Babel
Moderator: mods
Sowieso is het merkwaardig dat Van Geel bedragen zou hebben genoemd, na een transfer wordt het bedrag ook niet bekend gemaakt, waarom zou Van Geel wél informatie geven over het afgewezen bod? Dat biedt ruimte voor speculatie en redelijk acurate schattingen.LucaS schreef:Is een beetje in tegenspraak met wat Van Geel beweert, de in the independent genoemde bedragen
En wat zou die juiste prijs volgens jou zijn? Miljoentje of 30?Jöhnk schreef:Klopt, dat werd door wimpey verkeerd geinterpreteerd. Het is slechts een constatering dat Sneijder volgend jaar niet veel meer zal opbrengen.
Ik hoopte en hoop niet dat Sneijder vertrekt, al kun je hem voor de juiste prijs niet tegenhouden.
Dat lijkt me meer dan overduidelijk. Maar het zet je wel aan het denken; Liverpool zou dan zo gek zijn om 20 mil. voor Babelachtig neer te leggen, dan zou er met een beetje geluk ook een club (Chelski) te vinden moeten zijn die een miljoen of 30 voor Sneijder klaar heeft liggen?LucaS schreef:Het hangt (blijkbaar) ook van de koper af. Maar dat Sneijder veel beter is dan babel is wat mij betreft aan geen enkele twijfel onderhevig
Chivu.LucaS schreef:Nou, nee hoor. Ondanks de 18 miljoen, vond ik het vreselijk dat Chivu weg ging. Al hadden ze het dubbele geboden. Hetzelfde gold voor Bergkamp bijvoorbeeld.

Maar goed, de jongens die jij noemt waren al een stuk ouder en beslissender toen ze vertrokken bij Ajax. Voor dit geld is iedere onervaren speler bij Ajax te koop. Als iemand twee jaar geleden met dit soort geld voor Sneijder was gekomen waren de meeste mensen hier ook enthousiast geweest, denk ik.
MVG inmiddels een beetje kennende zal het niet veel schelen.Raymond schreef:Dat lijkt me meer dan overduidelijk. Maar het zet je wel aan het denken; Liverpool zou dan zo gek zijn om 20 mil. voor Babelachtig neer te leggen, dan zou er met een beetje geluk ook een club (Chelski) te vinden moeten zijn die een miljoen of 30 voor Sneijder klaar heeft liggen?