Feyenoord
Ben een week op vakantie geweest, dus ik kijk hier van op.joey schreef:Waarom speelt die jongen niet bij zijn club? Zo breed heeft BD het niet.

Zeer talentvolle speler, prachtige linkerpoot, een jongen met zeer veel potentieel. Sahin heeft veel om een hele goede speler te worden: hij kan spitsen aan het werk zetten middels een intelligente pass, heeft een prima schot en neemt corners en vrije trappen zeer goed. Longinhoud heeft ie ook (BL), maar fysiek is ie nog aan de lichte kant en hij kampt regelmatig met lichamelijk ongemak. Denk aan de jonge Oulida en je ziet de speler Sahin.
Dit is een gokkie waaraan BVM zich geen buil kan vallen. Als ie fit wordt en blijft heeft Feyenoord aan Sahin een zeer goede speler. Zo niet, moeten we vrezen dat het met deze mooie speler de kant van Oulida op zal gaan...
HET GELOOF IS TERUG
Feyenoord-legioen is alle ellende vergeten na serie topaankopen
ROTTERDAM, zondag
Van troosteloos naar euforisch zonder ook maar één balomwenteling. Hoezeer het humeur van de kortgeleden nog zo chagrijnige Feyenoord-aanhang in de zomerpauze is omgeslagen, bleek bij de eerste training van de Stadionclub. Duizenden supporters onthaalden de ploeg op de traditioneel drukbezochte oefensessie met een ovationeel applaus als helden, terwijl Feyenoord het afgelopen dramatische seizoen nog afsloot in een halflege Kuip en onder een regen van verwensingen.
De komst van de nieuwe trainer Bert van Marwijk en de topaankopen Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland heeft het negativisme in en om De Kuip met orkaankracht weggeblazen, zoveel is wel duidelijk.
Met steeds sterker wordend enthousiasme beleefde Theo Lucius in zijn vakantieperiode de metamorfose. ,,Ik wist dat er het een en ander stond te gebeuren, maar ik had niet verwacht dat het om spelers van dit kaliber zou gaan. Ik ben enorm blij met alles wat Feyenoord heeft gedaan. Eerlijk gezegd zat ik de afgelopen dagen te hopen dat de vakantie voorbij was en we het veld op konden met zijn allen.”
Gisteren was het zover met de zevende aankoop Nuri Sahin (18) als een van de blikvangers. De met een schitterend linkerbeen gezegende middenvelder nam zélf het initiatief om Van Marwijk te benaderen en zodoende een transfer naar Feyenoord op gang te brengen. ,,Voor een jonge speler is het belangrijk om veel speelminuten te krijgen. Ik vreesde dat dit niet zou gebeuren bij Dortmund. De mix bij Feyenoord is perfect. We hebben een paar jonge spelers en genoeg ervaren krachten.”
Eén daarvan is Lucius, al zal de aanvoerder van vorig seizoen in de hiërarchie zakken door de komst van de in het buitenland gelouterde krachten Hofland, Makaay en Van Bronckhorst, die naar verwachting de nieuwe aanvoerder wordt. ,,Ik ga ervan uit dat ik geen aanvoerder zal zijn komend seizoen. Het is alleen maar goed voor Feyenoord dat er jongens zijn bijgekomen, die een leidende rol op zich kunnen nemen.”
Er dient zich nog een ingrijpende verandering aan voor Lucius: zijn positie in het veld. ,,Het is duidelijk dat ik me niet op het middenveld, maar op de rechtsbackpositie moet richten. Dat is een positie die me ligt en waarop ik in het verleden bij PSV en Oranje veel heb gespeeld.”
Zo uitgesproken als Lucius is over zijn eigen positie, zo terughoudend reageert de oud-PSV’er op de suggestie dat Feyenoord nu een ploeg heeft, die moet meestrijden om de titel. ,,Als je het afgelopen seizoen zevende bent geworden, dan word je niet zomaar eerste, omdat je een aantal goede aankopen hebt gedaan. Zo simpel werkt het niet. Ajax roept ook al jaren dat ze een kampioensteam hebben, maar ze worden het ook steeds niet. We moeten er eerst voor zorgen, dat we een hechte ploeg worden. Lukt dat, dan kunnen er nog gekke dingen gebeuren komend seizoen.”
Prijs Drenthe schrikt Real af
ROTTERDAM, zondag
Er gaapt een kloof tussen het bedrag dat Real Madrid biedt voor Royston Drenthe en de vraagprijs van Feyenoord voor het talent. De Stadionclub wil 12 miljoen euro incasseren voor de revelatie van het jeugd-EK, terwijl het eerste bod van Real Madrid 7 miljoen euro bedraagt. Het verschil is zo groot, dat een akkoord ver weg lijkt.
Technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid sprak vorige week donderdag in Amsterdam met een delegatie van Feyenoord. Er heerst verbazing over de hoge vraagprijs van Feyenoord voor een speler met 29 wedstrijden eredivisie-ervaring. Zo kostte goalgetter Klaas-Jan Huntelaar Ajax 9 miljoen euro, terwijl spitsen normaal een hogere marktwaarde hebben dan middenvelders. Ook Chelsea wil 7 miljoen euro neertellen voor Drenthe, maar de Londense club is daarnaast bereid om hem een jaar terug te verhuren aan Feyenoord.
De T.Feyenoord grijpt naast Tomasson
VILLARREAL, zondag
Jon-Dahl Tomasson heeft ervoor gekozen om bij het Spaanse Villarreal te blijven. De Deense aanvaller was ook in beeld bij zijn oude club Feyenoord. Tomasson werd het afgelopen halfjaar door VfB Stuttgart al verhuurd aan Villarreal, waarbij hij komend seizoen meer kan verdienen dan in Rotterdam. Volgens trainer Bert van Marwijk grijpt Feyenoord ook naast FC Twente-middenvelder Karim El Ahmadi. „Ik heb begrepen dat zijn komst onhaalbaar is”, aldus Van Marwijk. Feyenoord deed al zeven aankopen voor komend seizoen, maar is nog lang niet uitgewinkeld. „De voorste linie is met alleen Roy Makaay in de spits karig bezet. We zoeken nog een aanvaller, misschien zelfs wel twee aanvallers en kijken met een schuin oog naar een controlerende middenvelder”, aldus Van Marwijk over zijn verlanglijstje.
• Karim Saidi, Timothy Derijck, Sebastian Pardo en Pieter Collen zijn teruggezet naar de tweede selectie van Feyenoord. De Stadionclub hoopt het viertal nog voor het einde van de transfertermijn te slijten.
• Serginho Greene mist de seizoensvoorbereiding van Feyenoord. De verdediger was op de weg terug na een kruisbandblessure, maar heeft een kijkoperatie moeten ondergaan, waarbij een stukje meniscus is verwijderd. De revalidatieperiode van Greene is hierdoor met zes weken verlengd.
• Oud-Feyenoord-doelman Ed de Goeij heeft zijn baan als keeperstrainer bij Chelsea ingeruild voor een technische functie bij Queens Park Rangers. De Goeij is assistent van manager John Gregory geworden.
Blij met de punten ...
feyenoord wil hem wel degelijk graag kwijt; het liefst verkopen en nog een jaar huren (supporters tevreden, feyenoord tevreden), maar direct verkopen is ook een optie. Voor het geld voor drente kan het zich versterken.banjavi schreef:12 miljoen... optimisten...
Maarja... Feyenoord wil hem toch niet kwijt, dus ze kunnen vragen wat ze willen...
Over de bedragen??????? Lijkt me erg veel voor iemand die in de competitie blundert en geen voorzet op maat kan geven. Hij is geen intenational!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Feyenoord hoeft Drenthe niet perse te verkopen... die gast komt er echt wel met zulke spelers om zich heen... leuk als ze het geld er voor kunnen vangen, maar ik kan me voorstellen dat ze hoog gaan zitten met de prijs... gaat hij voor dat bedrag (of iets minder) weg, is het prima... maar voor 7 miljoen... kan hij net zo goed blijven...
Mols... van mij mag die gaan... van de supporters niet, gezien FN..
Mols... van mij mag die gaan... van de supporters niet, gezien FN..
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Mwah, Feyenoord heeft nog altijd een schuld van bijna 20 miljoen euro.banjavi schreef:12 miljoen... optimisten...
Maarja... Feyenoord wil hem toch niet kwijt, dus ze kunnen vragen wat ze willen...
Maar zoals Goodfella zei, zoveel zal Feyenoord niet vangen voor Drenthe. Sneijder is een stukje verder en tot op heden heeft nog geen enkele club 15 miljoen voor hem willen neertellen.
Morgen tekent Michael Mols bij F. een eenjarig contract (Radio 1).
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Michael Mols was ook al eigenlijk gestopt, maar door de aanbieding van Feyenoord gaat hij toch weer verder. Hij is al pinch hitter gehaald, maar dan nog.. Zo ken ik Feyenoord weer.
