Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
-
-
- InnerHarbour
-
Daar lijkt het inderdaad op. Onvoorstelbaar natuurlijk. Ajax had bij wijze van spreke de contracten voor de vervangers al ondertekend klaar moeten hebben liggen op het bureau van Van Geel. Mark my words: als het niet lukt met Suarez zitten we met een tweederangs speler uit de Eredivisie opgescheept.Jöhnk schreef:Dat Ajax zijn huiswerk niet goed voor elkaar heeft dus.Bertje schreef:Overigens zou dit, als Ajax hier aan meewerkt, er wel eens op kunnen duiden dat Ajax' tweede keuze niet aan Suárez kan tippen.
Ook tegen iedere prijs? Ik vind die arbitragezaak niets hoor. En ik ben ook erg gelukkig dat het niet Ajax is dat hem aanspant. Maar tegen een meer dan acceptabel bod (en dan ga ik er voor het gemak even van uit dat Ajax dat heeft neergelegd) moet een speler zich sterk kunnen verbeteren, denk ik. Voor Ajax zou het ook een kansloze zaak zijn wanneer Valencia nu 20 miljoen biedt voor Sneijder.Jöhnk schreef:Ik ben het met GP eens. Groningen moet die jongen kunnen behouden als het dat wil.
Spelers hebben de macht tegenwoordig. Je kunt als club maar beter gewoon meewerken, net zoals AJAX met Babel, Sneijder en Perez heeft gedaan. Dan kun je er nog altijd niet uitkomen, maar ga in ieder geval práten.
Knap dat mensen nu al kunnen bepalen dat AJAX zijn huiswerk niet goed heeft gedaan. Niemand weet wat er allemaal nog op de rol staat.
Maar voor de gemoedsrust van ons allen moeten er wel gewoon snel leuke spelers komen.
Knap dat mensen nu al kunnen bepalen dat AJAX zijn huiswerk niet goed heeft gedaan. Niemand weet wat er allemaal nog op de rol staat.
Maar voor de gemoedsrust van ons allen moeten er wel gewoon snel leuke spelers komen.

- thaumaturgy
- thaumaturgy
- thaumaturgy
- thaumaturgy
- thaumaturgy