Ik geloof er weinig van. Als linksback viel Drenthe het afgelopen seizoen regelmatig door de mand en nu zou Real Madrid hem voor die positie willen halen? Dat lijkt me stug. Daarnaast geloof ik niet dat Real op basis van dit jeugdtoernooi veel geld gaat uitgeven aan een talent en schiet men er weinig mee op door Marcelo te verhuren maar Drenthe te halen. Het zijn allebei middenvelders. Ik vind het eerlijk gezegd maar vage berichtgeving, zowel rond Drenthe als Feyenoord in z'n algemeenheid.Giacomo Puccini schreef:Als Real Madrid echt die Drenthe wil kopen dan zou ik hem maar verpatsen als ik Feyenoord was. Ik vind hem zwaar overschat en dit seizoen zou hij keihard moeten knokken om bij Feyenoord vaste waarde te worden.
In financiëel opzicht is er weinig mis mee, lijkt mij. Maar het kan behoorlijk onrustig worden wanneer Drenthe, Bruins en De Guzman vanwege de belangen van verschillende zakenlui moeten spelen. Vooralsnog gaat er minstens eentje uit dat rijtje buiten de boot vallen.Jöhnk schreef:Feyenoord heeft een aandeel in de transferrechten op een aantal spelers verkocht. En ik neem niet aan dat er sprake is van een 'niet goed? Geld terug!'-garantie.