Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 09, 2007 4:55 pm

De Dominee schreef:Voor 25 miljoen kan Ajax echt wel 2 buitenspelers halen. Wat mij betreft iets tropisch in de trant van Medina of Delgado.

Binnen NL eventueel Suarez inderdaad, Martens (stervensduur alleen) en ik ben nog steeds voor een vervanger voor Sneijder per direct. Defour of Ahmadi ofzo. Aissati :hypocrite.gif:
Spelers van onze concurrenten zijn niet haalbaar. Dan maar een Ahmadi ja. Sankoh eventueel. Het liefst van zulke voetballers. Op gearriveerde spelers als Davids, Stam en Perez zit ik niet per definitie te wachten nu.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 09, 2007 4:57 pm

Thomas schreef: @ De Dominee: gewoon PSV gek maken met Perez en twee miljoen voor Aissati. :hupajax.gif:
Zijn weinig spelers die in Nederland voetballen die ik liever zou zien komen dan Aissati.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 4:57 pm

Jöhnk schreef:Dat is niet goedkoop. Dan moet Ajax erg zeker van zijn zaak zijn.
Dat is waar, maar je hebt het wel over de top van de Mexicaanse competitie. Je ziet het niet vaak dat spelers daar daadwerkelijk voor veel geld worden verkocht. Wie weet ligt het dus wat lager.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 09, 2007 5:01 pm

Thomas schreef:@ De Dominee: gewoon PSV gek maken met Perez en twee miljoen voor Aissati. :hupajax.gif:
Toch denk ik dat PSV over een serieus bod op Aissati na wilt denken. Hij krijgt zoals het zich nu laat aanzien wederom geen basisplaats en zal er zelf ook oren naar hebben.

Gewoon proberen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 5:05 pm

Koeman zal er wel oren naar hebben. PSV misschien ook wel, maar ik denk dat men weet dat de supporters 'de tent afbreken' als Aissati wordt verkocht aan de grote rivaal.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma jul 09, 2007 5:08 pm

Thomas schreef:
Jöhnk schreef:Dat is niet goedkoop. Dan moet Ajax erg zeker van zijn zaak zijn.
Dat is waar, maar je hebt het wel over de top van de Mexicaanse competitie. Je ziet het niet vaak dat spelers daar daadwerkelijk voor veel geld worden verkocht. Wie weet ligt het dus wat lager.
Veel?

Als ik de verhalen hier (niet eens zo zeer van jou, overigens) en op AN mag geloven is met name die Delgado een regelrechte sensatie. Dan vind ik 6 miljoen wat weinig. Waarom kopen andere clubs hem niet voor dat bedrag?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 09, 2007 5:09 pm

goodfella schreef:
De Dominee schreef:Voor 25 miljoen kan Ajax echt wel 2 buitenspelers halen. Wat mij betreft iets tropisch in de trant van Medina of Delgado.

Binnen NL eventueel Suarez inderdaad, Martens (stervensduur alleen) en ik ben nog steeds voor een vervanger voor Sneijder per direct. Defour of Ahmadi ofzo. Aissati :hypocrite.gif:
Spelers van onze concurrenten zijn niet haalbaar. Dan maar een Ahmadi ja. Sankoh eventueel. Het liefst van zulke voetballers. Op gearriveerde spelers als Davids, Stam en Perez zit ik niet per definitie te wachten nu.
Babel en De Mul zijn vertrokken en jij wil verdedigers of middenvelders halen? Prioriteit lijkt me nu de buitenposities. Manucharyan is al 2 jaar chronisch geblesseerd en Mitea is ook nergens meer....

Ik zie het somber in, eerlijk gezegd.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 09, 2007 5:12 pm

Dos Santos van Barcelona op huur? Met een optie tot koop zou het mooi zijn, maar dat zal er wel niet in zitten. Zou wel een goedkope optie zijn achter Kennedy.

Minimaal 2 jaar huren uiteraard.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 5:13 pm

Scherrer schreef:Veel?

Als ik de verhalen hier (niet eens zo zeer van jou, overigens) en op AN mag geloven is met name die Delgado een regelrechte sensatie. Dan vind ik 6 miljoen wat weinig. Waarom kopen andere clubs hem niet voor dat bedrag?
6 Miljoen is voor Ajax best veel geld om uit te geven aan één speler. Waarom andere clubs hem nog niet hebben opgepikt weet ik niet. Wellicht omdat er niet veel clubs zijn die met zulke diepspelende buitenspelers aan de slag willen.

