Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
ANMexicaanse keeper in verband gebracht met Ajax
BRON: El Siglo de Durango
De Mexicaanse keeper Guillermo Ochoa wordt in diverse
media in Mexico gelinkt met Ajax. Twee afgevaardigen
van de Amsterdamse club zouden bij de Copa America
in Venezuela aanwezig zijn voor de 21-jarige doelman van het nationale elftal van Mexico en van de Mexicaanse club America. Ochoa liet aan de Mexicaanse pers weten niet op de hoogte te zijn van eventuele interesse van Ajax. Ochoa gaf aan zich eerst te willen concentreren op de Copa America en nu niet bezig te willen zijn met eventuele interesse. Mexico speelt in de kwartfinale van de Copa America tegen Paraquay.
Lijkt me sterk. Wat moet Ajax met nog een keeper?
Maar goed, Thomas heeft hem al voor ons gescout:
Is ook een groot talent. Katachtige reflexen, zelfovertuiging, lef en het coachen gaat steeds beter. Hij is niet bijzonder groot en zeker niet erg sterk, waardoor hij nog niet compleet heerst bij hoge ballen en over het gehele strafschopgebied.
Het stinkt aan alle kanten!
Ook deze speler zou in de belangstelling staan:joey schreef:ANMexicaanse keeper in verband gebracht met Ajax
BRON: El Siglo de Durango
De Mexicaanse keeper Guillermo Ochoa wordt in diverse
media in Mexico gelinkt met Ajax. Twee afgevaardigen
van de Amsterdamse club zouden bij de Copa America
in Venezuela aanwezig zijn voor de 21-jarige doelman van het nationale elftal van Mexico en van de Mexicaanse club America. Ochoa liet aan de Mexicaanse pers weten niet op de hoogte te zijn van eventuele interesse van Ajax. Ochoa gaf aan zich eerst te willen concentreren op de Copa America en nu niet bezig te willen zijn met eventuele interesse. Mexico speelt in de kwartfinale van de Copa America tegen Paraquay.
Lijkt me sterk. Wat moet Ajax met nog een keeper?
Maar goed, Thomas heeft hem al voor ons gescout:
Is ook een groot talent. Katachtige reflexen, zelfovertuiging, lef en het coachen gaat steeds beter. Hij is niet bijzonder groot en zeker niet erg sterk, waardoor hij nog niet compleet heerst bij hoge ballen en over het gehele strafschopgebied.
Bron: Voetbalprimeur.nlOok jonge Araujo op lijstje Ajax
Ajax heeft interesse in Pato Araujo. De Mexicaanse jeugdinternational zou de verdediging van de Amsterdammers in de breedte moeten gaan versterken, meldt Reforma.
Volgens de Mexicaanse krant eist Chivas, de club van Araujo, ongeveer vier miljoen euro voor de 19-jarige mandekker. Araujo is de tweede Mexicaanse jongeling die met Ajax in verband wordt gebracht. Ook doelman Guillermo Ochoa staat naar verluidt in de belangstelling van de club van Henk ten Cate.
Ajax zou het talent op het spoor zijn gekomen tijdens het WK -20, dat in Canada gehouden wordt. Overigens zouden de Amsterdammers zich nog niet officieel hebben gemeld bij Chivas.
Twee Van der Zee-tjes?
-
Geen idee. Wellicht dat Ajax al naar volgend seizoen kijkt? Ik verwacht dat er heel wat spelers op zoek zullen gaan naar iets nieuws.joey schreef:Lijkt me sterk. Wat moet Ajax met nog een keeper?
Araujo kan ik te weinig over zeggen, omdat hij dit seizoen z'n basisplek is kwijt geraakt aan Edgar Mejia. Hij is nu overigens aanvoerder van het Mexicaanse jeugdelftal dat in Canada het WK-onder 20 speelt. Ook op het WK-onder 17 in Peru was hij aanvoerder van het Mexicaanse team dat de wereldtitel pakte. Het is overigens een verdedigende middenvelder, maar hij kan ook achterin spelen.Ook jonge Araujo op lijstje Ajax
Maar Ochoa is wel even van een andere orde dan Grim, Lobont en Stekelenburg.Ajax Rules schreef:mmm....ik wil juist wel zo graag een keeper die groot is en volledig heerst in zijn strafschopgebied....
Dat ontbreekt er al heel lang aan (Grim, Lobont, Stekelenburg...allemaal moeite met hoge ballen)
Geen reus, die Pato. De supporters van zijn club, begrijp ik uit de reacties, vinden het maar niets als hij naar Ajax zou gaan. Dat moet minstens Arsenal worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, volgens mij niet dat ze hem liever naar Arsenal zien gaan maar dat Arsenal ook interesse zou hebben. En die livalleht discussieerd met andere erover of het waar is of niet. Dat is wat ik zover even er snel uit kreeg bij een online vertaal machinetje. Misschien dat RGB ons kan helpen?
Offtopic; Lol, iemand met een Johnny Heitinga/Ajax sig die als nickname Robin van Persie heeft
: http://foro.mediotiempo.com/showthread. ... 591&page=1
Offtopic; Lol, iemand met een Johnny Heitinga/Ajax sig die als nickname Robin van Persie heeft

