En is transfermarkt.de een betrouwbare bron? Ze melden namelijk dat Mohammed Chakouri naar Ajax is getransfereerd.
Moderator: mods
Ik weet het staat hier bij onbetrouwbaar... maar Lasse Nilsson die speelt toch bij H'veen? ik las net dat SibonDaniel_vT schreef:www.v-bal.nlTransfergeld Babel voor Huntelaar en Sneijder
09-07-2007 om 15:56 | Gewijzigd: 09-07-2007 15:58 | Door: Pater
Als nieuwe linksbuiten zou dan waarschijnlijk Lasse Nilsson of Fabio Coentrao willen presenteren. Laatsgenoemde is op dit moment actief op het WK - U 20 en en speelt bij Rio Ave. Ajax zou al bij Rio Ave hebben geinformeerd. Waarschijnlijk zouden Mitea en Manucharyan bij het vertrek van Babel zeker blijven.
Raar verhaal hoor.. Maar het ging mij meer over die Rio Ave, ken je die Thomas?
AN"Xabi Prieto heeft aanbod van Ajax op zak"
Volgens de Spaanse site EiTB24 heeft Ajax interesse in Xabi Prieto. De 24-jarige middenvelder van Real Sociedad staat tevens in de belangstelling van Athletic Bilbao, dat zijn voorkeur zou genieten. Xabi Prieto kan zowel centraal als rechts op het middenveld worden ingezet, en zou mogelijk in aanmerking kunnen komen voor de zwak bezette rechtsbuiten-positie bij Ajax.
Ik probeer nu een eerdere wedstrijd van Mexico te downloaden, maar ik heb nog steeds problemen met de codecs van m'n Windows Media Player. Ik krijg alleen maar geluid.Thomas schreef:Araujo speelt niet. Mexico spaart zo te zien de spelers die tegen een schorsing aan zitten. Ze spelen met een B-elftal.Thomas schreef:Morgen speelt Mexico op het WK-onder 20 tegen Nieuw Zeeland. Dan zal ik eens een kijkje nemen. Geen geweldige graadmeter, maar sommige dingen zijn wel te herkennen. Sowieso ben ik van plan het WK vanaf nu intensief te gaan volgen.
VLC media player gebruiken ipv WMP.Thomas schreef:Ik probeer nu een eerdere wedstrijd van Mexico te downloaden, maar ik heb nog steeds problemen met de codecs van m'n Windows Media Player. Ik krijg alleen maar geluid.Thomas schreef:Araujo speelt niet. Mexico spaart zo te zien de spelers die tegen een schorsing aan zitten. Ze spelen met een B-elftal.Thomas schreef:Morgen speelt Mexico op het WK-onder 20 tegen Nieuw Zeeland. Dan zal ik eens een kijkje nemen. Geen geweldige graadmeter, maar sommige dingen zijn wel te herkennen. Sowieso ben ik van plan het WK vanaf nu intensief te gaan volgen.
Echt niet. Redan is echt een prutser eerste klas. Soms heb je moeilijke jongens die toch heel veel klasse hebben (Leonardo). Redan is gewoon een lastige jongen en een hele matige spits. Als dat het niveau is waar Ajax zich mee wil versterken, dan houd ik m'n hart vast.Zlatan Son of God schreef:Ik heb zo het vermoedden dat AJAX Redan gaat aantrekken als stand-inn voor KJH...
Vervanger De Mul?'Prieto heeft aanbieding Ajax in beraad'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 10 juli om 17:40
Wie dacht dat er alleen bij de presidentsverkiezingen van Real Madrid met de nodige spelersnamen werd gegooid, heeft het mis. Ook in de strijd om het voorzitterschap bij Athletic Bilbao zijn de kandidaten in een hevig strijd verwikkeld, maar kan wellicht Ajax roet in het eten gooien.
Fernando García Macua liet dinsdagmiddag tijdens een bijeenkomst weten dat hij vrijdag de akkoorden met spelers als Santiago Ezquerro (Barcelona), David Cuéllar (Gimnástic) en Xabri Prieto (Real Sociedad) wil afronden. Dit zijn immers de gewenste versterkingen van Joaquín Caparrós, die bij de aanstelling van García Macua op de bank zal plaatsnemen.
