Edgar Davids
Moderator: mods
Ik niet, Ajax heeft genoeg jonge spelers. Het was alleen afwachten of Davids het nog kon brengen. Ik had daar destijds mijn twijfels over. Vooral omdat Jol hem niet meer moest. Vooralsnog lijk ik ongelijk te krijgen (en Jol ook), daar ben ik heel blij om!Jöhnk schreef:Ik had liever dat Ajax in de zomer een linkshalf met toekomstperspectief gekocht zou hebben.
Zo denk ik er in principe nog steeds over.
Ervaren jongens die de kar kunnen en willen trekken en daar ook nog goed genoeg voor zijn moet je met een lantaarntje zoeken.
Het stinkt aan alle kanten!
Eens met Bert.
Maar als Davids zo blijft spelen als tegen Psv en Twente (en dus niet zoals tegen Az en Feyenoord), dan is hij beter dan ik dacht. Dat klopt.
Maar als Davids zo blijft spelen als tegen Psv en Twente (en dus niet zoals tegen Az en Feyenoord), dan is hij beter dan ik dacht. Dat klopt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr mar 30, 2007 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel afwachten hoe hij het doet bij een andere bezetting op het middenveld, natuurlijk. Indien Sneijder vertrekt verwacht ik dat Ajax zal zoeken naar een meer evenwichtige middenvelder (Defour?), zodat je vleugels verder naar voren kunnen spelen. Komt Davids nog wel even goed uit de verf met een middenvelder die defensief minder ontlast moet worden? Komt de Maradona in Edje dan niet alsnog naar boven?Jöhnk schreef:Eens met Bert.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
'Arsenal Kiev lonkt naar Davids'
19/7/2007 9 :59
Naast het getouwtrek om Wesley Sneijder staat ook een andere middenvelder van Ajax in de belangstelling. De Oekraïense club Arsenal Kiev zou serieus belangstelling hebben voor routinier Edgar Davids, die de afgelopen winter overkwam van Tottenham Hotspur.
Volgens De Telegraaf heeft de club uit Oekraïne zich officieel gemeld bij de Amsterdammers. Net als in het geval van de door Valencia begeerde Sneijder, is ook Arsenal Kiev te verstaan gegeven dat Davids in principe niet te koop is.
Er zou nog geen officieel bod zijn uitgebracht op de 34-jarige routinier, die zojuist is begonnen aan zijn eerste volledige seizoen sinds zijn komst eind januari. Davids' verbintenis bij Ajax loopt nog een jaar door.
Volgens de Spaanse website El DesMarque zou een andere Ajacied, Hedwiges Maduro, in gesprek zijn met Real Betis Sevilla. De verbintenis van de middenvelder loopt medio 2008 af. Ajax heeft hem voorzover bekend nog geen contractverlenging aangeboden. Om die reden zou Maduro nu al naar een andere club willen verkassen.
- thaumaturgy
Davids breekt been
Amsterdam, 21 jul 2007
Edgar Davids heeft in het - gestaakte - oefenduel van Ajax met Go Ahead Eagles van zaterdag zijn linker scheenbeen gebroken. De middenvelder is zeker drie maanden uit de roulatie.
Davids brak zijn linker scheenbeen toen hij een duel aanging. Vlak na zijn blessure werd de wedstrijd in Deventer gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune. Ajax kwam net uit De Lutte, waar het een trainingskamp had belegd. De routinier zal zeker drie maanden uitgeschakeld zijn.
kut
Amsterdam, 21 jul 2007
Edgar Davids heeft in het - gestaakte - oefenduel van Ajax met Go Ahead Eagles van zaterdag zijn linker scheenbeen gebroken. De middenvelder is zeker drie maanden uit de roulatie.
Davids brak zijn linker scheenbeen toen hij een duel aanging. Vlak na zijn blessure werd de wedstrijd in Deventer gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune. Ajax kwam net uit De Lutte, waar het een trainingskamp had belegd. De routinier zal zeker drie maanden uitgeschakeld zijn.
kut