neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Is zeker weer gratis. We hebben toch geld, VERDOMME!

Moderator: mods
Wat een giller. Om te janken... Sterk werk van H&M.GangstaRiB schreef:Ik kan serieus wel janken..... Rommedahl was echt het type speler waar ik een teringhekel aan had. Geen uitstraling, geen techniek... NIKS.
Komop Wimpey, Henk heeft gezegt dat als Sneijder blijft wij kampioen worden ....wimpey schreef:Kleine jochies kunnen volgend seizoen een fortuin aan ballen opvissen uit de Amstel.Voetske schreef:Moeten er weer hekken komen achter de goal bij de gracht ..
Ik kan me er eigenlijk niet meer over opwinden, wanbeleid en Ajax gaan hand in hand. En PSV wordt gewoon weer kampioen, ben ik bang.
Dat gaat dus ook niet uitgegeven worden. Niet aan een rechtsbuiten, in ieder geval.Demosthenes schreef:Ben ik blij met hem? Ik was niet onder de indruk van hem bij psv en hij zal niet beter zijn geworden, maar hij zal wel gratis zijn en weten dat hij reserve wordt, m.a.w. het basisteam is er niet zwakker op geworden en hij zal toch geen ontevreden reserve worden?
We hebben nog steeds niet het geld van De Mul uitgegeven.
Kennedy is de vervanger van De Mul, Rommedahl de vervanger van Kennedy ..Thomas schreef:Dat gaat dus ook niet uitgegeven worden. Niet aan een rechtsbuiten, in ieder geval.Demosthenes schreef:Ben ik blij met hem? Ik was niet onder de indruk van hem bij psv en hij zal niet beter zijn geworden, maar hij zal wel gratis zijn en weten dat hij reserve wordt, m.a.w. het basisteam is er niet zwakker op geworden en hij zal toch geen ontevreden reserve worden?
We hebben nog steeds niet het geld van De Mul uitgegeven.
Ik hoef geen speler die tevreden is als wisselspeler. Het gaat erom dat je doorselecteert. Door De Mul in te ruilen voor Rommedahl bewandel je de omgekeerde weg.