Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
HtC is niet geschrokken van de belangstelling voor Babel. Ajax heeft goede, jonge spelers, die brengen ook veel geld op. Babel is nog niet weg, maar hij houdt wel rekening met zijn vertrek, eventueel op korte termijn. Hij weet dat het zo werkt. Is niet bang voor een leegloop maar wel realistisch. Contracten stellen weinig voor als grote clubs zich melden. Wel zou het onzettend zuur zijn als ook bijvoorbeeld Sneijder en KJH zouden vertrekken. De bedoeling was om dit seizoen de vruchten te plukken van de arbeid van vorig seizoen. Bij een leegloop kun je opnieuw beginnen,want spelers inpassen kost tijd.
Er is natuurlijk een plan B. Zelf kijkt hij naar kwaliteit; de leiding mag zien of spelers haalbaar zijn. Er zijn goede alternatieven, maar op de korte termijn lever je in, want zo goed als de vertrokken spelers zijn ze waarschijnlijk nog niet.
Of Perez Babel kan opvolgen? Ja, kan goed op links spelen maar wil zelf weg, dus als er een club komt die betaalt, dan is hij weg. Maar alleen als de club wil betalen, anders blijft hij gewoon, want hij heeft een contract.
Dat was het zo'n beetje, dacht ik.
Er is natuurlijk een plan B. Zelf kijkt hij naar kwaliteit; de leiding mag zien of spelers haalbaar zijn. Er zijn goede alternatieven, maar op de korte termijn lever je in, want zo goed als de vertrokken spelers zijn ze waarschijnlijk nog niet.
Of Perez Babel kan opvolgen? Ja, kan goed op links spelen maar wil zelf weg, dus als er een club komt die betaalt, dan is hij weg. Maar alleen als de club wil betalen, anders blijft hij gewoon, want hij heeft een contract.
Dat was het zo'n beetje, dacht ik.

Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
-
- SylvievdVaart
Ik heb het gezien. Weinig boeiends. We gaan vooral kampioen worden, als ik de spelers mag geloven. Ten Cate en Davids waren niet aanwezig (TC in Praag).
Urby Emanualson was de DJ. Hij liet Sneijdert opkomen met het nummer 'All you need is love' en daar was hij niet zo blij mee. 'Ik hou niet zo van lovesongs.'
Urby Emanualson was de DJ. Hij liet Sneijdert opkomen met het nummer 'All you need is love' en daar was hij niet zo blij mee. 'Ik hou niet zo van lovesongs.'
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
-
- SylvievdVaart
Wie is die vent met die microfoon in z'n hand en waarom zet-ie Urzaiz zo voor lul? Hij had zeker niet even kunnen informeren of die kerel wel Engels spreekt? Zucht.
Verder valt me op dat Leonardo buiten de lijnen wederom overkomt als een goed ventje. Jammer dat z'n slechte Feyenoord-reputatie hem enigszins achtervolgt, want volgens mij is hij aardig opgeknapt.
Al met al zou ik hier niet zo snel heen gaan. Het is meer iets voor de kids. Al vind het ik het wel goed om te zien dat de sfeer in de groep goed lijkt te zijn.
Verder valt me op dat Leonardo buiten de lijnen wederom overkomt als een goed ventje. Jammer dat z'n slechte Feyenoord-reputatie hem enigszins achtervolgt, want volgens mij is hij aardig opgeknapt.
Al met al zou ik hier niet zo snel heen gaan. Het is meer iets voor de kids. Al vind het ik het wel goed om te zien dat de sfeer in de groep goed lijkt te zijn.
Valt wel mee.Urzaiz deed het zo slecht nog niet, trouwens die Robert ten B. kan zelf ook amper engels.Valt wel op dat veel buitenlandse spelers zo weinig Nederlands kunnen spreken na al een tijdje hier te zijn ...Thomas schreef:Wie is die vent met die microfoon in z'n hand en waarom zet-ie Urzaiz zo voor lul? Hij had zeker niet even kunnen informeren of die kerel wel Engels spreekt? Zucht.
En volgens mij is het altijd voor de kids geweest ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
De vorige keer ook gekeken, nu weer. Ik kan me nog herinneren dat de uitslag mij in 1966 dagen heeft bezig gehouden. Hoe kon Ajax met zulke grote cijfers winnen van de Engelse kampioen. Engeland, in 1966 wereldkampioen geworden.
Ik zie zo'n uitslag anno 2007 niet zo snel gebeuren, zeker na Ajax - Arsenal niet.
Ik zie zo'n uitslag anno 2007 niet zo snel gebeuren, zeker na Ajax - Arsenal niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Is niet eng, was niet serieus bedoeld. In die tijd heette dat een knipoog naar de tegenstander, nu zou het een provocatie worden genoemd.Thomas schreef:En Shankley mag z'n biezen pakken hi, ha, ho. En Shankley mag z'n biezen pakken hi, ha, ho.
![]()
Schitterende beelden. Alleen dat hand in hand-gedoe was een beetje eng. Vanaf welk moment heeft Feyenoord dat lied geadopteerd als haar eigen?
feyenoord gebruikt dat lied al jaren, ook al is het oorspronkelijk geen feyenoordlied. Voor de Tweede Wereldoorlog hoorde dat lied bij COAL (99,9% zeker), een andere Rotterdamse vereniging, waarvan ik niet weet of die nog bestaat.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!