Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 16, 2007 4:00 pm

Heeft iemand een forum kunnen vinden van Real Sociedad. Ik kom de hele tijd ergens terecht waar niets staat, maar wil graag vertalen als een andere ATer wel een goed forum is tegengekomen.

999

Bericht door 999 » ma jul 16, 2007 4:05 pm

Thomas schreef:Heeft iemand een forum kunnen vinden van Real Sociedad. Ik kom de hele tijd ergens terecht waar niets staat, maar wil graag vertalen als een andere ATer wel een goed forum is tegengekomen.
Vertaal dit dan maar voor me ..
XABI PRIETO: "AHORA MISMO MI CABEZA ESTÁ AQUÍ"

A pesar de los rumores de traspaso, el jugador ha empezado la pretemporada en la Real, "y estoy contento de hacerlo"

Una de las primeras ruedas de prensa de esta pretemporada 2007-08 ha sido la de Xabi Prieto, a quien los periodistas han convocado a la sala de prensa de Zubieta debido a los rumores sobre un posible traspaso del canterano, que no obstante ha comenzado los entrenamientos como txuri urdin. Y lo que ha querido recalcar es que no se ha ido, y además "ahora mismo mi cabeza está aquí, con la Real".

"Yo tenía más o menos claro que en principio iba a empezar la temporada aquí, y estoy muy contento de hacerlo", ha señalado Prieto, "porque además también tenía ganas de ver a los compañeros. Hasta que no me digan lo contrario, seguiré entrenándome con el equipo. Yo tengo un año más de contrato, y a no ser que venga algún club y llegue a un acuerdo con la Real, seguiré aquí", insiste. ¿Siente que la Real desea venderlo? "No sabría decirte. El club no está en un buen momento económico, pero ya lo hemos dicho muchas veces: ambos queremos ir de la mano. Y, en el caso de salir", espera que su traspaso se produzca "dejando dinero a la Real".

Un periodista le ha comentado que si aparte de las dos ofertas que se han publicado, procedentes de Athletic Club y Ajax de Amsterman, ha recibido más: "Por ahora, esas dos; pero ahora mismo mi cabeza está aquí, centrada en la Real", ha repetido Prieto. Y sobre sus preferencias, en caso de irse, "habría que ver las ventajas y desventajas de cada opción", aunque no oculta que si se mudase cerca de casa "tendría la ventaja de estar cerca de los míos, arropado por la familia, que es importante. Ahora mismo no descarto nada. Pero sigo aquí", recuerda. Y, "por supuesto, sería bueno que todo esto se decidiese lo antes posible".

Le han preguntado, asimismo, si éste ha sido el peor verano que recuerda, y según él al menos ha sido "el más triste, más que nada porque cuesta tener que asumir que estamos en Segunda". Y qué opina de la encuesta recién publicada según la cual el 90% de los socios del club preferiría vender a Prieto para aliviar la situación económica, si éste no renueva con la Real: "Si piensan eso, no hay nada que decir", responde él. Acerca de sus contactos para esa hipotética renovación, "estos meses no hemos vuelto a hablar, pero también es normal", dada la situación que ha vivido el equipo. "Ahora es complicado hacerlo, tanto para el club como para mí".
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 16, 2007 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » ma jul 16, 2007 4:07 pm

Thomas schreef:Heeft iemand een forum kunnen vinden van Real Sociedad. Ik kom de hele tijd ergens terecht waar niets staat, maar wil graag vertalen als een andere ATer wel een goed forum is tegengekomen.
http://www.erreala.com/phpBB2/index.php ... 8e1c706ec2

Dit is er iig 1.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 16, 2007 4:12 pm

ALs die jongen komt zal ie in eerste instantie toch genoegen moeten nemen met de bank, denk ik. Achter Kennedy op rechtsbuiten en achter Gabri op het middenveld. Verder heft hij ook Delorge als concurrent.

Maar ik heb deze speelr nooit zien spelen, en weet dus niet hoe goed of wat voor type het is. Ik ben benieuwed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 16, 2007 4:14 pm

@Voetske: er staat ongeveer het volgende: zolang hij geen nieuwe club heeft zet hij zich gewoon in voor RS. Bij aanbiedingen zal hij voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Hij vindt het wel een voordeel om bij zijn familie in de buurt te blijven. Verder is het er niet van gekomen om zijn contract te verlengen en nu ligt dat moeilijk, zowel voor hem als de club. Hij zal wel doelen op het feit dat RS gedegradeerd is.
Laatst gewijzigd door joey op ma jul 16, 2007 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » ma jul 16, 2007 4:16 pm

Hij wil in principe bij sociedad blijven. Hij zou liever in Spanje blijven vanwege familie en dergerlijke. Althans dat is wat ik eruit opmaak via google translate.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 16, 2007 4:27 pm

Bertje schreef:Sinds wanneer heeft Pienaar snelheid?
Pienaar is snel voor een middenvelder. Mensen denken daarom dat ie dat ook is als vleugelspeler. Maar dat is toch wat anders. Ik vind het geen klassieke rechtsbuiten. Hij heeft wel de kwaliteiten om daar te spelen maar vind het niet iemand die zelf een mannetje passeert en dan een voorzet geeft. Eerder een verkapte nummer 10 die op rechts gezet wordt
IK GELOOF!!!!!!

