PSV deel 2
De Perez die ik gezien heb was de "pinchhitter", de man die als invaller scoorde. De Perez die als basisspeler begon??????? Die presteerde niets, liep alleen maar in de weg en stond na balverlies (hij?) stil.
Wat gebeurt er als hij weer de twaalfde man wordt? Hij zal toch niet beweren dat er bij psv veel meer waardering voor is, dat de trainer ... Hij is toch geen cliché-mannetje?
Wat gebeurt er als hij weer de twaalfde man wordt? Hij zal toch niet beweren dat er bij psv veel meer waardering voor is, dat de trainer ... Hij is toch geen cliché-mannetje?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Zagen we dit jaar ook bij Ajax, en wat heeft Perez veel basisplaatsen gehad.brigade zuid schreef:Ach er is er altijd wel 1 geblesseerd of geschorst of ziek zwak of misselijk, ik had graag zoveel keus gehad hoor.

Zoals ik al zei, weet niet hoe het zit met Koné in conflicten aangezien hij nog nooit problemen veroorzaakt heeft dus het is mogelijk dat dit weer een Koeman Konflikt wordt..Jöhnk schreef:Ik denk dat de vakantieman Kone het voorlopig verbruid heeft. Koeman houdt van disziplin, ordnung und sauberkeit.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Koe zeurt al om spitsen vanaf de dag dat ie trainer is geworden.
En nu natuurlijk helemaal, want hij weet uit ervaring dat je vlak voor het sluiten van de transfermarkt om 5 voor 12 nog een spits kwijt kan raken.
En nu natuurlijk helemaal, want hij weet uit ervaring dat je vlak voor het sluiten van de transfermarkt om 5 voor 12 nog een spits kwijt kan raken.

joey schreef:Koe loopt al tijden te miepen dat hij een extra aanvaller wil.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
PN'Belangstelling Porto voor Da Costa'
Volgens het Portugese tijdschrift A Bola staat Manuel da Costa in de belangstelling van FC Porto. De Portugese club is op zoek naar een vervanger van Pepe. Porto verkocht die verdediger voor naar verluidt 30 miljoen euro aan Real Madrid. De kans dat PSV over een transfer van de Portugees wil praten lijkt miniem. Hij is de beoogde opvolger van Alex.
Misschien dat Sikora zin heeft?666 schreef:Koe zeurt al om spitsen vanaf de dag dat ie trainer is geworden.
![]()
joey schreef:Koe loopt al tijden te miepen dat hij een extra aanvaller wil.

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Misschien voelde Koné al aankomen dat hij na het aantrekken van Lazovic en Perez de klos was anders is hij dat anders nu door zijn absentie geworden.Jöhnk schreef:Ik denk dat de vakantieman Kone het voorlopig verbruid heeft. Koeman houdt van disziplin, ordnung und sauberkeit.
Perez gaat volgens mij gewoon basisspeler bij PSV worden:
Perez------Lazovic------Farfan
Volgens mij is er nu wel meer een probleem voor Aissati en Afellay. Ik denk niet dat Koeman achter die 3 aanvallers het aandurft om met Aissati en Afellay te spelen en alleen Simons als controlerende speler opstelt.
Aissati--------Afellay--------Simons
Dit zijn 5 aanvallend ingestelde spelers. Dat is er minimaal 1 en waarschijnlijk zijn het er na wat tegenvallende resultaten 2 te veel voor Koeman.
voetbalzone'Deportivo beter voor mijn ontwikkeling’
Het wonderschone doelpunt van Lionel Messi trok uiteindelijk alle aandacht naar zich toe, maar voorafgaand aan het duel tussen Argentinië en Mexico, halve finale van de Copa America, waren alle ogen op Andrés Guardado gericht. Met zijn transfer naar Deportivo la Coruña voor 5,3 miljoen brak de middenvelder een Mexicaans transferrecord.
PSV dacht het 20-jarige talent in de knip te hebben, maar uiteindelijk was de Spaanse club bereid om meer geld te bieden. Door de verkoop van Jorge Andrade aan Juventus konden de Galiciërs het Eindhovense bod van 4,5 miljoen euro voor 75% van de transferrechten overtreffen.
De 23-voudig international had zijn zinnen op PSV gezet, maar moet nu het nieuwe project van Deportivo vorm gaan geven. “Na het horen van het nieuws huilde ik van geluk”, vertelde Guardado woensdagavond na afloop van de verloren halve finale. “Nu moet ik bewijzen dat Deportivo waar voor zijn geld krijgt. Ik wil in Europa slagen en prijzen winnen.”