Hij is niet als versterking gehaald, kost niets, zal niet veel ruimte op de loon lijst innemen en weet dat hij op de bank zal zitten. Een miskoop is het dus niet echt, of het een aankoop is waar je veel aan gaat hebben is het niet maar zo is hij ook niet aangekocht door Feyenoord. Toch vind ik het maar een rare keuze tot nog toe, een echte pinch hitter vind ik (en heb ik nooit gevonden) Mols niet.. 

Laatst gewijzigd door Daniel op zo jul 08, 2007 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Aanbieding? Geloven jullie ieder bericht? Zo te zien wel!brigade zuid schreef:Die aanbieding van Chelsea is natuurlijk wel aantrekkelijk, 7 miljoen en hem nog een jaar mogen huren.
Michael Mols, wat een lachertje, ik dacht dat ie al gestopt was met voetballen.
Toppertje die Mols. Zit ook in de stal van zaakwaarnemer Rob J.? Volgens mij is die gast een heel vies spelletje aan het spelen en probeert ie een heel pelonton voetballers uit zijn stal bij onze aartsrivaal te dumpen. Zo hosanna is het volgens mij niet. Lijkt meer op een een-tweetje.brigade zuid schreef: Michael Mols, wat een lachertje, ik dacht dat ie al gestopt was met voetballen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
voetbal24.nlMols één jaar naar Feyenoord
Feyenoord heeft Michael Mols voor één seizoen vastgelegd. De aanvaller stopte afgelopen seizoen bij het gedegradeerde ADO Den Haag, maar zet zijn loopbaan alsnog voort in de Eredivisie.
In Rotterdam zal hij de rol van pinchhitter gaan bekleden. De geroutineerde aanvaller neemt het stokje over van de gestopte Pierre van Hooijdonk.... [ Lees meer ]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Cruz is niet zo blij met de grote concurrentie bij Inter (Crespo, Ibra, Suazo, Adriano en Recoba). Het is toch echt te hopen dat Feyenoord JRC niet weet te strikken, want Cruz-Makaay lijkt me een te geweldig koppel.
Het zal wel niet hoor. Ik neem aan dat Recoba op moet rotten en ze Adriano slijten aan Real, of zo. Toch breekt het angstzweet me soms heel even uit.
Het zal wel niet hoor. Ik neem aan dat Recoba op moet rotten en ze Adriano slijten aan Real, of zo. Toch breekt het angstzweet me soms heel even uit.
God, het wordt steeds erger, iemand zegt: 'Gio is echt wel beter dan Davids, Davids is aan de top gekomen door zijn mentaliteit en werklust, tactisch is het een groot onbenul, Gio is voetballend aan de top gekomen, en dat noem ik klasse.'
Nou noem eens een paar redenen waarom Davids zowieso een betere voetballer is dan Van Bronckhorst?

Ik geloof ook niet dat hij komt, maar hier in Rotterdam gaat iedereen ervanuit dat er nog een topper komt! Wie? Geen idee! Cruz???Jöhnk schreef:Ik denk dat Goodfella daar een goede verklaring voor gaf.
Cruz komt echt niet naar Feyenoord. En al kwam-ie, het blijft 1 grote luchtbel, dit Feyenoord. Straks gaat het mis en dan voorgoed.
Degene die beweerde dat Makaay naar feyenoord zou gaan, werd hier (AT) uitgelachen??? dat feyenoord geld had????? Je weet maar nooit. Het vernederen van feyenoord heeft voor feyenoord geld opgeleverd!
'Interesse Feyenoord voor jonge Braziliaanse spits'
Volgens Bola Rolando heeft Feyenoord belangstelling voor de 17-jarige Miguel van Internacional. De jonge Braziliaanse spits komt nog uit voor het jeugdteam van Internacional. De topscorer zou qua type aanvaller te vergelijken zijn met Pato, die waarschijnlijk naar Chelsea vertrekt. Feyenoord zou al een aanbieding hebben neergelegd bij de ouders van Miguel.
FN
Thomas???
Het stinkt aan alle kanten!
-
De hand van Steef?joey schreef:'Interesse Feyenoord voor jonge Braziliaanse spits'
Volgens Bola Rolando heeft Feyenoord belangstelling voor de 17-jarige Miguel van Internacional. De jonge Braziliaanse spits komt nog uit voor het jeugdteam van Internacional. De topscorer zou qua type aanvaller te vergelijken zijn met Pato, die waarschijnlijk naar Chelsea vertrekt. Feyenoord zou al een aanbieding hebben neergelegd bij de ouders van Miguel.
FN
Thomas???