-Amerikaan als met een Belg.LucaS schreef:Nee, omdat die geen aanpassingsproblemen hebben. Bovendien heb ik graag binding, we zijn fucking chelsea niet
Maar goed, als je het per se in bijvoorbeeld de Scandinavische hoek wilt gaan zoeken, verhoog je dus de kans op dit soort spelers. Dat deel van de wereld loopt niet bepaald over van de goede voetballers.
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De jeugd heeft de toekomst en voor de rest moeten het kwaliteitsinjecties zijn. Dat schaduwlijstje van vGeel hoef ik al helemaal niet meer te zien. Rommedahl is klaarblijkelijk de beste optie, waaruit ik mag concluderen dat er verder namen als Due en Bouaouzan op staan.LucaS schreef:Nee, omdat die geen aanpassingsproblemen hebben. Bovendien heb ik graag binding, we zijn fucking chelsea niet
-
- AT Toto winner 10/11
Geen idee. Maar als blijkt dat Van Geel werkelijk Perez, Babel en De Mul wil vervangen met Urzaiz, Rommedahl en Suarez lijkt het me meer dan duidelijk dat hij zal moet vertrekken, Dat is onacceptabel.joey schreef:Welke gedachte zou er achter dit beleid zitten? Want Ajax koopt alsof er nog steeds geen geld is. Ik vind MVG niet iemand die zomaar iets doet. Misschien halen ze toch nog een échte versterking? Of misschien willen ze geld achter de hand houden voor over een jaar, als Sneijder vertrekt?Scherrer schreef:Dat ik als aandeelhouder dit jaar eindelijk eens dividend uitbetaald ga krijgen?
Er zijn er altijd 2 die over het aan- en verkoopbeleid gaan bij Ajax: de TD en de trainer. Om enkel MVG de zwarte piet toe te schuiven is dus niet terecht. Hij is voor 'slechts' 50% verantwoordelijk voor dit gekloot.Scherrer schreef: Geen idee. Maar als blijkt dat Van Geel werkelijk Perez, Babel en De Mul wil vervangen met Urzaiz, Rommedahl en Suarez lijkt het me meer dan duidelijk dat hij zal moet vertrekken, Dat is onacceptabel.
Goh, ik had helemaal niet verwacht dat jij dit zou zeggen...wimpey schreef:Er zijn er altijd 2 die over het aan- en verkoopbeleid gaan bij Ajax: de TD en de trainer. Om enkel MVG de zwarte piet toe te schuiven is dus niet terecht. Hij is voor 'slechts' 50% verantwoordelijk voor dit gekloot.

Urzaiz is duidelijk een aankoop van HtC, evenals (eventueel) Colin. Denk niet dat HtC met Frommelpaal gekomen is, die is vast aangeboden. (gokje)