“Nog nooit betaalde een buitenlandse club zoveel geld voor een Mexicaanse speler. Dat zegt genoeg over onze ontwikkeling. Met de dag naderen we het niveau van Argentijnse en Braziliaanse spelers.” De transfers van Pavel Pardo en Ricardo Osorio (VfB Stuttgart) en Carlos Salcido (PSV) kwamen vorig jaar zomer bij lange na niet in de buurt van de transfersom voor Guardado.
Langenoot Rafael Márquez speelde een belangrijke rol in de beslissing van Guardado. “Ik had ook een aanbieding van PSV op tafel liggen. Atlas ging akkoord met het voorstel van Deportivo en het was voor mij een moeilijke beslissing. Na met mijn familie en zaakwaarnemer te hebben gesproken was ook de mening van Márquez belangrijk. Hij vond Deportivo beter voor mijn ontwikkeling.”
Guardado is één van de drie grote talenten die Mexico momenteel herbergt. Zo was Nery Castillo op het Zuid-Amerikaanse eindtoernooi de smaakmaker van El Tri en scoorde hij vier doelpunten. Ook van Giovanni dos Santos (Barcelona) wordt in de nabije toekomst veel verwacht.
Koeman wil een bredere selectie, logisch na vorig seizoen.
Denk dat ie ook anders wil spelen:
2 van de 3 van Farfan, Kone, Lazovic
2 van Affelay, Perez, Mendez, Bakkal
2 van de 3 van Simons, Aissatti, vd Leegte
2 van Addo, Da Prutsa, Rajkovic, Marcellis
Fagner of Kromkamp
Salcido of ???
PSV zal nog een (offensieve) linksachter moeten halen, ontkomen ze niet aan.
CL, HCE, beker: ze zullen alle spelers nodig hebben. En ook komend seizoen is PSV weer de favoriet voor de titel en doen ze weer aardig mee in de CL.
Denk dat ie ook anders wil spelen:
2 van de 3 van Farfan, Kone, Lazovic
2 van Affelay, Perez, Mendez, Bakkal
2 van de 3 van Simons, Aissatti, vd Leegte
2 van Addo, Da Prutsa, Rajkovic, Marcellis
Fagner of Kromkamp
Salcido of ???
PSV zal nog een (offensieve) linksachter moeten halen, ontkomen ze niet aan.
CL, HCE, beker: ze zullen alle spelers nodig hebben. En ook komend seizoen is PSV weer de favoriet voor de titel en doen ze weer aardig mee in de CL.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben ik niet van overtuigd. Die achterhoede is zo lek als een mandje, wimpey. Rajkovic vond ik erg matig op het u21 en da Costa heb ik pas 1x een goeie wedstrijd zien spelen. Voor de rest was het telkens dram pur sang. Addo is een noodverbandje en ook geen wereldster. Al met al is dat centrum dus erg fragiel, hoor. De rest is daarentegen wel goed ingevuld en met name aanvallend zijn ze er op vooruit gegaan.
Ik vind Da Costa ook een ramp, Peter. Addo, mits fit, is een veel betere verdediger. Hij en Salcido zouden een aardig duo kunnen vormen. Als dat Koeman's centrale duo zou zijn (i.m.o. heel behoorlijk), moet PSV dus i.i.g. nog een linksback aantrekken.Peter schreef:Ben ik niet van overtuigd. Die achterhoede is zo lek als een mandje, wimpey. Rajkovic vond ik erg matig op het u21 en da Costa heb ik pas 1x een goeie wedstrijd zien spelen. Voor de rest was het telkens dram pur sang. Addo is een noodverbandje en ook geen wereldster. Al met al is dat centrum dus erg fragiel, hoor. De rest is daarentegen wel goed ingevuld en met name aanvallend zijn ze er op vooruit gegaan.
Ik was trouwens Zonneveld vergeten, die kan op meerdere plekken op het middenveld en als linksback uit de voeten...
Aanvallend hebben ze idd flink wat smaken, voldoende om 8 van de 10 wedstrijden in de HCE vrij easy te winnen. Defensief wat minder (al ruimt die Simons veel op voordat de defensie überhaupt in aktie hoeft te komen), aanvallend een stuk beter.
Cocu en Alex zullen ze natuurlijk node missen, maar in de breedte zijn ze sterker dan vorig seizoen. Ook een kwaliteit natuurlijk. Verder denk ik dat Aisatti er komend seizoen echt zal staan. Voor mij zijn ze gewoon weer favoriet...
-
- AT Toto winner 15/16
Hoezo een Koeman conflict? Kone moet gewoon zorgen dat ie op tijd komt, ik neem aan dat geen enkele trainer dit pikt.Daniel_vT schreef:Zoals ik al zei, weet niet hoe het zit met Koné in conflicten aangezien hij nog nooit problemen veroorzaakt heeft dus het is mogelijk dat dit weer een Koeman Konflikt wordt..Jöhnk schreef:Ik denk dat de vakantieman Kone het voorlopig verbruid heeft. Koeman houdt van disziplin, ordnung und sauberkeit.
