Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Mwah, HtC is de laatste tijd heel goed in lofzangenjoey schreef:Misschien luistert hij naar HtC? Je gaat haast denken dat HtC daarom gisteren een lofzang hield op Sneijder.Voetske schreef:Rijkaard vind Sneijder niet goed genoeg voor Barca ...Demosthenes schreef:Iniesta voor 40 naar RM, Sneijder voor 30 maar Barcelona, klaar is makelaar Demosthenes.

Blij met de punten ...
- thaumaturgy
- Daily Blind
Vaag gerucht.WP_LeGeNd schreef:die vent is 35 ofzo? tja als pinchhitter lijkt t me geen slechte, maar ik neem aan dat dit wel een erg vaag gerucht is...

Oude gelouterde aanvaller, kopsterk, fysiek goed en die een bal kan trappen die instemt met de rol van pinch hitter. Prima, dan heb ik liever geen Pelle die graag wil spelen. We hebben het over een pinch hitter, je kunt nou eenmaal geen jonge jongetjes halen die zich in die rol schikken, of ze moeten bar slecht zijn.Zlatan Son of God schreef:iemand van bijna 36 kom op zeg, werk dan aan de toekomst.. vervanger KJH.. haal Pelle voor de neus van AZ weg!
-
Urzaiz heeft een eigen topic, graag daar verder over hem.
El Mundo Deportivo gaat vandaag in op de situatie van Prieto. Die wil weg bij Real Sociedad, 'met Sociedad in de tweede divisie spelen zou een deceptie zijn'. Maar de speler wil ook dat RS geld voor hem krijgt. Echter, de vraagprijs is volgens de zaakwaarnemer te hoog. Hij zegt (ik parafraseer): 'Het zou me zeer verbazen als een club vijf à zes miljoen euro wil betalen voor een speler die nog één jaar contract heeft en weg moet omdat zijn club gedegradeerd heeft en geld nodig heeft. De zaakwaarnemer schat de marktwaarde van Prieto in op twee à drie miljoen euro. Tot op heden ligt er bij RS nog geen enkel concreet bod. Athletic de Bilbao is een serieuze mogelijkheid voor Prieto, en ook Ajax 'heeft een zekere belangstelling getoond.'
El Mundo Deportivo gaat vandaag in op de situatie van Prieto. Die wil weg bij Real Sociedad, 'met Sociedad in de tweede divisie spelen zou een deceptie zijn'. Maar de speler wil ook dat RS geld voor hem krijgt. Echter, de vraagprijs is volgens de zaakwaarnemer te hoog. Hij zegt (ik parafraseer): 'Het zou me zeer verbazen als een club vijf à zes miljoen euro wil betalen voor een speler die nog één jaar contract heeft en weg moet omdat zijn club gedegradeerd heeft en geld nodig heeft. De zaakwaarnemer schat de marktwaarde van Prieto in op twee à drie miljoen euro. Tot op heden ligt er bij RS nog geen enkel concreet bod. Athletic de Bilbao is een serieuze mogelijkheid voor Prieto, en ook Ajax 'heeft een zekere belangstelling getoond.'
Het stinkt aan alle kanten!
-
Neuh, dat denk ik juist niet. Suarez wordt een dure, om maar een voorbeeld te noemen. Verder vind ik dat je geen 3 miljoen moet neerleggen voor een breekijzer/pinchhitter. De deal die Ajax heeft met die nieuwe Spanjaard is ideaal. Ervaren kracht die transfervrij was.Thomas schreef:Ik kreeg overigens steeds meer het gevoel dat Van Geel op de centen wil blijven zitten. Nu weer een transfervrije Urzaiz na alle vorige koopjes. Het zou me niets verbazen als Douttie straks de nieuwe rechtsbuiten wordt.
KJH zal ook een keer willen oogsten (cashen) en Ajax wil cashen (oogsten), m.a.w. KJH zal binnen een jaar vertrekken (moet hij wel beter gaan voetballen!) Nu al zijn opvolger halen? Zijn opvolger gaat geen jaar op de bank zitten. Iets voor in de winterstop?LucaS schreef:Het lijkt me dat Huntelaar volgend jaar vertrekt. Er is nu geld voor een opvolger die zijn 'wenjaar' dan maar vast gehad heeft. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Het is immers wat anders dan een pinchhitter
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Thomas,Thomas schreef:Je had kunnen investeren in een jongere speler. Het geld ligt er nu. Maar goed, de technische leiding wilde een ervaren man.
Op www.reforma.com wordt in een artikel Delgado gelinkt aan Ajax (onderaan de pagina). Ik ken de betrouwbaarheid van deze krant/site niet maar mocht je tijd hebben...
-