Babel
Moderator: mods
-
Dat klopt, maar ik ga er van uit dat mocht een dergelijke clausule zijn opgenomen hij in de vorm zal zijn van: 'Bij elk bedrag boven de 10 miljoen krijgt Babel 40%'. Oftewel, 20 miljoen is 10 miljoen boven de 10 miljoen en 40% van 10 miljoen is 4 miljoen. 16 miljoen voor Ajax en 4 miljoen voor Babel.Jack Reynolds schreef:Volgens mij is het dan 12 miljoen. 60 Procent van 20 miljoen is tenslotte 12 miljoen.
Al geloof ik nog steeds niet dat zo'n clausule bestaat.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ah so, je kunt echt hoofdrekenenJesse schreef:Dat klopt, maar ik ga er van uit dat mocht een dergelijke clausule zijn opgenomen hij in de vorm zal zijn van: 'Bij elk bedrag boven de 10 miljoen krijgt Babel 40%'. Oftewel, 20 miljoen is 10 miljoen boven de 10 miljoen en 40% van 10 miljoen is 4 miljoen. 16 miljoen voor Ajax en 4 miljoen voor Babel.Jack Reynolds schreef:Volgens mij is het dan 12 miljoen. 60 Procent van 20 miljoen is tenslotte 12 miljoen.
Al geloof ik nog steeds niet dat zo'n clausule bestaat.

Zou ook kunnen natuurlijk, maar ik denk dat dat voor ons simpele zielen altijd gissen zal blijven.
voetbalzone meldt dat het nu definitief is...
ik moetzeggen dat ik voor het eerst sinds lange tijd een speler van Ajax met pijn in het hart zie vertrekken.
Bij alle andere spelers die de afgelopen jaren zijn vertrokken had ik een gevoel van..."ja..'t is goed zo"..
Bij Babel niet. Ik had het gevoel dat hij een superseizoen zou gaan draaien. Bovendien heb ik wel wat met dat soort spelers....snel, sterk, explosief, atletisch.
ik moetzeggen dat ik voor het eerst sinds lange tijd een speler van Ajax met pijn in het hart zie vertrekken.
Bij alle andere spelers die de afgelopen jaren zijn vertrokken had ik een gevoel van..."ja..'t is goed zo"..
Bij Babel niet. Ik had het gevoel dat hij een superseizoen zou gaan draaien. Bovendien heb ik wel wat met dat soort spelers....snel, sterk, explosief, atletisch.
-
Sorry, ik kende de constructie niet. Ik kende de clausule niet eens.LucaS schreef:Wat zitten jullie Jesse te pesten! Tsssssssss
Een paar pagina's terug stond inderdaad de constructie genoemd dat Babel een percentage van het bedrag boven de tien miljoen zou krijgen. Jesse heeft zijn rekenwerk prima voor elkaar!
Ik ben
Ik ben er niet rouwig om. Babel is een aardige jongen en kan aardig voetballen, maar is alles behalve onmisbaar en je moet maar zien of hij echt een grote speler wordt.
Daarbij kan je voor zijn transfersom Ajax significant versterken.
Daarbij kan je voor zijn transfersom Ajax significant versterken.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Over een jaar of wat doet het je niks meer, zulke transfers .. dat is het lot van AJAX ...joey schreef:Ik weet het, Voetske. Bedrijfseconomisch heeft Ajax geen andere keus dan Babel te verkopen en Babel zelf kan deze kans ook niet laten lopen.
Desondanks, ik voel er een zekere weemoed bij.

Blij met de punten ...
Nee hoor, ik heb dat wel vaker. Weet nog dat de tranen me in de ogen stonden toen Bergkamp en Jonk een ererondje liepen.Voetske schreef:Over een jaar of wat doet het je niks meer, zulke transfers .. dat is het lot van AJAX ...
Maar...daarna ging het beter. Daar houd ik me aan vast. Niet elke verkoop hoeft nadelig te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!