Gewoon een tweede Harry scoorde de laatste jaren steeds minder, zie historie http://www.elmundo.es/elmundodeporte/en ... 42/42.htmlAjax Rules schreef:Hele goede, creatieve aankoop.
- Gratis
- Iemand die zich schikt in zijn rol en daar zich ook mentaal op kan en wil prepareren.
Dan verwacht je: iemand die gratis is en genoegen neemt met de bank...leuk en aardig, maar dan kan het niks zijn.
Maar ook dat is niet waar: lengte, ervaring, koopkracht, talent (ex-international).
Natuurlijk is hij oud, maar hij zal in een bomvol strafgebied er 20 minuten bij moeten komen. Dan kan ik me niet voorstellen dat afgenomen explosiviteit oid een heel groot probleem is. Zeker niet voor een man die afgelopen jaar nog alles heeft gespeeld notabene!
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Ach, cijfertjes zeggen mij niet zoveel. Er zijn veel factoren te noemen die samengaan bij een goede doelpuntenproductie. Verder is een pinchhitter aanwezig voor meer dan alleen scoren. Door 'oorlog' te maken kunnen er ook ruimtes en afvallende ballen ontstaan voor andere.Toppie schreef:Gewoon een tweede Harry scoorde de laatste jaren steeds minder, zie historie http://www.elmundo.es/elmundodeporte/en ... 42/42.htmlAjax Rules schreef:Hele goede, creatieve aankoop.
- Gratis
- Iemand die zich schikt in zijn rol en daar zich ook mentaal op kan en wil prepareren.
Dan verwacht je: iemand die gratis is en genoegen neemt met de bank...leuk en aardig, maar dan kan het niks zijn.
Maar ook dat is niet waar: lengte, ervaring, koopkracht, talent (ex-international).
Natuurlijk is hij oud, maar hij zal in een bomvol strafgebied er 20 minuten bij moeten komen. Dan kan ik me niet voorstellen dat afgenomen explosiviteit oid een heel groot probleem is. Zeker niet voor een man die afgelopen jaar nog alles heeft gespeeld notabene!
Vind het een goede aankoop. Kost niets, is ervaren, weet waar hij aan toe is en kan zich daarin schikken. Verder is hij een oudere spelers, ach, met louter 20 jarige win je de oorlog niet. 33 wedstijden spelen in Spanje is voor mij voldoende dat hij nog niet afgeschreven is.
Ik denk dat Van Hooijdonk een goede pinch hitter was geweest in het huidige Feyenoord (tenminste, tot zover ziet het er goed uit, je weet natuurlijk niet hoe het gaat uitpakken), het Feyenoord van afgelopen seizoen was gewoon helemaal bagger. Bovendien blies Van Hooijdonk zelf een beetje van de toren en was hij min of meer ook binnen gehaald als ''de verlosser'' in die winterstop toen..Poeder schreef:Mwoah ik zie toch veel overeenkomsten met bv. een pierre van hooijdonk. Veel ervaring, veel interlands, pinchhitter, schikt zich in die rol,.... OUD.
Klinkt niet echt als een Ajax-aankoop.
Ik wou net hetzelfde zeggen. Er lekt gewoon niks meer naar buiten.Daniel_vT schreef:Weer een voorbeeld (Uraiz) voor de mensen die zo bang zijn dat er niets bij Ajax gebeurt. Alles wordt uitstekend achter gesloten deuren gehouden. Niets gehoord van deze man en opeens hebben we hem aangekocht.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dennis Rommedahl naar Ajax
door onze Telesportredactie
DE LUTTE -
Een dag na de komst van de Spanjaard Ismael Urzaiz heeft Ajax Dennis Rommedahl gecontracteerd. De Deense rechterspits wordt vanavond om zeven uur officieel gepresenteerd in De Lutte, waar Ajax een trainingskamp heeft belegd. Eerder op de dag onderging hij al met succes een medische keuring in Amsterdam.
Rommedahl in zijn tijd bij PSV. De Deense aanvaller stond bekend om zijn snelheid.
Rommedahl zal de stand-in worden achter de eerste aankoop Kennedy Bakircioglu. De laatste drie seizoenen kwam hij uit voor Charlton Athletic. Rommedahl speelde 75 competitiewedstrijden in de Premier League en scoorde vier keer.
