En dhr. Timmer heeft volkomen gelijk als je naar het huishoudboekje van psv kijkt. Ondanks het feit dat hij een onsympathieke bulderbak is.NFP schreef:Reker is gewoon een veredelde loopjongen van Timmer.
Die is door het duo Schuitema/Timmer aangesteld om hun lijn te bewaken, dus de hand blijft op de knip voorlopig.
PSV deel 2
Dat is zo, maar PSV wilde twee jonge spelers in plaats van een oude en een jonge. PSV heeft nu al bijna geen geld om te investeren, er móet de komende jaren een klapper gemaakt worden. Anders komt de club nooit uit de problemen.Jöhnk schreef:Psv had in plaats van Lazovic voor 6,6 Perez voor 1,8 miljoen kunnen ophalen. Dan had zelfbenoemd 4-3-3-adept Koeman met Kone vanaf links, Farfan vanaf rechts en Perez hangend centraal kunnen spelen en was er nog geld over geweest voor Guardado.
Maar goed, niet getreurd, heren PSV'ers. Thomas heeft uitgebreid uitgelegd waarom Guardado helemaal niet zo simpel in te passen was bij PSV. Het zal de eerste keer niet zijn dat de tweede keus een betere keus is.
BTW, iemand op PN noemde Stan Valckx de Christian Albers van het voetbal. Dat vond ik wel grappig.

Het stinkt aan alle kanten!
Op het WK heb ik hem nog zien spelen, volgens mij speelde hij toen ook links op het middenveld als hangende wingback.Demosthenes schreef:Welke bron is er voor de gang naar Depor? Mijn Spaans is uitermate slecht, ik heb geen zin in een vertaalmachine, m.a.w. waar saat dat het definitief is? Is het geen onderhandelingstactiek om psv meer te laten betalen?
De constatering dat op PN de helft die Mexicaan een goede voetballer vindt kan ook gemaakt worden voor AT, voor maakt niet uit welke Zuid-Amerikaan, Zuid-Europeaan enz. Wij zien die spelers toch nooit voetballen! Hoe kunnen wij (en "Zij op PN") dan bepalen hoe goed iemand is?????
De rubrieken (on)betrouwbare geruchten tellen samen ruim 250 bladzijden!Ik zie het op AT echt niet gebeuren dat we 60 paginas lang over een speler gaan praten die geen van ons kent.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar weet jij nog hoeveel bladzijden er over KJH werd gesproken voordat hij kwam?? Wie kende KJH??? (De discussie over tv is m.i. niet van belang)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
En gaan bij wijze van spreken over 100 verschillende spelers.Demosthenes schreef:De rubrieken (on)betrouwbare geruchten tellen samen ruim 250 bladzijden!
Geen idee. Maar Huntelaar was een Eredivisie-speler en dus wel bekend bij een groot deel van AT.Demosthenes schreef:Ik heb het niet gecontroleerd, maar weet jij nog hoeveel bladzijden er over KJH werd gesproken voordat hij kwam?? Wie kende KJH??? (De discussie over tv is m.i. niet van belang)
KJH was voor Ajacieden een hype, een must in een seizoen waarin zo ongelooflijk slecht werd gevoetbald dat een mogelijke aankoop "Nieuws" was.
Het feit dat iemand in de eredivisie voetbalt zegt mij niet veel; we hebben die discussie elders gevoerd, maar op tv was ook Rosales goed. Ajax heeft ooit ene Gabrich gekocht op basis van tv-beelden. Ik heb hem gezien, ik schrijf bewust niet "zien voetballen", daar is hij niet aan toegekomen.
Waarom Ajax H.v.d Zee aangesteld? Een schotelantenne is goedkoper!
Het feit dat iemand in de eredivisie voetbalt zegt mij niet veel; we hebben die discussie elders gevoerd, maar op tv was ook Rosales goed. Ajax heeft ooit ene Gabrich gekocht op basis van tv-beelden. Ik heb hem gezien, ik schrijf bewust niet "zien voetballen", daar is hij niet aan toegekomen.
Ik geef toe dat je in het stadion meer ziet dan op tv. Maar het feit dat Rosales en Gabrich gekocht zouden zijn op basis van tv-beelden en zijn geflopt bij Ajax, zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebben. Het zal er mee te maken hebben dat degenen die die spelers heeft gescout er gewoon niet zoveel kijk op hebt.Demosthenes schreef:Het feit dat iemand in de eredivisie voetbalt zegt mij niet veel; we hebben die discussie elders gevoerd, maar op tv was ook Rosales goed. Ajax heeft ooit ene Gabrich gekocht op basis van tv-beelden. Ik heb hem gezien, ik schrijf bewust niet "zien voetballen", daar is hij niet aan toegekomen.
Alsof in het stadion zou kunnen blijken dat een speler als Ronaldinho er eigenlijk helemaal niets van kan. Gaap.
