Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
In de Spaanse pers wordt KJH opnieuw in verband gebracht met Madrid. Ze zouden daar drie centrumspitsen willen hebben. Mijatovic zou overtuigd zijn van de kwaliteiten van KJH.
En ook Valencia zou hem op het oog hebben. Ruiz, de TD van Valencia, prees KJH in een televisie-interview, hij noemde hem 'een speler met een goed gevoel voor het doel'.
En ook Valencia zou hem op het oog hebben. Ruiz, de TD van Valencia, prees KJH in een televisie-interview, hij noemde hem 'een speler met een goed gevoel voor het doel'.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat ze dan makaay niet hebben genomen, bijna gratis en hij heeft maar een centimeter nodig.joey schreef:In de Spaanse pers wordt KJH opnieuw in verband gebracht met Madrid. Ze zouden daar drie centrumspitsen willen hebben. Mijatovic zou overtuigd zijn van de kwaliteiten van KJH.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nu wordt KJH in verband gebracht met Villareal. De club zou 14 miljoen voor hem over hebben. Een probleempje dus, want Ajax vraagt volgens de AS 20 miljoen. De AS verwacht dan ook dat het bod(?)/het bedrag dat ze voor hem willen betalen nog omhoog zou kunnen gaan.
- Giacomo Puccini
Villareal, Real Madrid of wat voor club ook, ik zou de namen van dat schaduw elftal weleens willen weten ... Babel 9 milj., Huntelaar 14-18 milj. Sneijder 14-18 milj. ... hoe meer je er over nadenkt hoe meer je je hart vast houd bij de Champions L. voorronde wedstrijd die er aankomt ...
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Welnee. Maar als we het nu weer niet halen, is dat voor de tweede keer achter elkaar. Dát gaat er echt inhakken, qua begroting... Aan de andere kant: een Huntelaar en/of Sneijder zullen, zo neem ik aan, toch niet opzettelijk aan de kant worden gehouden voor de CL-voorronde, om te voorkomen dat ze niet meer verkocht kunnen worden aan een club die in de CL speelt (want die gaat geen miljoenen neerleggen voor een speler die niet speelgerechtigd is in de CL).Nihad schreef:Ajax heeft voor het eerst sinds 2001 geen Champions League gehaald en we doen net of het altijd zo is.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Huh? Zo erg was dat toch niet?Jöhnk schreef:Nee, ik neem aan dat Ajax geleerd heeft van het verkopen van Charisteas.
In de Spaanse pers wordt beweerd dat er wel degelijk onderhandeld wordt door Ajax en Villareal. Ajax wil 20 miljoen.
Wat bedoel je dáár nou mee????Voetske schreef:AJAX kan toch gewoon zeggen, Babel maar niet meer spelers ( om maar een speler noemen ) of zou AJAX doordat men openstaat voor onderhandelingen toch niet zo tevereden over HtC zijn geweest afgelopen seizoen ...
MVG zei laatst dat hij tevreden was over de ontwikkeling van de spelers. Die ontwikkeling vertaalt zich nu in hoge transfersommen. Denk dat MVG juist tevreden is over HtC. Zeker vandaag.

Moet je blij zijn met een trainer?
Onder Blind zie je spelers achteruit gaan, maar het voordeel is dat talenvolle spelers wel blijven. Onder HtC zie je spelers beter worden, maar vertrekken ze.
In beide gevallen wordt Ajax geen kampioen, maar onder welke trainer worden spelers beter en blijven?
Onder Blind zie je spelers achteruit gaan, maar het voordeel is dat talenvolle spelers wel blijven. Onder HtC zie je spelers beter worden, maar vertrekken ze.
In beide gevallen wordt Ajax geen kampioen, maar onder welke trainer worden spelers beter en blijven?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Eigenlijk niks, moest weg .. was ditjoey schreef:Wat bedoel je dáár nou mee????Voetske schreef:AJAX kan toch gewoon zeggen, Babel maar niet meer spelers ( om maar een speler noemen ) of zou AJAX doordat men openstaat voor onderhandelingen toch niet zo tevereden over HtC zijn geweest afgelopen seizoen ...
MVG zei laatst dat hij tevreden was over de ontwikkeling van de spelers. Die ontwikkeling vertaalt zich nu in hoge transfersommen. Denk dat MVG juist tevreden is over HtC. Zeker vandaag.

Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
en wat dachten jullie hiervan dan :
Huntelaar: in principe blijf ik
(Gepost door RvN)
In het dagblad Het Parool heeft Klaas Jan Huntelaar laten weten dat hij in zijn vakantie besloten heeft 'in principe' bij Ajax te blijven. ''Ik heb in de vakantie nagedacht en besloten dat ik wil blijven. Tenzij grote clubs als Manchester United langskomen, maar in principe blijf ik.
gelezen op ANN
Huntelaar: in principe blijf ik
(Gepost door RvN)
In het dagblad Het Parool heeft Klaas Jan Huntelaar laten weten dat hij in zijn vakantie besloten heeft 'in principe' bij Ajax te blijven. ''Ik heb in de vakantie nagedacht en besloten dat ik wil blijven. Tenzij grote clubs als Manchester United langskomen, maar in principe blijf ik.
gelezen op ANN

Weer op zoek naar een Interim coach..