Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 3:10 pm

Jöhnk schreef:MVG inmiddels een beetje kennende zal het niet veel schelen. :wink.gif: Ik vind zijn prijzen aan de hoge kant. Maar goed, Ajax wil deze spelers in principe behouden, dus de onderhandelingspositie is gunstig.
MVG wil Ajax opwaarderen. Niet langer de HEMA maar de Bijenkorf. Dat doe je door een bak geld te vragen en anders te bedanken voor de eer. Op den duur weten clubs dan precies dat er bij Ajax niet voor een prikje te shoppen valt.
Vroeger had PSV die reputatie. Kwam doordat Ome Harry zijns inziens lage aanbiedingen gewoon weghoonde. 'Voor dat geld mogen ze zijn shirt hebben, niet hemzelf', zei hij dan. Dat hielp wel, want PSV ving regelmatig de hoofdprijs (in tegenstelling tot Ajax).
Daarom deed Ajax ook zo moeilijk met Sneijder. Even de spierballen laten zien.
Het stinkt aan alle kanten!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:12 pm

Eindelijk eens zo'n instelling, zou ik willen zeggen! Je wordt toch beroerd van die te lage prijzen. Natuurlijk is er een keerzijde, maar MVG lijkt me inmiddels zo'n onderhandelingsstrateeg, dat er wel wat leuke centjes binnen te halen zijn :wink.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 3:21 pm

Een clausule van twintig miljoen vind ik overigens geen schande, Luuk.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:25 pm

Ik neem aan dat het een aflopende clausule is, Bert. Ik vind vertrekken binnen drie maanden na je contractverlenging eigenlijk ook niet in de haak. Maar goed, Ajax geeft door te onderhandelen aan er niet wakker van te liggen.
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:26 pm

Uitspraken als 'ik wil bij Ajax blijven' kunnen me dan ook totaal niet meer boeien.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 3:27 pm

Ajax geeft aan over een verkoop te denken terwijl Babel nog met zijn kloten in de zon ligt.

Ik neem aan dat het geen clausule is, Luuk. Zoals ik al wat langer zei.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 3:29 pm

LucaS schreef:Ik neem aan dat het een aflopende clausule is, Bert. Ik vind vertrekken binnen drie maanden na je contractverlenging eigenlijk ook niet in de haak. Maar goed, Ajax geeft door te onderhandelen aan er niet wakker van te liggen.
Ajax wil onderhandelen. Dat geeft ook een signaal af richting Babel. Ik vind niet dat Babel in deze iets valt te verwijten.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:30 pm

Wat overigens nog lang niet bewezen is, Bert.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 3:30 pm

SylvievdVaart schreef:Uitspraken als 'ik wil bij Ajax blijven' kunnen me dan ook totaal niet meer boeien.
Aan de reactie van Babel merk je dat hij écht bij Ajax wilde blijven. Maar laat hij deze kans lopen? Ajax zal daar ook niet blij mee zijn.
Spelers worden wel vaker gepusht. Neem Andy van der Meijde. Die heeft wel eens gezegd dat hij eigenlijk liever bij Ajax was gebleven.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 3:34 pm

LucaS schreef:Wat overigens nog lang niet bewezen is, Bert.
Innocent until proven guilty, Luuk.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:35 pm

Natuurlijk niet, Bert! We gaan hier van aannames uit en baseren ons daarop om te hakken of toe te juichen! :cheer.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:38 pm

joey schreef:
SylvievdVaart schreef:Uitspraken als 'ik wil bij Ajax blijven' kunnen me dan ook totaal niet meer boeien.
Aan de reactie van Babel merk je dat hij écht bij Ajax wilde blijven. Maar laat hij deze kans lopen? Ajax zal daar ook niet blij mee zijn.
Spelers worden wel vaker gepusht. Neem Andy van der Meijde. Die heeft wel eens gezegd dat hij eigenlijk liever bij Ajax was gebleven.
Dan heb ik liever dat ze helemaal niet van dat soort quasi-interessante dingen zeggen. Hou het gewoon voor je. Ik snap best dat ze een mening hebben die ze willen tentoonspreiden, maar denk ook aan de supporters. Die kopen een seizoenskaart in de hoop dat Babel speelt (tenminste, de meeste supporters dan :ajaxsmiley.gif: ). Aan de andere kant, iedere supporter weet dat er in de zomer nog een hoop kan gebeuren. Maar goed, ik vind dat soort uitspraken dus vooral een beetje onnodig.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 3:41 pm

LucaS schreef:Natuurlijk niet, Bert! We gaan hier van aannames uit en baseren ons daarop om te hakken of toe te juichen! :cheer.gif:
Dan vind ik Babels aannames persoonlijk stuk-ken beter dan jouw aannames.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:43 pm

Zo beroerd als de aannames van babel zijn die van mij toch echt niet Bert, en FYI, ik ben ook een stuk effectiever en dodelijker voor de goal! :bis.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:43 pm

LucaS schreef:en FYI, ik ben ook een stuk effectiever en dodelijker voor de goal! :bis.gif:
:smallgrin.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 3:45 pm

Heb je al eens raak geschoten dan?

