Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » do jul 12, 2007 9:24 pm

Als Groningen zegt dat er niet te praten valt is het walgelijk om toch de zaakwaarnemer in te lichten. Wat zou daar nou toch de reden van zijn? Van Geel zegt in feite tegen Suarez, jongen ga jij daar eens lekker je walgelijk opstellen en ga zitten zeiken dat je weg wil! Van Geel daalt nog verder in mijn achting, ik had het niet voor mogelijk gehouden.

Oeps, verkeerde inlognaam. De oplettende lezer zal begrijpen dat dit namens Lucas is opgeschreven!
Laatst gewijzigd door SylvievdVaart op do jul 12, 2007 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Arthur

Bericht door Arthur » do jul 12, 2007 9:25 pm

We zijn geen koorknapenvereniging :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 12, 2007 9:27 pm

Respect voor Juventus, dat Zlatan ook op zo'n manier binnenhaalde! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Starring

Bericht door Starring » do jul 12, 2007 9:28 pm

Mwha, Louis van Gaal zorgde destijds voor een stevige duw.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 12, 2007 9:29 pm

Die Suarez heeft nog een contract van 4 jaar, die gaat heel veel centjes kosten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 12, 2007 9:29 pm

Er wordt niet meer met Ajax gesold. Dat bevalt me wel. Er zijn natuurlijk grenzen, maar ik laat het aan Van Geel over om die op te zoeken. RGB zei het laatst al, in de praktijk zoeken clubs vrijwel altijd eerder contact met de speler dan met de club.
generaal schreef:
Jöhnk schreef:Niet achter hem gezocht? Rattengedoe is zijn middle name.
Het is me nog niet eerder opgevallen dat hij via een media-offensiefje een conflict tussen speler en club probeert te creëren.
Van Geel heeft alleen gereageerd in de media. Groningen vond het nodig om Ajax aan de schandpaal te nagelen op de eigen site.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 12, 2007 9:31 pm

Ach, ik was vroeger trots dat Ajax niet mee deed aan de smerigheden. daarom lieten 'we' Ronaldo lopen en zeiden 'we', "als het zo moet, dan doen we het wel met kluivert, die is ook heel erg goed".
Maar goed, ik was ook altijd trots op ons onderscheidende spelopvatting. :zuidema.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jul 12, 2007 9:32 pm

vreeemd maar die jongen is toch niet het breekijzer wat Ajax wenst? daarnaast is het een speler in een specifiek 4-4-2 systeem..
Die weg zijn bij ajax zijn buiten spelers?
Weer op zoek naar een Interim coach..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 12, 2007 9:33 pm

LucaS schreef:Ach, ik was vroeger trots dat Ajax niet mee deed aan de smerigheden. daarom lieten 'we' Ronaldo lopen en zeiden 'we', "als het zo moet, dan doen we het wel met kluivert, die is ook heel erg goed".
Maar goed, ik was ook altijd trots op ons onderscheidende spelopvatting. :zuidema.gif:
En wanneer heb jij die onderscheidende spelopvatting voor het laatst gezien? Zonder goede en de juiste spelers (en een goede trainer), geen goed voetbal.

Ik vind het prima dat Ajax zich niet naief opstelt, al geloof ik er niets van dat Ajax 'vroeger' zo heilig was. Zie het hele FIOD-verhaal rond Arveladze en Laudrup.

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 12, 2007 9:38 pm

Ik heb het over de spelopvatting Thomas, niet over de uitvoering.

Prima als jij dat vindt, maar dan moeten we ook niet (meer) klagen als anderen dat bij ons doen. PSV heeft het slim gespeeld met Perez, lekker niet naief!
Het opzetten van een speler tegen zijn werkgever is dusdanig walgelijk gedrag, dat zou mijn club in ieder geval nooit moeten doen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 9:40 pm

Ajax Rules schreef:Thomas zei laatst dat Suarez snel was....kunnen een paar mensen dit bevestigen? Hij lijkt mij altijd wat dikkig...
Ik kan wel bevestigen dat Suárez snel is. Geen Henry ofzo, maar hij heeft zeker een bovengemiddelde snelheid. Daarnaast is zijn snelheid op de eerste meters erg goed. Dat hij dikkig overkomt komt misschien door zijn brede romp, welk hij ook graag gebruikt om de tegenstander op het verkeerde been te zetten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 12, 2007 9:44 pm

LucaS schreef:Ik heb het over de spelopvatting Thomas, niet over de uitvoering.
Altijd aanvallend geweest onder Ten Cate. Oh nee, 4-4-2 betekent automatisch een verdedigend ingesteld team. :smallgrin.gif:
Prima als jij dat vindt, maar dan moeten we ook niet (meer) klagen als anderen dat bij ons doen. PSV heeft het slim gespeeld met Perez, lekker niet naief!
Prima. Ajax is er niet slecht vanaf gekomen. Omdat we een bekwame TD hebben die thuis is in dat wereldje en niet met zich laat sollen.
Het opzetten van een speler tegen zijn werkgever is dusdanig walgelijk gedrag, dat zou mijn club in ieder geval nooit moeten doen.

