Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Wie begon er nou!!???LucaS schreef:Je kan het niet laten! Tssssssjoey schreef:Voor de komst van Galasek. Die heeft hij meegenomen van Willem ll.
Verder heeft hij geen ervaring als scout. Hij ging wel eens kijken, bijvoorbeeld naar Jaap Stam ('een blind paard'), maar hij had doorgaans een TD boven zich.

-
Joey is Aad?wimpey schreef:Misschien kan CA niet scouten (Lucas: hij teste Stam af toen die bij Cambuur speelde: 'briesend Kampens paard'), maar joey kan niet rekenen!joey schreef: Stam is 34 (?) dus van 1974 (?) Toen Stam 13 was zat Adriaanse niet eens bij Ajax en had niemand bij onze club ooit van TIPS (of Stam) gehoord.
Ajax Online'Contractverlenging Ten Cate niet aan de orde, Van Basten in beeld'
8 juni 2007
Ajax spreekt tegen dat de club aan trainer Henk ten Cate heeft gevraagd na te denken over contractverlenging. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax laat in Voetbal International weten dat er niets waar is van die berichtgeving. "Die geluiden zijn echt nergens op gebaseerd", aldus de Brabander over een mogelijke contractverlenging van Ten Cate.
De verbintenis tussen Ajax en de Amsterdamse coach loopt nog één seizoen door. Eerder gaf Ten Cate al eens te kennen dat hij zijn tweejarig contract bij Ajax wil uitdienen om daarna te stoppen als trainer/coach. De uitspraak van Van Geel versterkt het gerucht dat bondscoach Marco van Basten op termijn de hoofdtrainer wordt in Amsterdam. De Telegraaf schrijft dat zijn naam regelmatig in verband wordt gebracht met Ajax, Barcelona en AC Milan.
-
Dan had Cruijff ook nooit trainer van Ajax kunnen worden. En om bij Cruijff te blijven, ook hij is ooit ontslagen bij Barcelona, de supporters zien hem echter nog steeds als ''de verlosser''.Nihad schreef:Ik vind Marco een té groot clubicoon voor die positie.
Kans is aanwezig dat ie er niks van bakt en gooi hem er dan maar eens uit...
5/7/2007 - Ten Cate: twee duels voor einde wil ik al kampioen zijn
(Gepost door RvN)
BRON: Nu.nl
Henk ten Cate heeft de lat voor komend seizoen hoog gelegd. De Ajax coach wil in zijn tweede seizoen oogsten. "Ik wil twee duels voor het einde van de reguliere competitie al zeker van de titel zijn." Nu Ajax alle spelers heeft weten te behouden, rekent hij erop nog een stap omhoog te kunnen zetten. Ook aanvoerder Stam is die mening toegedaan. "We hebben de beste spelers kunnen behouden. We gaan dus voor de titel. Dit wordt mijn laatste seizoen. Ik wil kampioen worden."
De laatste wedstrijd was 20 minuten voor tijd dat we geen kampioen zouden worden. Nu 2 wedstrijden gaat steeds beter worden qua tijd
(Gepost door RvN)
BRON: Nu.nl
Henk ten Cate heeft de lat voor komend seizoen hoog gelegd. De Ajax coach wil in zijn tweede seizoen oogsten. "Ik wil twee duels voor het einde van de reguliere competitie al zeker van de titel zijn." Nu Ajax alle spelers heeft weten te behouden, rekent hij erop nog een stap omhoog te kunnen zetten. Ook aanvoerder Stam is die mening toegedaan. "We hebben de beste spelers kunnen behouden. We gaan dus voor de titel. Dit wordt mijn laatste seizoen. Ik wil kampioen worden."
De laatste wedstrijd was 20 minuten voor tijd dat we geen kampioen zouden worden. Nu 2 wedstrijden gaat steeds beter worden qua tijd