Het grootste deel van zijn carrière - zeven seizoenen - speelde de snelle aanvaller bij PSV. Aanstaande zondag viert hij zijn 29e verjaardag.
OMG
door onze Telesportredactie
DE LUTTE -
Een dag na de komst van de Spanjaard Ismael Urzaiz heeft Ajax Dennis Rommedahl gecontracteerd. De Deense rechterspits wordt vanavond om zeven uur officieel gepresenteerd in De Lutte, waar Ajax een trainingskamp heeft belegd. Eerder op de dag onderging hij al met succes een medische keuring in Amsterdam.
Rommedahl in zijn tijd bij PSV. De Deense aanvaller stond bekend om zijn snelheid.
Rommedahl zal de stand-in worden achter de eerste aankoop Kennedy Bakircioglu. De laatste drie seizoenen kwam hij uit voor Charlton Athletic. Rommedahl speelde 75 competitiewedstrijden in de Premier League en scoorde vier keer.
Het grootste deel van zijn carrière - zeven seizoenen - speelde de snelle aanvaller bij PSV. Aanstaande zondag viert hij zijn 29e verjaardag.
OMG
-
De T.DE LUTTE -
Laatst gewijzigd door 999 op vr jul 20, 2007 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
-
- AT Toto winner 10/11
Van Nilsson zegt Ten Cate dat het te veel een counterspits is en dan haalt Ajax wél Rommeldahl? Schiet mij maar lek. De enige verklaring kan zijn dat Rommeldahl überhaupt geen aanvaller is, geen voetballer zelfs, zo slecht en daarom dus ook geen counterspeler. Maar dat zal de verklaring van MvG en HtC niet zijn.Thomas schreef:Ik schiet vandaag even in de Lucas-mode (geniet er maar van, jongen :wink,gif:). Voeg dit maar toe aan je signature, Luuk: Dennis Rommedahl.
Had dan Nilsson gehaald.
Gaan we overigens betalen voor deze ellende? Zoniet (en dat mag ik godverdomme toch hopen) dan houden we dus ruim 20 miljoen over voor een linksbuiten?
Rommedahl heeft volgens mij behoorlijk aan snelheid ingeleverd, dus ik vraag me af hoe hij nu in vredesnaam 10 assists per seizoen gaat leveren. Hoe dan ook, de productie van Rommedahl kan niet op tegen het feit dat deze jongen voetbaltechnisch niets kan betekenen voor Ajax.
De criteria voor nieuwe aankopen zijn:
-goedkoop
-bekend bij iedere doorsnee Nederlandse voetbalgek
De criteria voor nieuwe aankopen zijn:
-goedkoop
-bekend bij iedere doorsnee Nederlandse voetbalgek
De V.I. meldt het nu ook, ik blijf hopen op een heel late ( of vroege ) 1 april grap ..Ajax haalt Rommedahl terug naar Nederland
20/7/2007 16:52
Ajax heeft er opnieuw een aanvaller bij. De Amsterdamse club staat op het punt Dennis Rommedahl te presenteren. De bijna 29-jarige Deen speelde in het verleden bij PSV.
Rommedahl onderging inmiddels met succes de medische keuring en zal zich nog op vrijdag melden in het trainingskamp dat Ajax momenteel belegt in De Lutte. De 67-voudig Deens international (vijftien goals) krijgt vermoedelijk de rol toebedeeld als stand-in van Kennedy Bakircioglu als rechterspits.
PSV haalde Rommedahl tijdens het seizoen 1996/97 naar Nederland. In zijn eerste volledige seizoen in de Eredivisie kwam de snelle aanvaller op huurbasis uit voor RKC Waalwijk. Eenmaal terug in Eindhoven groeide de Deen uit tot basisspeler.
In de zomer van 2004 ging Rommedahl de uitdaging aan bij Charlton Athletic. Een echte vaste waarde werd hij nooit in Londen en het afgelopen seizoen eindigde voor The Addicks in degradatie uit het Premiership.
Het is nog onduidelijk of de komst van Rommedahl betekent dat Ajax geen interesse meer heeft in de Spanjaard Xabier Prieto. Diens zaakwaarnemer liet vandaag in El Mundo Deportivo weten dat geïnteresseerde clubs twee à drie miljoen euro op tafel moeten leggen om de vleugelspeler los te weken bij Real Sociedad.
Laatst gewijzigd door 999 op vr jul 20, 2007 4:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...