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma jul 16, 2007 4:56 pm

Bertje schreef:Voor de mensen die deze jongen kennen: is het meer een vleugelflitser van het type De Mul of een combinatiespeler van het type Kennedy?
Hij heeft van allebei wel wat, maar het is toch vooral een speler die het van zijn acties moet hebben. Hij speelt aan de rechterkant, half tussen middenveld en aanval in, een positie zoals dat wel vaker wordt ingevuld in Spanje(denk aan de vleugelspelers van Valencia bijv.).
Goede dribbelaar, veel schijnbewegingen, behoorlijk rap. Speelt dienend(voor de voorzet, niet voor de goal) maar het zou het wel wat concreter mogen allemaal. Sowieso is hij qua effectiviteit Babelachtig; veel gespin weinig wol. Velddoelpunten maakt hij nauwelijks(afgelopen seizoen 1). Hij is wel een behoorlijke strafschopnemer(zo komt hij ook aan zijn goals).

Normaal gesproken blijft hij in Spanje overigens.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 16, 2007 4:57 pm

Zou je hem kunnen vergelijken met Jesus Navas, RGB?

999

Bericht door 999 » ma jul 16, 2007 5:59 pm

joey schreef:@Voetske: er staat ongeveer het volgende: zolang hij geen nieuwe club heeft zet hij zich gewoon in voor RS. Bij aanbiedingen zal hij voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Hij vindt het wel een voordeel om bij zijn familie in de buurt te blijven. Verder is het er niet van gekomen om zijn contract te verlengen en nu ligt dat moeilijk, zowel voor hem als de club. Hij zal wel doelen op het feit dat RS gedegradeerd is.
Oke, bedankt .. Eigenlijk het gebruikelijke verhaal dus ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 16, 2007 6:05 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Normaal gesproken blijft hij in Spanje overigens.
Oké, dan zullen ze er op AN wel naast zitten.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma jul 16, 2007 6:10 pm

Ik weet het niet zeker hoor. Het zou mij gewoon sterk verbazen als een Baskisch talent naar het buitenland vertrekt als Bilbao interesse voor hem heeft. Spanjaarden zijn al niet van die wereldreizigers en de Basken al helemaal niet.

Maar misschien dat Gabri ed. het verschil maken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 16, 2007 6:36 pm

Het zou mij ook sterk verbazen, maar van Gabri had ik het ook niet gedacht.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma jul 16, 2007 6:49 pm

En hij kent Ten Cate waarschijnlijk nog? Afgezien van wat kritiekpunten lijkt HTC toch wel een heel aantrekkelijke trainer te zijn voor diverse spelers (zie Gabri en Davids). In dat opzicht heeft Ajax behoorlijk voordeel van HTC als trainer. Misschien ook bij die Prieto?

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 16, 2007 9:44 pm

Kan van Geel Chivu niet even bellen, die zoekt nog een andere club :ajaxsmiley.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 16, 2007 10:10 pm

16/7/2007 - 'Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga'
(Gepost door HT)

BRON: Goal.com

John Heitinga lijkt het volgende slachtoffer te worden van de koopdrang van Valencia. De Spaanse club is in haar zoektocht naar een nieuwe centrale verdediger maar weer eens bij Ajax terechtgekomen. Dit weet Goal.com te melden.
Ajax Netwerk
Heitinga zou echter niet de eerste keuze zijn voor de plek centraal achterin. Die eer gaat naar Ivan Helguera van Real Madrid. Mogelijk worden beide spelers aangetrokken, aangezien Heitinga ook in beeld is om rechtsback Curro Torres op te volgen. [reageer]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » ma jul 16, 2007 10:51 pm

'El Chelito dichtbij overgang Ajax'

maandag 16 juli, door AFCA4LIFE, amsterdam, 23:35u, europesoccer

Volgens diverse media uit Mexico staat Cesar Delgado (bijnaam: El Chelito ) nadrukkelijk in belangstelling van Ajax. De Argentijn, die momenteel zijn brood verdient bij Cruz Azul, heeft wel trek in een overgang naar Europa. De plek van Cesar Delgado is rechtsbuiten, en zou daarmee Tom de Mul op moeten volgen.