Laatst gewijzigd door Daniel op za jul 07, 2007 3:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op die pagina is er inderdaad een discussie gaande of Arsenal nu wel of niet interesse heeft in Araujo. Een van de posters heeft het gelezen in een andere topic over Cruz Azul.
De meeste mensen maken zich zorgen omdat ook andere spelers lijken te vertrekken: Bautista (Jaguares), Bravo (Stuttgart) en wellicht ook Medina. Daarnaast wil men gewoon veel geld voor hem zien.
De meeste mensen maken zich zorgen omdat ook andere spelers lijken te vertrekken: Bautista (Jaguares), Bravo (Stuttgart) en wellicht ook Medina. Daarnaast wil men gewoon veel geld voor hem zien.
Araujo kan ik te weinig over zeggen, omdat hij dit seizoen z'n basisplek is kwijt geraakt aan Edgar Mejia. Hij is nu overigens aanvoerder van het Mexicaanse jeugdelftal dat in Canada het WK-onder 20 speelt. Ook op het WK-onder 17 in Peru was hij aanvoerder van het Mexicaanse team dat de wereldtitel pakte. Het is overigens een verdedigende middenvelder, maar hij kan ook achterin spelen.

Van wat ik verder zo over hem kan vinden is het een jongen met behoorlijk wat voetballend vermogen, die aan Marquez doet denken.
Ik kan echt weinig over hem zeggen, Joey. Het meeste heb ik in dit geval van anderen. Morgen speelt Mexico op het WK-onder 20 tegen Nieuw Zeeland. Dan zal ik eens een kijkje nemen. Geen geweldige graadmeter, maar sommige dingen zijn wel te herkennen. Sowieso ben ik van plan het WK vanaf nu intensief te gaan volgen.
Snelle, technisch behendige spelers en clubs die veel met flankspelers spelen, hè.joey schreef:Zou opvallend zijn als Ajax zich op de Mexicaanse markt zou begeven.
Wat beeldmateriaal van Ochoa:
1
2
3
Lekkere sprongkracht heeft die gozer ook. Het is overigens niet de eerste keer dat dit overbekende talent (zal wel aan FM liggen) wordt genoemd op het internet of op AT.

- Giacomo Puccini
Dat zegt nix, Junk. El grande Da Costa was reserve bij Nancy, speelde een grandioos seizoen voor PSV, schitterde op het jeugd-EK en kan nu van de franchise uit Eindhoven naar het hoofdkantoor in London. Voor 9 miljoen.Jöhnk schreef:Hmm, ik heb wat op de site van Montpellier zitten snuffelen, en daar wordt hij voornamelijk als derde of vierde verdediger genoemd in opstellingen.

Laat die transferperiode aub zsm voorbij zijn, je wordt helemaal doodgegooid met de grootsmogelijke onzinberichten! Ik wil de bal weer zien rollen!
Diario de Sevilla meld dat Sevilla een week geleden een bod van Ajax van de tafel heeft geveegd op Fabiano. Sevilla zou pas vanaf 15 miljoen willen praten terwijl Ajax 6 miljoen wilde betalen.
Ok, als dat gerucht waar zou zijn, en we zouden 6 miljoen hebben (en dus geld). Waarom kijken we dan niet eerst naar een fatsoenlijke rechtsbuiten en rechtsback?
Ok, als dat gerucht waar zou zijn, en we zouden 6 miljoen hebben (en dus geld). Waarom kijken we dan niet eerst naar een fatsoenlijke rechtsbuiten en rechtsback?
Laatst gewijzigd door Daniel op za jul 07, 2007 8:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik denk dat Jöhnk meer bedoelt dat die speler dus vaak als linker centrale verdediger of linksback wordt opgesteld.wimpey schreef:Dat zegt nix, Junk. El grande Da Costa was reserve bij Nancy, speelde een grandioos seizoen voor PSV, schitterde op het jeugd-EK en kan nu van de franchise uit Eindhoven naar het hoofdkantoor in London. Voor 9 miljoen.Jöhnk schreef:Hmm, ik heb wat op de site van Montpellier zitten snuffelen, en daar wordt hij voornamelijk als derde of vierde verdediger genoemd in opstellingen.![]()
Laat die transferperiode aub zsm voorbij zijn, je wordt helemaal doodgegooid met de grootsmogelijke onzinberichten! Ik wil de bal weer zien rollen!