De B-junioren
Moderator: mods
Doet me denken aan wat Tonnie Pronk ooit zei over Afrikaanse jeugdploegen. 'Wij komen met jongetjes', zei hij, 'en zij met Jan, Piet, Joris en Corneel.' Hij had eens aan zo'n Afrikaans 'talent' van vijftien gevraagd hoe het hem beviel op het toernooi. Die antwoordde: 'Prima, alleen mis ik mijn vrouw en kinderen wel.'

Het stinkt aan alle kanten!
Over Ronaldo en Rivaldo wordt ook verteld dat ze ouder zijn dan ze zelf beweren. Bij Roma of Lazio heeft een Braziliaan het ook toegegeven, ouder te zijn dan hij zei.
Brazilianen krijgen gemiddeld wel op jongere leeftijd kinderen.
Afrikanen zijn ouder, zie Nii Lamptey, op zijn vijftiende in Anderlecht 1, op zijn twintigste "" uitgevoetbald"" op het hoogste niveau.
Quansah zag ik de eerste keer toen hij B-junior was! Ik dacht eerder aan begin 20, enz. enz. enz.
Brazilianen krijgen gemiddeld wel op jongere leeftijd kinderen.
Afrikanen zijn ouder, zie Nii Lamptey, op zijn vijftiende in Anderlecht 1, op zijn twintigste "" uitgevoetbald"" op het hoogste niveau.
Quansah zag ik de eerste keer toen hij B-junior was! Ik dacht eerder aan begin 20, enz. enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik zal deze topic wel weer even nieuw leven inblazen
De nieuwe selecties van B1 en B2 zijn zo goed als bekend bij mij, Bij B2 heb ik alleen twijfels of Flierman en Rienstra blijven, verder klopt het allemaal.
Ajax B1:
Marco Bizot, Roly Bonevacia, Daan Brinkman, Lorenzo Burnet, Geoffrey Castillion, Jeffrey Dekker, Lorenzo Ebecilio, Marijn de Haas, Kees Heemskerk, Florian Josefzoon, Rene Osei Kofi, Bryan Ottenhoff, Tim Receveur, Ricardo van Rhijn, Mitchel Schildwacht, Rik Schouw, Rodney Sneijder en Allon Worms.
Ajax B2:
Yener Arica, Stan Berrevoets, Tom Boere, Cerilio Cijntje, Ralf Fenne, Ricardo Flierman, Joeri de Kamps, Ricardo Kip, Dico Koppers, Ruben Ligeon, Tom Portegies, Quincy Promes, Daan Rienstra, Iljaas Rodjan, Joel Veltman, Jordy de Visser, Yanic Wildschut en Glenn Van Zoolingen.

De nieuwe selecties van B1 en B2 zijn zo goed als bekend bij mij, Bij B2 heb ik alleen twijfels of Flierman en Rienstra blijven, verder klopt het allemaal.
Ajax B1:
Marco Bizot, Roly Bonevacia, Daan Brinkman, Lorenzo Burnet, Geoffrey Castillion, Jeffrey Dekker, Lorenzo Ebecilio, Marijn de Haas, Kees Heemskerk, Florian Josefzoon, Rene Osei Kofi, Bryan Ottenhoff, Tim Receveur, Ricardo van Rhijn, Mitchel Schildwacht, Rik Schouw, Rodney Sneijder en Allon Worms.
Ajax B2:
Yener Arica, Stan Berrevoets, Tom Boere, Cerilio Cijntje, Ralf Fenne, Ricardo Flierman, Joeri de Kamps, Ricardo Kip, Dico Koppers, Ruben Ligeon, Tom Portegies, Quincy Promes, Daan Rienstra, Iljaas Rodjan, Joel Veltman, Jordy de Visser, Yanic Wildschut en Glenn Van Zoolingen.
En dan zijn Bonevacia, Dekker, Ebecilio, Sneijder en Dekker terecht de meest gerepte namen?Chivu 05 schreef:Ajax B1:
Ajax B2:
ASGriekse spits versterkt Ajax B2
Na Nikos Machlas, Yannis Anastasiou en Angelos Charisteas krijgt Ajax opnieuw een Griekse spits. Ditmaal niet voor het eerste elftal, maar voor het eerste jaars B-junioren-elftal.
Het gaat om de 15-jarige Costas Peristeridis. Komend seizoen gaat de Griek deel uit maken van de B2 van trainer Maarten Stekelenburg. Peristeridis was vorig seizoen al enkele malen op stage bij de C1 van Ajax en is nu dus aangenomen bij de Amsterdamse jeugdopleiding.
Eerder werd al bekend dat de snelle spits Tom Boere van AA Gent de B2 van Ajax komt versterken.
Van welke club komt die jongen?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Is het niet deze jongen?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 933#581933
Voormalig schoolgenoot van ons aller Mr. Ajax. Misschien dat hij meer weet?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 933#581933
Voormalig schoolgenoot van ons aller Mr. Ajax. Misschien dat hij meer weet?
Zal niet zo lang meer duren, gewoon naar de B1 gaan kijken (ik hoop dat ze zondag 12.00 uur spelen, voor de thuiswedstrijden van Ajax 1!)joey schreef:![]()
Ik wist dat er iets was met die Griek, maar wat?
Helaas zijn we nog niet verder gekomen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!