De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Volgens mij heb ik van Geel dan ook geprezen om de transferopbrengst van prutser Babel en van de Mul!
Verder is het natuurlijk een heel enge en foute man, wat overigens niet betekent dat hij nooit iets goed doet!
Sylvie heeft bijna altijd gelijk, Joey, dus die spreek ik maar heel soms tegen! (anders wordt ik snel genoeg stil van die zweep!)
Verder is het natuurlijk een heel enge en foute man, wat overigens niet betekent dat hij nooit iets goed doet!
Sylvie heeft bijna altijd gelijk, Joey, dus die spreek ik maar heel soms tegen! (anders wordt ik snel genoeg stil van die zweep!)
I think I lost my fucking headache
Maar dat is blijkbaar toch makkelijker dan goede vervangende aankopen doen.Van Geel en HtC riepen samen in koor dat men overal op voorbereid was, een schaduwelftal stond klaar op de achtergrond.Dan moet je ook incalculeren dat sommige clubs precies het zelfde doen als jij doet, n.l. de hoofdprijs vragen, niet mee willen werken enz.joey schreef:Arme Sylvie!LucaS schreef:ik heb altijd geleerd dat echte liefde zich niet uit in op alles ja en amen schreeuwen![]()
MVG heeft Babel voor een goede prijs verkocht. De opstelling van Ajax inzake Suarez vind ik daarentegen minder geslaagd.
Verder heb ik grote twijfels bij de naam Suarez ....
Blij met de punten ...
Is als pinch hitter denk ik een prima keuze, gelouterd, ouder (is dus makkelijker in die rol te schikken en eist niet veel omdat hij op zijn retour is), kopsterk, lang en fysiek goed. Heeft een goed schot (tenminste, wat ik van de filmpjes heb gezien) en kan ook een actie maken. Zal waarschijnlijk weinig tot niets gekost hebben en zal op de loonlijst ook niet veel ruimte innemen, heeft het afgelopen seizoen 33 wedstrijden gespeeld dus zal waarschijnlijk gewoon fit zijn dus dat probleem heb je niet (en blijkbaar dus niet erg blessuregevoelig). Nee, ik heb geen problemen met deze aankoop. Kan ook KJH waarschijnlijk het een en ander nog leren, die heeft nu eigenlijk niemand die hem dat direct kan als spits.Joeska schreef:Urzaiz? Als jij het zegt, Martin.
Delorge gratis, Urzaiz gratis, Colin € 250.000, Leonardo € 750.000, Davids gratis, Bakircioglu tussen de € 750.000 en € 1.300.000, Heijblok gratis.
Dat is nog eens winkelen, zeven spelers voor de helft van de transfersom van De Mul.
Doel: Stekelenburg
Achter: Heitinga, Stam, Vermaelen en Emanuelson
Midden: Gabri, Sneijder en Davids.
Voor: Bakircioglu, Urzaiz en Mitea/Manucharyan/Goossens/Martina
Kosten: één De Cler, meer niet, toch een aardig elftal. Worden we er kampioen mee? Vraag me dat over 11 maanden maar.
Dat is nog eens winkelen, zeven spelers voor de helft van de transfersom van De Mul.
Doel: Stekelenburg
Achter: Heitinga, Stam, Vermaelen en Emanuelson
Midden: Gabri, Sneijder en Davids.
Voor: Bakircioglu, Urzaiz en Mitea/Manucharyan/Goossens/Martina
Kosten: één De Cler, meer niet, toch een aardig elftal. Worden we er kampioen mee? Vraag me dat over 11 maanden maar.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Geen foutje, maar een grapje, reken maar mee wat het verschil in prijs isDaniel_vT schreef:Urzaiz in plaats van Huntelaar? Foutje van je Demo neem ik aan? Urzaiz is merely een pinch hitter, en niets meer dan dat.

Ook met KJH heeft Ajax een goedkoop team, veel goedkoper dan dat van de concurrentie.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!