Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Nee, maar ik vind niet dat Ajax moet zeggen dat ze zo lang mogelijk mee willen doen voor het kampioenschap. Gewoon kampioen worden, dat is de doelstelling.
Anders kunnen die beleidsplannen linea recta de prullenbak in.
Dit jaar moeten we kampioen worden, worden we het niet, dan moet de hele staf zijn conclusies trekken. Dan hebben ze niet voldaan aan de beleidsplannen en moeten ze opkenkeren.
Anders kunnen die beleidsplannen linea recta de prullenbak in.
Dit jaar moeten we kampioen worden, worden we het niet, dan moet de hele staf zijn conclusies trekken. Dan hebben ze niet voldaan aan de beleidsplannen en moeten ze opkenkeren.
Hoor je mij niet zeggen, maar dat zou wel realistischer zijn gezien het nivo van de wedstrijden van vorig seizoen.Jesse schreef:Als-ie zegt dat hij zolang mogelijk mee wil doen om het kampioenschap is het ook weer niet goed. Prima instelling dit.Voetske schreef:Maar wat moet je nu met zo'n uitspraak ?.
Blij met de punten ...
Wanneer Ajax in de winterstop op grote achterstand van de nummer 1 staat zal je mij niet horen piepen wanneer er concequenties worden getrokken. Maar in ieder geval.. bij geen kampioenschap hebben zowel htc als Van Geel als Fontein de door zichzelf opgestelde doelstellingen niet gehaald.. dus moeten er 3 vacatures vrij komenVoetske schreef:Wanneer, het is niet te hopen, grijp je in ?.Of laat je HtC altijd het seizoen afmaken ?.Jesse schreef:Ik hoop ook dat iedereen dat nu inziet. Kampioen worden is de enige optie. Geen excuses. Geen kampioen betekent dat iedereen keihard heeft gefaald.
- Giacomo Puccini
En er kan er maar 1 kampioen worden. Betekent dat dan dat de andere twee hebben gefaald? Ik vind van niet.Giacomo Puccini schreef:Met deze selectie kun je alleen maar voor het kampioenschap gaan, 100%. Geldt trouwens ook voor AZ en PSV.
Maar er moet bij Ajax veel verbeteren. Ik eis minimaal zo'n 12 punten meer en veel beter voetbal. Als je daar kampioen mee kan worden is dat mooi, maar de concurrentie is niet veel minder dan Ajax, dus zal het er om hangen.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar dan zou je kunnen eisen dat de TD " iets " achterlaat.Een selectie waar je na dit seizoen dan op voortkan borduren.Stam stop, KjH lijkt me na dit seizoen ook te vertrekken, Sneijder zie ik dit seizoen nog gaan, anders na dit seizoen.M.a.w na dit seizoen is er een grote kans dat er een heleboel spelers gaan uitvliegen.M.a.w. dan ben je 2 seizoenen bezig, zonder kampioenschap, met hopelijk dit seizoen beter als vorig seizoen, maar wel zwaar terug naar af ... dan ( dit natuurlijk gewoon als discussie ) is het wel behoorlijk magertje op het einde van de rit.Thomas schreef:En er kan er maar 1 kampioen worden. Betekent dat dan dat de andere twee hebben gefaald? Ik vind van niet.Giacomo Puccini schreef:Met deze selectie kun je alleen maar voor het kampioenschap gaan, 100%. Geldt trouwens ook voor AZ en PSV.
Maar er moet bij Ajax veel verbeteren. Ik eis minimaal zo'n 12 punten meer en veel beter voetbal. Als je daar kampioen mee kan worden is dat mooi, maar de concurrentie is niet veel minder dan Ajax, dus zal het er om hangen.
Blij met de punten ...
Normaal gesproken wel, maar als het verschil zo klein is als dit jaar zal de factor geluk/pech best meespelen.brigade zuid schreef:Nee hoor, de competitie duurt 34 wedstrijden, dan vallen geluk/pech en dat soort zaken wel weg. Dit jaar gewoon kampioen worden en natuurlijk in augustus de voorronde van de CL doorkomen.
De CL missen? Dat kan een keer gebeuren. Maar als je, zoals vorig jaar, drie van de vier helften niets in te brengen hebt tegen Kopenhagen is er dus iets mis.
Kortom: het kan meezitten, het kan tegenzitten: Ten Cate moet zorgen dat dit Ajax een heel goede ploeg wordt.
-
- AT Toto winner 15/16