Juist, de timing van mijn reactie richting Thomas was weer eens perfect
Maar goed, 7 miljoen Euro voor 75% van de transferrechten is veel geld !
PSV was aan het onderhandelen om de vraagprijs van 8 miljoen Dollar naar 4,5 miljoen Euro te halen, wat blijkbaar aardig ging totdat Depor langs kwam en een veel hoger bod deed. So be it.
Guardado lijkt me een goede speler, maar misschien dat men nu gaat investeren in een meer uitgebalanceerde selectie. Ook niet verkeerd.

Maar goed, 7 miljoen Euro voor 75% van de transferrechten is veel geld !
PSV was aan het onderhandelen om de vraagprijs van 8 miljoen Dollar naar 4,5 miljoen Euro te halen, wat blijkbaar aardig ging totdat Depor langs kwam en een veel hoger bod deed. So be it.
Guardado lijkt me een goede speler, maar misschien dat men nu gaat investeren in een meer uitgebalanceerde selectie. Ook niet verkeerd.
Van Gaal is Rosales gaan bekijken tijdens de OS in Athene, dus dat klopt niet.Thomas schreef:Ik geef toe dat je in het stadion meer ziet dan op tv. Maar het feit dat Rosales en Gabrich gekocht zouden zijn op basis van tv-beelden en zijn geflopt bij Ajax, zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebben.
BTW, op PN wordt gezegd dat PSV zich weer bij Ajax heeft gemeld voor Perez. De bron zou het Sportjournaal zijn.
Waarschijnlijk werd Thomas door mij op het verkeerde spoor gezet, want Gabrich is op basis van tv-beelden (en een paar trainingen) gekocht, Rosales niet. Ik doelde op wedstrijden die ik van Rosales gezien heb, wedstrijden waarin hij de onbekende back van ploeg-X niet voorbijkwam, maar later die avond werd gebombardeerd (op tv) tot "" MotM!""joey schreef:Van Gaal is Rosales gaan bekijken tijdens de OS in Athene, dus dat klopt niet.Thomas schreef:Ik geef toe dat je in het stadion meer ziet dan op tv. Maar het feit dat Rosales en Gabrich gekocht zouden zijn op basis van tv-beelden en zijn geflopt bij Ajax, zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebben.
BTW, op PN wordt gezegd dat PSV zich weer bij Ajax heeft gemeld voor Perez. De bron zou het Sportjournaal zijn.
www.vi.nl bijvoorbeeld:Demosthenes schreef:Welke bron is er voor de gang naar Depor?
Ik vind -laat ik het eens voor onze gezellige kroegtijger opnemen- dat Valckx weinig te verwijten valt. Hooguit had hij niet moeten roepen dat de zaak bijna rond was. Maar verder? Die voorzitter is nooit tevreden geweest met het bod van PSV, hij wilde meer, en PSV kon niet meer betalen. De tien miljoen die Guardado in feite kost gaat het budget van PSV te boven.Deportivo klopt PSV en haalt Guardado
Deportivo La Coruña is PSV te snel af. De Spaanse club lijfde José Andrés Guardado in. De Galicische club betaalde een bedrag dat nog nooit voor een Mexicaanse speler is neergeteld.
Depor betaalt zeven miljoen euro voor Guardado en zal voor 75 procent eigenaar worden van de transferrechten van de international. Atlas houdt 25% van de rechten in haar bezit.
Zaakwaarnemer Mario Ordiales meldde tijdens een persconferentie dat de laatste formaliteiten nog moeten worden afgerond, maar dat de beslissing van Guardado om naar Deportivo te vertrekken definitief is. Na afloop van het toernooi om de Copa América zal hij zich bij de Spaanse club voegen.
PSV was de laatste weken in onderhandeling met Atlas over de komst van Guardado. De Eindhovenaren zagen in de twintigjarige middenvelder een mogelijke opvolger van Phillip Cocu.
Poeh, gezellig is het niet meer in het altijd gemoedelijke Brabant. Arme Stannie!

Begin van een conflict?
Kromkamp geblesseerd, Koné nog spoorloos
door onze Telesportredactie
(..)
Koeman kon net als maandag gisteren niet beschikken over Arouna Koné, die zichzelf langer vakantie gunde. "Zijn zaakwaarnemer stuurde een berichtje naar PSV. Hoeveel vrije dagen Arouna extra kreeg. Dat verzoek verbaasde me, omdat Arouna in mei ook al een week meer vrij was geweest dan de rest. Morgen (vandaag, red.) komt hij via Parijs of Brussel uit Ivoorkust. Ik verwacht hem donderdag weer op het trainingsveld."
Kromkamp geblesseerd, Koné nog spoorloos
door onze Telesportredactie
(..)
