Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Het lijkt me niet dat het een speler zal zijn die de concurrentie met Huntelaar moet aangaan, maar eerder een wat oudere, kopsterke speler. In ieder geval geen speler die er moeite mee zal hebben dat ie vaak op de bank zal beginnen. Ik verwacht dus geen topper.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Helaas, Jöhnk:
vi.nl
Ik denk trouwens dat de kans inderdaad behoorlijk is dat Salmon de nieuwe spits wordt, gezien z'n transfervrije status.
Advocaat haalt Belg naar Sint Petersburg
7/7/2007 10:30
Nicolas Lombaerts had de clubs voor het uitkiezen. Dick Advocaat speelde een belangrijke rol bij de keuze van de Belgische jeugdinternational.
Omdat Advocaat bij Zenit Sint-Petersburg niet zo ruim in zijn verdedigers zit door schorsingen en blessures, had de Nederlandse coach ingezet op een snelle afhandeling van de transfer. 'Daar spreekt toch veel vertrouwen uit. Zondag kan ik al meespelen', zei Lombaerts tegen Sporza.
Lombaerts (22) tekende voor vier jaar bij Zenit Sint-Petersburg. 'Het is allemaal heel snel gegaan', aldus de verdediger. 'Op het EK voor beloften zijn de eerste contacten gelegd. Daar heb ik ook met Advocaat gesproken. Dat hij daar trainer is, heeft zeker een grote rol gespeeld.'
Zenit heeft het contract van Lombaerts met AA Gent afgekocht. 'Zenit had een heel goed bod gedaan, waar andere clubs niet tegenop konden. Het gaat om enkele miljoenen, maar hoeveel precies, dat kan ik niet zeggen', aldus de jeugdinternational.
vi.nl
Ik denk trouwens dat de kans inderdaad behoorlijk is dat Salmon de nieuwe spits wordt, gezien z'n transfervrije status.
Wat kan er in zes weken veel veranderen.
Bij feyenoord zitten supporters gespannen naar een monitor te kijken, wachtend op weer een nieuwe (ex-)international en
bij Ajax zitten supporters gespannen naar een monitor te kijken, wachtend op weer een nieuwe (ex-)international die wordt verkocht.
Bij feyenoord zitten supporters gespannen naar een monitor te kijken, wachtend op weer een nieuwe (ex-)international en
bij Ajax zitten supporters gespannen naar een monitor te kijken, wachtend op weer een nieuwe (ex-)international die wordt verkocht.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik denk eerlijk gezegd dat Huntelaar er niet al te rouwig om zal zijn dat Babel weggaat. Natuurlijk krijgt hij meer ruimte dankzij Babel, maar Huntelaar heeft meer aan een vleugelspeler die zijn acties in dienst stelt van hem en over een goede voorzet beschikt.
Sneijder opent toch weinig naar de zijkanten. Ik ben benieuwd of hij het überhaupt door zou hebben als Ajax met 9 man zou beginnen, zonder een links -en rechtsbuiten.
Sneijder opent toch weinig naar de zijkanten. Ik ben benieuwd of hij het überhaupt door zou hebben als Ajax met 9 man zou beginnen, zonder een links -en rechtsbuiten.

Welke (top)speler ziet het in Ajax zitten als de beste spelers worden verkocht?De Dominee schreef:So Demo? Voordat er iets aangekocht wordt moet er eerst verkocht worden.
@???
Ik denk eerlijk gezegd dat Huntelaar er niet al te rouwig om zal zijn dat Babel weggaat. Natuurlijk krijgt hij meer ruimte dankzij Babel, maar Huntelaar heeft meer aan een vleugelspeler die zijn acties in dienst stelt van hem en over een goede voorzet beschikt.
Welke buitenspeler komt regelmatig zijn man voorbij om een voorzet te geven?
-
Wel de beste speler voor die plek.LucaS schreef:Vooralsnog dreigt de tweede basisspeler Ajax te verlaten. En allebei de vertokken/vertrekkende spelers, komen nog niet in de buurt van het predikaat 'beste speler'
Heb jij enig idee wie Babel kan vervangen? Mitea en Perez hebben vorig seizoen al laten zien dat ze tekort komen.
Marko Marin van Borussia M'gladbach, als ik me niet vergis.Jöhnk schreef:Hoe heette die Duitser ook alweer die Ajax zou volgen?
Leonardo?????? Hij zal voorlopig niet spelen, er een tijd over doen om op zijn oude niveau te komen en vervolgens kunnen wij constarteren dat hij het niet heeft gered.LucaS schreef:Leonardo is ook een optie die zeker niet minder is dan Babel