Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Krijgen we nog geld voor Chivu dan?Jöhnk schreef:Hoeveel geld krijgen we nog voor Chivu?
Het zou wel mooi zijn. Hopelijk maakt Van der Vaart dan ook nog een grote transfer en heeft Ajax zomaar weer wat onverwachte centen op zak. Maar eerlijk gezegd lijkt het me dat Ajax altijd wel ergens anderhalf miljoen vandaan kan halen.
Stel dat de transfersom 20 miljoen is, daar 5% van is 1 miljoen en als hij drie jaar bij Ajax heeft gespeeld, dan is dat (meen ik me te herinneren) drie keer 10% = 30% van 1 miljoen = 300.000 euro.Jöhnk schreef:Opleidingsvergoeding?
We krijgen ook nog geld voor de transfer van de cler; stel 3 miljoen en daar 5% van = 150.000 euro, m.a.w. zal zoiets als 130.000 of 140.000 euro zijn.
Welke oud-spelers zijn er nog meer verkocht?
Aanvulling:
Waterman naar AZ (was niet goedkoop) en Milano Koenders naar AZ; scheringa kan opleidingskosten betalen.
Laatst gewijzigd door Aristides op do jul 05, 2007 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
MVG is er niet de man naar om buitenkansjes te realiseren. Achter elke aankoop zit een idee. Dat kun je jammer vinden, maar ik denk juist dat dat zijn kracht is.
Dus zolang er niemand vertrekt, komt er alleen nog een bonkige spits. Ga daar maar van uit. Chakouri zal misschien bekeken zijn, blijkbaar is hij op dit moment geen concrete optie.
Dus zolang er niemand vertrekt, komt er alleen nog een bonkige spits. Ga daar maar van uit. Chakouri zal misschien bekeken zijn, blijkbaar is hij op dit moment geen concrete optie.
Ik heb er geen probleem mee hoor, al zullen er ook in het boekje van Martin van Geel uitzonderingen bestaan. Uiteindelijk gaat het me er logischerwijs om dat hij kwaliteit haalt en een groot deel van de markt in kaart heeft.Jöhnk schreef:MVG is er niet de man naar om buitenkansjes te realiseren. Achter elke aankoop zit een idee. Dat kun je jammer vinden, maar ik denk juist dat dat zijn kracht is.
Ajax wil nog een rechtsbenige verdediger. In eerste instantie krijgt Colin de kans. Maar als die niet bevalt, zou die Chakouri dan in beeld komen?Jöhnk schreef:Dus zolang er niemand vertrekt, komt er alleen nog een bonkige spits. Ga daar maar van uit. Chakouri zal misschien bekeken zijn, blijkbaar is hij op dit moment geen concrete optie.
Het stinkt aan alle kanten!