Had je mijn rapport over Delgado al eens gelezen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 09, 2007 5:14 pm

GangstaRiB schreef:Babel en De Mul zijn vertrokken en jij wil verdedigers of middenvelders halen? Prioriteit lijkt me nu de buitenposities. Manucharyan is al 2 jaar chronisch geblesseerd en Mitea is ook nergens meer....

Ik vind Perez en Kennedy beter dan Babel respectievelijk De Mul, dus ik zie het eigenlijk helemaal niet zo somber in. Nu nog een paar aardige aankopen en Ajax staat als een huis.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 09, 2007 5:15 pm

Daarom heb ik ook vertrouwen in de combinatie met HvdZ. De spelers die Ajax zoekt (buitenspelers) zijn specifiek en voor weinig clubs interessant. Lopen er genoeg daar en geen andere club wil ze hebben. Aan Ajax en HvdZ om dat te tackelen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 09, 2007 5:18 pm

Jöhnk schreef:
GangstaRiB schreef:Babel en De Mul zijn vertrokken en jij wil verdedigers of middenvelders halen? Prioriteit lijkt me nu de buitenposities. Manucharyan is al 2 jaar chronisch geblesseerd en Mitea is ook nergens meer....

Ik vind Perez en Kennedy beter dan Babel respectievelijk De Mul, dus ik zie het eigenlijk helemaal niet zo somber in. Nu nog een paar aardige aankopen en Ajax staat als een huis.
De Mul en Kennedy.. kan ik me wat bij voorstellen.

Perez en Babel? Babel is op de linksbuitenpositie vele malen beter. Ajax creert zoveel meer gevaar door snelle uitbraken. Perez is niet iemand die je diep stuurt om het af te maken.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma jul 09, 2007 5:18 pm

Thomas schreef:
Scherrer schreef:Veel?

6 Miljoen is voor Ajax best veel geld om uit te geven aan één speler. Waarom andere clubs hem nog niet hebben opgepikt weet ik niet. Wellicht omdat er niet veel clubs zijn die met zulke diepspelende buitenspelers aan de slag willen.

Had je mijn rapport over Delgado al eens gelezen?
Sterker nog, ik heb hem net voor mijn vorige posting er nog even bijgepakt. Vandaar ook de toevoeging dat jij niet euforisch over hem bent, wat ik me wel dacht te herinneren, maar daar zat ik dus naast.

Het enige wat ik in je beschrijving mis is een vergelijking met een bekendere buitenspeler. Ik weet dat het gevaarlijk is, maar ik vind het toch altijd wel handig om te weten wat voor type speler het is. Heb je zo'n vergelijking voor handen?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 5:22 pm

Vergelijking met andere spelers.

Maar ik ben wel degelijk enthousiast hoor. Delgado zou een uitstekende aankoop zijn.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jul 09, 2007 5:23 pm

Zijn ze in Engeland gek geworden ofzo? Gelijk doen als ik AJAX was!
En het De Mul + Babel geld wel helemaal besteden voor aankopen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 09, 2007 5:28 pm

GangstaRiB schreef:Laatste nieuws:
Van Geel: " Bod op Babel hoger dan veertien miljoen "
09 juli 2007

Het bod van Liverpool heeft uitgebracht op Ryan Babel, ligt hoger dan veertien miljoen euro. Dat liet technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club maandag weten. "We houden er serieus rekening mee dat Babel vertrekt."

Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.

De twintigjarige aanvaller is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij verlengde onlangs zijn contract bij Ajax tot 2010. "Ryan ligt nog drie jaar bij ons vast", bevestigde Van Geel. "Daarom kunnen we zo'n hoog bedrag voor hem vragen."
Wat een héérlijke vent is het toch ook. Met een uitgestreken kop.. :drecul.gif:

Iedere andere TD had gaan staan kwijlen en springen van blijdschap. MvG niet, die vraagt gewoon nog nét ff meer.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 5:39 pm

Winnie Haatrecht zegt net op AT5 dat mocht Babel vertrekken, dat dit dan snel zal gebeuren. Als Babel met Ajax meedoet in de VCL, wil hij het seizoen hier afmaken. Hij zei ook dat Ajax hem op de hoogte had gesteld van het bod van Liverpool, maar meer niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 09, 2007 5:41 pm

Wat zeg je nou, is Winnie Haatrecht een vent?!