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:46 pm

Elke wedstrijd Bert! Tenminste, sinds Syl komt kijken! :blush.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:48 pm

Bertje schreef:Heb je al eens raak geschoten dan?
Ik moet toegeven, af en toe zijn er zelfs effectieve hakjes te zien. Doelpunten zijn er ook genoeg. Eigenlijk heeft hij een beetje iets weg van Babel; goed kijken naar de goal voordat hij schiet, en ook nog eens een kerel waar je je team omheen kunt bouwen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 3:49 pm

SylvievdVaart schreef:Dan heb ik liever dat ze helemaal niet van dat soort quasi-interessante dingen zeggen. Hou het gewoon voor je. Ik snap best dat ze een mening hebben die ze willen tentoonspreiden, maar denk ook aan de supporters. Die kopen een seizoenskaart in de hoop dat Babel speelt (tenminste, de meeste supporters dan :ajaxsmiley.gif: ). Aan de andere kant, iedere supporter weet dat er in de zomer nog een hoop kan gebeuren. Maar goed, ik vind dat soort uitspraken dus vooral een beetje onnodig.
Wat vind je dan van de uitspraak van KJH? 'In principe blijf ik bij Ajax tenzij er een club komt als Man. Utd.' of zoiets. Bevalt dat je beter? Dat is een beetje aanmatigend en nog een open sollicitatie ook.
Babel werd gevraagd of hij bij Ajax wilde blijven. Dus zei hij ja. Dat wilde hij op dat moment ook. Maar als er een grote, rijke club komt, dan ga je. Dat doet elke voetballer. Dat weten wij supporters ook, zoals je zelf opmerkt, dan ligt de situatie anders. Dat 'ja' is dus eigenlijk een soort 'ja, tenzij' , maar dat zegt hij niet. Ik weet zeker dat Babel met alle plezier nog een jaar bij Ajax was gebleven als Liverpool zich niet had gemeld.

Enneh....zijn wij supporters niet een heel klein beetje hypocriet? Hij moet ons zijn liefde verklaren, maar we willen wel dat hij oprot als het bod goed is. Toch?

Edit: voor hoeveel hoop je Luuk te verpatsen, Sylvie? :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door joey op di jul 10, 2007 3:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 3:51 pm

SylvievdVaart schreef:
Bertje schreef:Heb je al eens raak geschoten dan?
Ik moet toegeven, af en toe zijn er zelfs effectieve hakjes te zien. Doelpunten zijn er ook genoeg. Eigenlijk heeft hij een beetje iets weg van Babel; goed kijken naar de goal voordat hij schiet, en ook nog eens een kerel waar je je team omheen kunt bouwen.
:cheer.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 3:57 pm

joey schreef: Wat vind je dan van de uitspraak van KJH? 'In principe blijf ik bij Ajax tenzij er een club komt als Man. Utd.' of zoiets. Bevalt dat je beter? Dat is een beetje aanmatigend en nog een open sollicitatie ook.
Ik snap je, maar ik vind het in ieder geval wel eerlijker en duidelijker. 'Ik wil bij Ajax blijven' heeft inderdaad een soort van verborgen boodschap die iedere supporter wel begrijpt, maar het is minder eerlijk.
Ik weet zeker dat Babel met alle plezier nog een jaar bij Ajax was gebleven als Liverpool zich niet had gemeld.
Dat denk ik ook.
Enneh....zijn wij supporters niet een heel klein beetje hypocriet? Hij moet ons zijn liefde verklaren, maar we willen wel dat hij oprot als het bod goed is. Toch?
Ik wil juist helemaal niet dat de liefde verklaard wordt, dat is mijn punt.
Edit: voor hoeveel hoop je Luuk te verpatsen, Sylvie? :hypocrite.gif:
Hehe. Miljoentje of 20, niet minder.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 4:01 pm

Ik blijf bij Sylvie, Joey!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 4:03 pm

:smallgrin.gif:
SylvievdVaart schreef:Ik wil juist helemaal niet dat de liefde verklaard wordt, dat is mijn punt.
Ik ben het met je eens, maar de meeste supporters denken daar anders over. Al dat hypocriete ge*** gaat erin als koek.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 10, 2007 4:06 pm

Het vult het Ajaxkrantje in ieder geval goed, inderdaad :wink.gif:

Nou, bijhoudende-nieuws-fanaten, nog steeds geen deal?

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 4:09 pm

Maar terug naar Babel en Liverpool. Nog steeds geen nieuws. Wat duurt het lang.... :drls.gif:

Plaats reactie