Wie zegt dat Van Geel dat doet? Ajax wil in eerste instantie gewoon zeker weten dat Suarez van de interesse weet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 12, 2007 9:46 pm

Ten Cate is niet vies van op de counter spelen, vergis je niet. Sterker, zo hebben we tegen Psv onze beste wedstrijd gespeeld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 9:46 pm

Natuurlijk niet. Dat was Van Gaal ook niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 12, 2007 9:47 pm

Exact.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 9:47 pm

Is ook onverstandig, want de counter is een machtig wapen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 12, 2007 9:48 pm

Jöhnk schreef:Ten Cate is niet vies van op de counter spelen, vergis je niet. Sterker, zo hebben we tegen Psv onze beste wedstrijd gespeeld.
Ajax heeft een ploeg die behoorlijk sterk kan counteren, maar het uitgangspunt in die wedstrijd was niet de counter. Ajax liet zich niet inzakken en probeerde niet de druk van PSV te absorberen, maar zette juist continu druk op de bal.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 12, 2007 9:50 pm

Nou, dat dacht ik niet hoor. Maar goed, ik dwaal af.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 9:50 pm

Druk op de bal en het gebruiken van de counter zijn twee dingen die prima samengaan. In die wedstrijd wilde Ajax snel omschakelen om de ruimte achter de defensie te gebruiken. Dat staat bijvoorbeeld lijnrecht tegenover de uitwedstrijd tegen Feyenoord, waar Ajax juist veel in balbezit wilde blijven om Feyenoord weg te drukken.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 12, 2007 10:04 pm

wat is de max die voor deze jongen betaalt zou moeten worden? 6 miljoen? alles daarboven en ik zou zeggen niet doen. In ieder geval nu nog niet, hij is momenteel niet meer waard.

Starring

Bericht door Starring » do jul 12, 2007 10:07 pm

Martin van Geel richt dus zijn (scherpe) pijlen op Suárez. Ik denk er gemengd over. Enerzijds is ie een jonge spectaculaire en veelbelovende speler die nog volop in ontwikkeling is én waar nog heel veel rek in zit. Anderzijds ook een speler die vaak opportunistisch, rommelig en te solistisch te werk gaat op het veld. Wat dat betreft loopt de vergelijking met Leonardo niet helemaal mank, alhoewel hij veel doelgerichter en doeltreffender is als de Braziliaan.

Al met al is hij voor mij niet de gearriveerde en ervaren speler waar van Geel (in het Parool) op doelde als mogelijke versterking. Daarnaast zal hij ongetwijfeld moeite hebben met de nauwe ruimtes en geringe tijd die je hebt als je bij Ajax in de frontlinie actief bent. Helemaal als hij op ''11'' komt te spelen. Een twijfel dus.

columbus

Bericht door columbus » do jul 12, 2007 10:17 pm

Suarez... Krijg het er ook nog niet warm van. Leuke voetballer, loopt op iedere bal heeft een leuke techniek, maar that's it. Met alle respect, leuke speler voor Groningen niet meer niet minder. Zijn dit nu de spelers die ons op een hoger plan gaan brengen. Ik heb er mijn twijfels over.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 12, 2007 10:22 pm

maar hij is zeker niet minder dan Babel!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 10:22 pm

Starring schreef:Martin van Geel richt dus zijn (scherpe) pijlen op Suárez. Ik denk er gemengd over. Enerzijds is ie een jonge spectaculaire en veelbelovende speler die nog volop in ontwikkeling is én waar nog heel veel rek in zit. Anderzijds ook een speler die vaak opportunistisch, rommelig en te solistisch te werk gaat op het veld. Wat dat betreft loopt de vergelijking met Leonardo niet helemaal mank, alhoewel hij veel doelgerichter en doeltreffender is als de Braziliaan.

Al met al is hij voor mij niet de gearriveerde en ervaren speler waar van Geel (in het Parool) op doelde als mogelijke versterking. Daarnaast zal hij ongetwijfeld moeite hebben met de nauwe ruimtes en geringe tijd die je hebt als je bij Ajax in de frontlinie actief bent. Helemaal als hij op ''11'' komt te spelen. Een twijfel dus.
Als ik deze beschrijving lees vraag ik me af of je hem überhaupt hebt zien voetballen. Suárez is juist goed in de kleine ruimtes en kan daar in tegenstelling tot voorganger Babel ook tegenstanders passeren. Daarnaast heeft Suárez in de competitie naast zijn tien goals ook zeven assists. Geeft aan dat hij zijn medespelers dus wel ziet staan.
Ik snap werkelijk niet hoe je Suárez en Leonardo kunt vergelijken. De pijnpunten van Leonardo (techniek en kracht) zijn bij Suárez juist wel in sterke mate aanwezig.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 12, 2007 10:24 pm

WP_LeGeNd schreef:maar hij is zeker niet minder dan Babel!
Maar jouw mening over Babel kennende zou dat niets moeten zeggen, toch?
Laatst gewijzigd door Bert op do jul 12, 2007 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten