AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Laat ik het zo zeggen: in mijn ogen heeft Sneijder niets te zoeken bij de beste 16 spelers van Europa, laat staan de laatste 8. Ronaldinho heeft (ver) onder z'n kunnen gespeeld, maar was uiteindelijk gewoon erg productief. Een Ronaldinho op tachtig procent behoort nog steeds tot de aller besten van de wereld.Zlatan Son of God schreef:Ik snap de keuze van velen neit voor Ronaldinho.. Als er iemand een slecht seizoen heeft gedraaid is hij het wel.. Ok hij heeft leuke dingen gedaan, maar een speler met zijn klasse had veel meer mogen beteken voor Barcelona.
Dat Van der Vaart het zo ver heeft geschopt verbaast me ook, maar Zlatan behoorde het afgelopen seizoen absoluut tot de beste aanvallers van Europa. Hij was de beste aanvaller van Inter, dat met twee vingers in de neus de Serie A won.bryan schreef:Rafael van der Vaart - Zlatan Ibrahimovic (ze horen allebei niet zo ver te komen)
-
- AT Toto winner 15/16
Francesco Totti - Cristiano Ronaldo
Gabriel Milito - Dimitar Berbatov
Wesleij Sneijder - Ronaldinho
Diego - Roberto Ayala
Rafael van der Vaart - Zlatan Ibrahimovic
Ruud van Nistelrooij - Afonso Alves
Lionel Messi - Clarence Seedorf
Florent Malouda - Kaká
Gabriel Milito - Dimitar Berbatov
Wesleij Sneijder - Ronaldinho
Diego - Roberto Ayala
Rafael van der Vaart - Zlatan Ibrahimovic
Ruud van Nistelrooij - Afonso Alves
Lionel Messi - Clarence Seedorf
Florent Malouda - Kaká
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
De uitslag van de ronde van 16 is binnen:
Francesco Totti - Cristiano Ronaldo 8-15
Gabriel Milito - Dimitar Berbatov 9-14
Wesley Sneijder - Ronaldinho 17-6
Diego - Roberto Ayala 14-9
Rafael van der Vaart - Zlatan Ibrahimovic 5-17
Ruud van Nistelrooij - Afonso Alves 17-6
Lionel Messi - Clarence Seedorf 12-11
Florent Malouda - Kaká 0-23
Hmmm, ik heb dit toernooi toch niet georganiseerd zodat een Ajacied ieder jaar standaard kan winnen, he?
Hoe dan ook, zitten er een aantal verrassende namen tussen en lijkt de winnaar nog allerminst zeker.
De loting voor de kwartfinales zal plaatsvinden zodra ik de lootjes uit m'n baggage heb kunnen vissen!

Francesco Totti - Cristiano Ronaldo 8-15
Gabriel Milito - Dimitar Berbatov 9-14
Wesley Sneijder - Ronaldinho 17-6
Diego - Roberto Ayala 14-9
Rafael van der Vaart - Zlatan Ibrahimovic 5-17
Ruud van Nistelrooij - Afonso Alves 17-6
Lionel Messi - Clarence Seedorf 12-11
Florent Malouda - Kaká 0-23
Hmmm, ik heb dit toernooi toch niet georganiseerd zodat een Ajacied ieder jaar standaard kan winnen, he?

De loting voor de kwartfinales zal plaatsvinden zodra ik de lootjes uit m'n baggage heb kunnen vissen!