Alléén over de komst van Prieto was García Macua niet geheel overtuigd. “Xabi wil graag naar Bilbao komen, maar heeft meerdere aanbiedingen binnengekregen. Met name de aanbieding van Ajax was zeer aantrekkelijk. Ik heb desondanks goede hoop op zijn komst. Binnen een paar dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen.”
Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate, is een 23-jarige middenvelder die zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren. Door de degradatie zal Prieto geen strobreed in de weg worden gelegd.
Transfer Xabi Prieto lijkt kansrijk
De mogelijke transfer van Xabi Prieto naar Ajax lijkt kansrijk. De Spaanse club Real Sociedad zou openstaan voor een transfer, omdat het contract van de speler in 2008 afloopt. Sociedad zou een bedrag van 4 miljoen euro verlangen voor de rechterflankspeler. Bij Ajax wordt de 23-jarige speler gezien als mogelijke kandidaat om Tom de Mul op te volgen. Ajax zou de speler al een aanbieding hebben gedaan en wachten op Real Sociedad.
Allebei van AN.11/7/2007 - Van Geel: Barcelona wil Krkic niet voor winterstop verhuren
(Gepost door RvN)
Cruijff adviseerde gisteren zoals we al meldden, dat Barcelona er goed aan deed om Krkic een seizoen te verhuren aan Ajax. De Amsterdammers toonden al eerder interesse voor zo'n constructie. Volgens Van Geel lijkt dat er echter voorlopig niet in te zitten, zo liet hij weten in een reactie tegenover De Telegraaf. ,,Barcelona weet hoe wij erover denken, maar Txiki Beguiristain (technisch directeur, red.) heeft eerder aangegeven tot de winterstop te wachten. Ik heb daar nog niets anders over gehoord”, aldus Van Geel.
Daarnaast heeft hij redelijk wat ervaring, de laaste 2 seizoen heeft hij bijna alle wedstrijden gespeeld, dit seizoen zelfs alles.joey schreef:Kan verder iemand iets over die Xabi Prieto zeggen? Wat rondzoeken op internet leverde op dat hij een goede strafschoppennemer is, hij maakte ooit een Panenkaatje. En dat er aardig wat belangstelling voor hem is, hij heeft een behoorlijke naam in Spanje. Zijn contract loopt nog tot 2008.
(Toegegeven, dit is een vluchtige indruk. Ik heb nu geen tijd om uitvoerig te zoeken. Dus wie zich geroepen voelt....)
Voetbal InternationalSneijder in de belangstelling van Real Madrid´
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou Wesley Sneijder in de belangstelling staan van de nieuwe coach van Real Madrid, Bernd Schuster. Martin van Geel liet in een reactie tegenover het blad echter weten niet op de hoogte te zijn van enige interesse.
en hoeveel doelpunten? jongens kan ajax niet een echte rechtsbuiten aantrekken? en niet van die spelers hangend op rechts...gaizka schreef:Daarnaast heeft hij redelijk wat ervaring, de laaste 2 seizoen heeft hij bijna alle wedstrijden gespeeld, dit seizoen zelfs alles.joey schreef:Kan verder iemand iets over die Xabi Prieto zeggen? Wat rondzoeken op internet leverde op dat hij een goede strafschoppennemer is, hij maakte ooit een Panenkaatje. En dat er aardig wat belangstelling voor hem is, hij heeft een behoorlijke naam in Spanje. Zijn contract loopt nog tot 2008.
(Toegegeven, dit is een vluchtige indruk. Ik heb nu geen tijd om uitvoerig te zoeken. Dus wie zich geroepen voelt....)
kalou is 35? (echte leeftijd!) en scoorde het afgelopen seizoen twee keer?Wij hebben verleden jaar charisteas verkocht aan ze kan ajax nu niet aankloppen voor Castelen? en daarnaast Kalou bij PSG mag toch ook weg?
Deze laatste en Nilsson zijn de taal en de gewoontes hier in NL gewend.
Daarnaast als dit doorgaat zal Maduro ook wel weg gaan want Maduro speelt toch op dezelfde positie als deze spaanse jongen.
generaal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.