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 09, 2007 5:41 pm

De Dominee schreef:
GangstaRiB schreef:Laatste nieuws:
Van Geel: " Bod op Babel hoger dan veertien miljoen "
09 juli 2007

Het bod van Liverpool heeft uitgebracht op Ryan Babel, ligt hoger dan veertien miljoen euro. Dat liet technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club maandag weten. "We houden er serieus rekening mee dat Babel vertrekt."

Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.

De twintigjarige aanvaller is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij verlengde onlangs zijn contract bij Ajax tot 2010. "Ryan ligt nog drie jaar bij ons vast", bevestigde Van Geel. "Daarom kunnen we zo'n hoog bedrag voor hem vragen."
Wat een héérlijke vent is het toch ook. Met een uitgestreken kop.. :drecul.gif:

Iedere andere TD had gaan staan kwijlen en springen van blijdschap. MvG niet, die vraagt gewoon nog nét ff meer.
Een typische joden-instelling! :headbang.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 09, 2007 5:45 pm

Wat kan er ook gebeuren?????????????? Laten we hopen dat Liverpool en Babel anders redeneren.

Bron www.vi.nl

De Sanctis dankzij FIFA-regel naar Sevilla

9/7/2007 17:33

Morgan De Sanctis maakt gebruik van de FIFA-regels en verlaat Udinese voor Sevilla. De Italiaanse doelman zegde zijn contract bij Udinese op wijzend op het veelbesproken artikel 17.
Dat artikel geeft een speler recht geeft om na drie jaar een contract eenzijdig op te zeggen. De dertigjarige De Sanctis mocht dat zelfs al na twee jaar omdat hij ouder is dan 28 jaar. Hij moet Udinese wel een vergoeding betalen voor zijn nog tot medio 2010 lopende contract.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 09, 2007 5:46 pm

Demosthenes schreef:Wat kan er ook gebeuren?????????????? Laten we hopen dat Liverpool en Babel anders redeneren.

Bron www.vi.nl

Morgan De Sanctis maakt gebruik van de FIFA-regels en verlaat Udinese voor Sevilla. De Italiaanse doelman zegde zijn contract bij Udinese op wijzend op het veelbesproken artikel 17.
Dat artikel geeft een speler recht geeft om na drie jaar een contract eenzijdig op te zeggen. De dertigjarige De Sanctis mocht dat zelfs al na twee jaar omdat hij ouder is dan 28 jaar. Hij moet Udinese wel een vergoeding betalen voor zijn nog tot medio 2010 lopende contract.
Wat heeft dit nieuws met Babel te maken?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 5:47 pm

De Dominee schreef:Wat zeg je nou, is Winnie Haatrecht een vent?!
Yep. Winnie. Winston.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 09, 2007 5:50 pm

Daniel_vT schreef:
Demosthenes schreef:Wat kan er ook gebeuren?????????????? Laten we hopen dat Liverpool en Babel anders redeneren.

Bron www.vi.nl

Wat heeft dit nieuws met Babel te maken?
Dat spelers gewoon hun contract kunnen opzeggen, niets met een transfersom, een paar ton als afkoopsom en wegwezen. Ajax krijgt dan niets voor zijn spelers. Babel zal dat niet snel doen, maar anderen???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Alexander

Bericht door Alexander » ma jul 09, 2007 5:57 pm

Meer dan 15 miljoen voor Babel, laat staan 20 miljoen, is een gigantische hoop geld, maar Ajax kennende gaat daar maar pure middelmaat voor terugkomen. De aankopen die Ajax heeft gedaan onder Van Geel vind ik allemaal nog niet overtuigend. Ajax moet nu op zoek naar buitenspelers, en die zijn erg lastig te vinden. Er is nu geen enkele dynamiek meer op de vleugels, of je moet tevreden zijn over Mitea. Ik sta nog zeer weifelend tegenover een overgang van Ryan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 5:58 pm

Dit geld is top en moet je nooit laten schieten, maar ik ben doodsbang voor de spelers waar onze scouting straks mee op de proppen komt.

Plaats reactie