Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Het is ook niet waar. Kan gewoon niet.joey schreef:Op www.abelenstra.com staat ook zoiets. Dat het FD niet zo betrouwbaar is, bedoel ik.
Daar ga ik ook vanuit. Anders gaan we Babel nog héél erg missen.Jöhnk schreef:Het is ook niet waar. Kan gewoon niet.joey schreef:Op www.abelenstra.com staat ook zoiets. Dat het FD niet zo betrouwbaar is, bedoel ik.

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben als de dood, Joey. Echt waar. Hoe eerder Ajax een speler binnenhaalt waar ik tevreden mee ben, hoe kleiner de kans op een hartverzakking.
Overigens blijven de geruchten over de transfer van Ochoa naar Ajax opduiken in de Latijns-Amerikaanse pers. Ook de website van ESPN dus, die behoorlijk betrouwbaar is. ESPN was volgens mij ook de eerste site die meldde dat Guardado naar Depor zou gaan.
Overigens blijven de geruchten over de transfer van Ochoa naar Ajax opduiken in de Latijns-Amerikaanse pers. Ook de website van ESPN dus, die behoorlijk betrouwbaar is. ESPN was volgens mij ook de eerste site die meldde dat Guardado naar Depor zou gaan.
joey schreef:Ik merk dat ik zwaar getraumatiseerd ben door het aankoopbeleid door van Ajax door de jaren heen. Eén rampbericht als dat over Nilsson en ik zie het lijk al drijven. Sleutelspelers weg en prutsers terug. Brrrr. Hebben jullie dat ook?
Elke keer weer, tot op een gegeven moment.Danrealiseer ik me ( weer ) dat ik er toch geen invloed op uit kan oefenen en zie ik het wel.
Moet zeggen dat de vastberadenheid van Van Geel me niet tegenvalt.Als dat een teken is wat betreft goede aankopen heb ik er sinds lange tijd iets meer vertrouwen in.Verder is een " mindere " speler ( t.o.v. Babel, zo op het eerste gezicht ) niet altijd een mindere speler voor het elftal.Daarbij hoop ik, dat als AJAX toch moet kopen, en er in de jeugd wel wat zit aan te komen maar nog niet " goed " genoeg is, men nu eens kiest voor een speler die er meteen kan staan en niet weer 2-3 jaar in opleiding moet ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo jul 11, 2007 7:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Vind hem net zo onzeker bij hoge ballen als Stekel, om maar wat te noemen.Verder is het, van wat ik ervan gezien heb, weinig klemvast ..hij doet me een beetje kwa stijl aan Lobont denken ... maar toegegeven ik zie hem pas een paar wedstrijdjes ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo jul 11, 2007 7:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij is wat minder bangig en beslister in z'n uitkomen. Het is een echt lefgozertje. Maar vanwege z'n fysiek -hij is niet geweldig groot (1,85 m) en geen hele stevige jongen- zal hij altijd moeite hebben z'n hele zestien te domineren zoals een Gomes dat doet. Maar goed, zie tegenwoordig maar 10 keepers te vinden die dat wel doen.Voetske schreef:Vind hem net zo onzeker bij hoge ballen als Stekel, om maar wat te noemen.Verder is het, van wat ik ervan gezien heb, weinig klemvast ..hij doet me een beetje kwa stijl aan Lobont denken ... maar toegegeven ik zie hem pas een paar wedstrijdjes ...
En klemvast is inderdaad anders. Het is een beetje een showboat. Met het verschil dat Ochoa de ballen over het algemeen wel goed weet weg te werken. Een stomp richting de inkomende spits, zoals we bij Stekelenburg wel eens zien, zal Ochoa niet zo snel overkomen.
Maar als je de reflexen van Stekelenburg al goed vindt, zal je redelijk versteld staan van Ochoa. Stekelenburg heeft z'n lengte toch wel mee, maar Ochoa pakt de schoten die Stekelenburg pakt en meer.
Oh, ik zeg niet dat het een slechte keeper is.Maar beetje beter of veel beter als Stekel, daar zit een verschil in..En aan deze keeper hangt, denk ik , een fors prijskaartje.Als je een keeper gaat halen omdat je de huidige keeper een plaatsje terug wil zetten zal die VEEL beter moeten zijn.Thomas schreef:Hij is wat minder bangig en beslister in z'n uitkomen. Het is een echt lefgozertje. Maar vanwege z'n fysiek -hij is niet geweldig groot (1,85 m) en geen hele stevige jongen- zal hij altijd moeite hebben z'n hele zestien te domineren zoals een Gomes dat doet. Maar goed, zie tegenwoordig maar 10 keepers te vinden die dat wel doen.Voetske schreef:Vind hem net zo onzeker bij hoge ballen als Stekel, om maar wat te noemen.Verder is het, van wat ik ervan gezien heb, weinig klemvast ..hij doet me een beetje kwa stijl aan Lobont denken ... maar toegegeven ik zie hem pas een paar wedstrijdjes ...
En klemvast is inderdaad anders. Het is een beetje een showboat. Met het verschil dat Ochoa de ballen over het algemeen wel goed weet weg te werken. Een stomp richting de inkomende spits, zoals we bij Stekelenburg wel eens zien, zal Ochoa niet zo snel overkomen.
Maar als je de reflexen van Stekelenburg al goed vindt, zal je redelijk versteld staan van Ochoa. Stekelenburg heeft z'n lengte toch wel mee, maar Ochoa pakt de schoten die Stekelenburg pakt en meer.
Blij met de punten ...
--->> Nu weten we helemaal zeker dat Nilsson niet komt.Ook Babel vertrekt bij Ajax
Liverpool en Ajax hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ryan Babel. Babel is momenteel met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Liverpool om met Rafael Benítez te praten over diens plannen met Liverpool en Babel in het bijzonder.Vanmiddag nog wordt Babel medisch gekeurd.
Ajax zal naar verwachting zo'n 18 miljoen euro opstrijken met de verkoop. Zo'n 5 miljoen hiervan zal worden besteed aan het aantrekken van Heerenveen's Lasse Nilsson als opvolger van Babel.
Geplaatst door WijsNeus om 15:47

Plaatst WijsNeus ook op in het Friesch Dagblad?
‘Ajax wil Nilsson’
Amsterdam De kans is groot dat Heerenveen-speler Lasse Nilsson volgend seizoen bij Ajax speelt. Nilsson staat hoog op het verlanglijstje van de Amsterdamse club indien Ryan Babel naar Liverpool vertrekt.
Volgens de berichtgevingen hebben onderhandelingen tussen de beide clubs op geleverd dat Ajax een transfersom zou moeten gaan betalen van vier miljoen euro. Tevens zou Ajax al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de speler zelf. De deal zou doorgang vinden indien Babel daadwerkelijk zou gaan vertrekken naar Liverpool. Liverpool bracht inmiddels een bod uit van vijftien miljoen euro. Ajax vraagt tegen de twintig miljoen euro.
Laatst gewijzigd door jabu op wo jul 11, 2007 9:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16