Koeman kon net als maandag gisteren niet beschikken over Arouna Koné, die zichzelf langer vakantie gunde. "Zijn zaakwaarnemer stuurde een berichtje naar PSV. Hoeveel vrije dagen Arouna extra kreeg. Dat verzoek verbaasde me, omdat Arouna in mei ook al een week meer vrij was geweest dan de rest. Morgen (vandaag, red.) komt hij via Parijs of Brussel uit Ivoorkust. Ik verwacht hem donderdag weer op het trainingsveld."
-
PSV investeerde altijd veel in spelers en leek daardoor reuze slagvaardig. Nu er geen geld meer is, moet ook PSV inventief zijn en dat valt niet mee.
Als die speler echt zo verschrikkelijk goed is, dan is 7 miljoen een normale prijs.
Brabants DagbladPSV verliest strijd om Mexicaan Guardado
Woensdag 11 juli 2007 - EINDHOVEN - De vurig gewenste overgang van Andrés Guardado naar PSVis van de baan. De Mexicaanse international besloot gisteren een contract te tekenen bij de Spaanse middenmoter Deportivo La Coruna. Volgens manager Stan Valckx bood die club een aanmerkelijk hogere transfersom dan PSV.
Deportivo zou zeven miljoen euro overhebben voor Guardado. "En dat kunnen wij nooit of te nimmer betalen", zei Valckx.PSV was de afgelopen week dicht bij een akkoord met Atlas CF, de club van Guardado. "Maar de laatste dagen was het steeds moeilijk om contact met hen te krijgen. Dat voelde al niet goed", aldus Valckx. PSV had al een principe-overeenkomst gesloten met Guardado. "Doordat die berichten naar buiten kwamen, zijn er natuurlijk andere kapers op de kust verschenen. Als er vervolgens dergelijke bedragen worden geboden, moeten wij afhaken", zo zei de manager van PSV.
De landskampioen is ruim een jaar lang bezig geweest met de transfer van Guardado. Vorig seizoen had de club hem al op het oog als versterking voor de linkerkant van het middenvelder. Toen lag de vraagprijs echter nog hoger. Nu achtte PSV zich wel kansrijk, vooral ook omdat de speler zelf had aangegeven graag naar Nederland te komen. "Dit is een tegenvaller, maar wij laten ons niet ontmoedigen", sprak Valckx.
Ook de houding van Arouna Koné is een tegenvaller voor PSV. Trainer Ronald Koeman verwacht de Afrikaanse aanvaller pas eind deze week in Eindhoven. Afgelopen maandag stuurde de zaakwaarnemer van Koné een sms-je naar het management van PSV met de vraag: hoeveel extra dagen vakantie krijgt Arouna? Koeman: "Daarover waren wij hoogst verbaasd. Het zal wel een misverstand zijn, want we hebben nooit problemen met Arouna gehad. We hebben zijn zaakwaarnemer verteld dat hij zo snel mogelijk deze kant op moet komen." Jan Kromkamp moest gisteren de ochtendtraining verlaten met een knieblessure. Eind vorig seizoen kreeg hij al eerder rust vanwege een irritatie aan het gewricht, maar na de eerste inspanningen in de nieuwe voetbaljaargang speelde de irritatie weer op. Koeman hield hem daarop uit voorzorg aan de kant.
Voor Ajacied Kenneth Perez lijkt een overgang naar PSV weer wat dichter bij. Nadat de transfer weken geleden mislukte, heeft PSV zich gisteren opnieuw gemeld bij Ajax. "Er is geen nieuw bod uitgebracht op Perez, maar PSV toonde wel weer belangstelling", aldus Ajax' technisch directeur Martin van Geel.
Als die speler echt zo verschrikkelijk goed is, dan is 7 miljoen een normale prijs.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ga hier even verder, want ik wil het graag even vanuit het oogpunt van PSV redeneren. Ik zit namelijk echt te puzzelen waar ze Perez neer willen zetten, want ik zie zo echt geen plek voor hem, zeg.
Koné-Lazovic-Farfan
--------Aisatti--------
Dat zal het basiselftal wel zijn? Zou Perez bij PSV ook genoegen nemen bij een rol in de marge of wil men anders gaan spelen?
Koné-Lazovic-Farfan
--------Aisatti--------
Dat zal het basiselftal wel zijn? Zou Perez bij PSV ook genoegen nemen bij een rol in de marge of wil men anders gaan spelen?
-
Dat is het mooie juist. Koeman heeft Perez iets beloofd, anders wil Perez niet zo graag naar psv. Of Koeman krijgt problemen op het veld door Perez' optreden, of Perez gaat mokken op de bank.Peter schreef:Ik ga hier even verder, want ik wil het graag even vanuit het oogpunt van PSV redeneren. Ik zit namelijk echt te puzzelen waar ze Perez neer willen zetten, want ik zie zo echt geen plek voor hem, zeg.
Koné-Lazovic-Farfan
--------Aisatti--------