Op de Olympische spelen van 2004, blonk Delgado al uit, en werd toen al in verband gebracht met de Amsterdammers. De rechtsbuiten zal ongeveer 4 miljoen euro toevoegen aan de rekening van Cruz Azul, de krant La Opinión (uit Veracruz) schrijft al dat de transfer in afrondende fase lopende is.

Ook wordt Artem Milevskiy genoemd bij Ajax, en zou ook een versterking voor de aanval moeten worden. Tegenover Nash Sport heeft Milevskiy al gezegt oren te hebben naar een vertrek naar Ajax.
www.ajaxshowtime.com

Zou Delgado dan toch komen..
Kweet nog wel dat Steef het volgens mij vaak over hem had.
Als hij echt zo goed is dan istie van harte welkom :hupajax.gif:

Milevskiy lijkt me een fabeltje maarja.. STEL dat het echt waar is..

In ieder geval namen die ik liever hoor dan Nilsons e.d.(A)

KAMPIOENEN :headbang.gif: :ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 16, 2007 11:06 pm

Ik kom zo snel niets tegen in de Mexicaanse webpers. Het zal jammer genoeg dus wel niet.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 17, 2007 1:16 am

Bovendien kun je je afrvragen hoe goed ie is, als moet worden verwezen naar goed spel in 2004.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jul 17, 2007 7:44 am

Ik ken nog een Zuid Amerikaan die uitblonk op de Olympische Spelen......

gaizka

Bericht door gaizka » di jul 17, 2007 7:45 am

Thomas schreef:Ik kom zo snel niets tegen in de Mexicaanse webpers. Het zal jammer genoeg dus wel niet.
Als je ziet hoe weinig er uitlekt de laatste tijd bij Ajax heb je best kans dat dit klopt, zou ons in ieder geval wel veel meer opties voorin geven met ook nog suarez erbij tov vorig jaar.

rush2112

Bericht door rush2112 » di jul 17, 2007 8:23 am

gaizka schreef:
Thomas schreef:Ik kom zo snel niets tegen in de Mexicaanse webpers. Het zal jammer genoeg dus wel niet.
Als je ziet hoe weinig er uitlekt de laatste tijd bij Ajax heb je best kans dat dit klopt, zou ons in ieder geval wel veel meer opties voorin geven met ook nog suarez erbij tov vorig jaar.
Mocht het waar zijn, wat wordt dan de rolverdeling? Met Kennedy en Prieto (wellicht) heb je dan 2 spelers die zowel op rechts kunnen als op 10. Als Sneijder vertrekt, komt er een vervanger dus dat blijft 'gelijk'.

Wordt Prieto dan gehaald als schaduwspits? Of moet hij concurreren met Delgado?

Met Sneijder, Kennedy en Prieto heb je 3 man voor 2 posities. Ik kan me voorstellen, dat Ajax nog een rechtsbuiten zoekt. Maar als ik me niet vergis, stond Delgado geen rechtsbuiten tijdens OS2004. Dat was Rosales.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 8:27 am

Vergeet Sneijder nou maar. Die gaat weg. Ziet je scenario er dan nog zo mooi uit?

Nee, Delgado speelde toen aan de linkerkant.

rush2112

Bericht door rush2112 » di jul 17, 2007 8:33 am

joey schreef:Vergeet Sneijder nou maar. Die gaat weg. Ziet je scenario er dan nog zo mooi uit?

Het gaat in deze niet om Sneijder want voor hem komt ook een directe vervanger. Het gaat meer om het plaatje. Sneijder is ook gewoon vervangbaar, zeker internationaal. Ik denk dat een Kennedy menigeen op 10 kan verbazen.

Het is natuurlijk wel zo, dat 3 van de 4 voorhoedespelers straks anders zijn dus je weet nooit hoe dit gaat verlopen.

gaizka

Bericht door gaizka » di jul 17, 2007 8:51 am

rush2112 schreef:
joey schreef:Vergeet Sneijder nou maar. Die gaat weg. Ziet je scenario er dan nog zo mooi uit?

Het gaat in deze niet om Sneijder want voor hem komt ook een directe vervanger. Het gaat meer om het plaatje. Sneijder is ook gewoon vervangbaar, zeker internationaal. Ik denk dat een Kennedy menigeen op 10 kan verbazen.

Het is natuurlijk wel zo, dat 3 van de 4 voorhoedespelers straks anders zijn dus je weet nooit hoe dit gaat verlopen.
En daarom is het kl*te dat je er zo vroeg in het seizoen al moet staan met voorronde CL, hopelijk gaat dat lukken.

Plaats reactie