PSV deel 2
Je bedoelt Arsenal-uit? Toen speelde PSV op zijn Portugees, met zijn allen voor het doel. Dat is veel gemakkelijker verdedigen.Peter schreef:Precies. Ik kan me niet voorstellen dat je als PSV fan zoveel vertrouwen in die jongen hebt op basis van één goed potje. Voor de rest was die jongen dramatisch slecht.
Het stinkt aan alle kanten!
Nounou, dat is wat overdreven.Peter schreef:Precies. Ik kan me niet voorstellen dat je als PSV fan zoveel vertrouwen in die jongen hebt op basis van één goed potje. Voor de rest was die jongen dramatisch slecht.
Hij heeft verschillende wedstrijden weldegelijk goed gepresteerd, waaronder inderdaad tegen Arsenal. Maar ook tegen AZ-thuis bijvoorbeeld. Vóór de winterstop vond ik hem vrij goed, maar dat was ook de periode dat er nog wat minder vaak een beroep op hem werd gedaan. Toen speelden we vaak met het duo Alex-Salcido. Naarmate het seizoen vorderde ging Salcido vaker naar de backpositie en kreeg Da Costa meer speeltijd. Toen werd duidelijk dat hij nog erg wisselvallig is, maar ook toen waren het niet allemaal slechte optredens.
Da Costa is zelf overigens ook vrij realistisch, ik las gister dat hij zelf ook zei dat hij afgelopen seizoen goede met slechte wedstrijden had afgewisseld en dat het dit jaar beter moest.
Zoals ik al zei, ik ben nog niet helemaal overtuigd van hem.
Hij heeft vooral problemen met het vasthouden van de concentratie zo lijkt het (een Ron Vlaar-kwaaltje) en ik vraag me af of je daar snel vanaf komt
'De goeie wedstrijd' was overigens Arsenal-thuis.
Veel mensen herinneren zich alleen de recentere prestaties (de laatste periode van de competitie dus) en die waren niet goed, dat klopt. Maar vergeten word dat hij echt wel goed gepresteerd heeft afgelopen seizoen, en in meer dan één wedstrijd.
Het is nu zaak om constanter te worden, we zullen zien of dat lukt.
Het is nu zaak om constanter te worden, we zullen zien of dat lukt.
PNHaalt PSV nog een Braziliaanse aanvaller?
BRON: Futebol Interior
In Brazilië doen geruchten de ronde dat PSV nog bezig zou zijn met een Braziliaanse aanvaller. Een vertegenwoordiger van PSV zou gisteren aanwezig zijn geweest bij een duel van FC Paulista tegen Gama. Interesse zou uitgaan naar Neto Baiano, die met twee treffers Paulista naar de overwinning schoot. Paulista de Jundiai, waarmee PSV enkele jaren geleden sprak over nauwe samenwerking, vecht tegen degradatie in de Serie B. Deze zomer kwam aanvaller Neto Baiano over van Atletico PR. Datzelfde Atletico kocht hem een jaar geleden van Paulista. Hij kon daar echter niet overtuigen en werd vervolgens verhuurd aan achtereenvolgens Palmeiras en Fortaleza.
Volgens de berichtgeving zou hij namens PSV begin deze week de onderhandelingen willen starten. Zelf bevestigde de aanvaller de interesse. Hij gaf echter aan alleen te weten dat de vertegenwoordiger een Nederlandse club vertegenwoordigt, niet welke club. 'Ik weet niet welke club hij vertegenwoordigt, maar er ligt een aanbieding. We gaan daarover met de directie van Paulista praten'
Kan iemand mij uitleggen wat PSV moet met nóg een aanvaller?
En keepers, Zuidema.
Blijkbaar een lijnkeeper. Hoe dan ook, Roorda lijkt nu overbodig.
PNTelegraaf: PSV heeft Cassio Ramos binnen
Volgens De Telegraaf heeft PSV de Braziliaanse doelman Cassio Ramos binnen. De 20-jarige zou een contract voor vijf seizoenen zijn overeengekomen en kost bijna 1,5 miljoen euro. Piet de Visser in De Telegraaf: "Cassio is 1,95 meter lang en zeer atletisch. Hij heeft alle hoge ballen, maar is ook razendsnel bij de grond. Zijn uitrap is prachtig; zijn uitworp nog mooier. Niet voor niets riep Dunga hem al eens op voor de nationale ploeg."
Blijkbaar een lijnkeeper. Hoe dan ook, Roorda lijkt nu overbodig.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08