Nee, natuurlijk niet. Koné moet gewoon op tijd komen.
Tevreden met de definitieve (?) selectie, heren PSV'ers?
Ik vind het wel apart dat er geen linksback meer komt.
ADPSV met Perez klaar voor seizoen
EINDHOVEN - Met de komst van Kenneth Perez denkt PSV de selectie voor het nieuwe seizoen rond te hebben.
Kenneth Perez met zijn nieuwe PSV-shirt. FOTO ANP
De landskampioen blijft attent op de transfermarkt, maar zolang er geen spelers vertrekken ziet de clubleiding geen noodzaak om nog extra versterkingen aan te trekken.
Perez doorstond gistermorgen met succes de medische keuring, tekende daarna zijn contract en sprak toen de verzamelde pers toe. De Deen, die in Eindhoven het rugnummer 11 krijgt, herhaalde nogmaals dat hij blij en opgelucht is dat zijn overgang naar PSV alsnog in orde is gekomen.
Nu Perez aan boord is, denken ze bij PSV klaar te zijn voor het komende seizoen. ,,Ik denk dat we een uitstekende selectie hebben,’’ zei directeur Jan Reker. ,,Natuurlijk zijn we met Cocu en Alex veel kwaliteit kwijtgeraakt. Maar we willen gewoon weer meedoen om de titel.’’
Bijna ongemerkt heeft PSV er tien nieuwe spelers bij ten opzichte van de tweede helft van vorig seizoen: Lazovic, Roorda, Zonneveld, Rajkovic, Fagner, Aissati, Bakkal, Van der Leegte, Jonathan en dus Perez.
,,Als deze groep bij elkaar blijft, denk ik niet dat er bij ons nog veel bijzonders gaat gebeuren,’’ zegt technisch-manager Stan Valckx. ,,Pas als er belangrijke spelers zouden vertrekken, zullen we ons weer moeten versterken.’’
Wat Valckx betreft kan het dan ook niet snel genoeg 1 september zijn, de dag dat de transfermarkt sluit. Het is de verwachting dat met name voor de aanvallers Koné en Farfán nog belangstelling zal ontstaan. Van Portugese interesse voor Manuel da Costa weten ze in Eindhoven officieel niets af.
Arouna Koné sluit vandaag aan bij de groep. De Ivoriaan landde gisteren in Parijs en reisde per trein naar Nederland. Hij moet vanmiddag tekst en uitleg geven over zijn veel te late terugkeer.
Wanneer PSV maandag op trainingskamp gaat in Oisterwijk mist het alleen nog Edison Mendez (vakantie) en Jason Culina (Azië Cup). De geblesseerde Farfán (enkel) meldt zich zo snel mogelijk in Eindhoven voor nader onderzoek.
Tevreden met de definitieve (?) selectie, heren PSV'ers?
Ik vind het wel apart dat er geen linksback meer komt.
Het stinkt aan alle kanten!
Kone en farfan: ieder halfjaar hopen op een transfer? cashen voor psv? Zou het een van bommelverhaal/kezmanstory worden? Ze moeten volgend jaar echt weg zijn, want veel ontwikkeling zullen ze niet meer doormaken (Kone is officieel misschien pas 21, in werkelijkheid natuurlijk een stuk ouder) en farfan scoort Europees nog niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Op psv.nl nemen ze geen risico en vermelden ze voor alle zekerheid zijn geboortedatum niet.Demosthenes schreef:Kone is officieel misschien pas 21, in werkelijkheid natuurlijk een stuk ouder.
Is Koné echt pas 21 (officieel)? Dacht dat hij ouder was.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat staat helemaal niet, Bertje. Addo-DaCosta is een duo waar iedere club tegen kan scoren. Ik vind het prima, maar sterk is het niet.
Ik moet wel lachen om het aankoopbeleid van PSV, hoor. Men is lange tijd geïnteresseerd in De Cler, maar dat ketst dan helaas af. Daarna verleggen ze hun interesse in Guardado, maar dat gaat helaas ook niet door. Perez wordt wel gepresenteerd en nu is de selectie opeens rond?
Ik moet wel lachen om het aankoopbeleid van PSV, hoor. Men is lange tijd geïnteresseerd in De Cler, maar dat ketst dan helaas af. Daarna verleggen ze hun interesse in Guardado, maar dat gaat helaas ook niet door. Perez wordt wel gepresenteerd en nu is de selectie opeens rond?