Perez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- thaumaturgy
Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Datum: 5-jul-2007 16:43
"Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV is van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken?"
"Ik ben heel teleurgesteld in hoe de dingen gelopen zijn", aldus de huidige nummer 19 in de Ajax-selectie, die nauwelijks in de plannen van Henk ten Cate voor komend seizoen voorkomt. "Waar ik mijn zinnen op had gezet, is niet gelukt, dus ik sta weer voor alles open." Perez verwijst naar de onderhandelingen tussen Ajax en PSV, die onverwacht op niets uitliepen omdat volgens de Amsterdammers niet werd voldaan aan de vraagprijs. "Ik las pas nog op internet over een club waar enkele spelers in staking gingen. Maar dat zit niet echt in me."
"Ik heb hier een heel slecht gevoel over", benadrukt de voormalig AZ-speler nogmaals. "De supporters hebben me ontzettend gesteund. De medespelers ook. Wat dat betreft voel ik me hier geen paria. Hoewel Perez aanvankelijk koos voor PSV, lijkt hij nu ook wel iets te voelen voor Feyenoord. "Het is duidelijk dat het Feyenoord van nu een andere selectie is dan een paar maanden geleden."
De aanvaller hoopt dat het tussen hem en Ajax, met de transferdeadline naderend, niet tot een scherper conflict komt. "Nee, dat lijkt me niet. Maar zoals ik al zeg, ik ben heel teleurgesteld in Ajax. Want het (de transfer naar PSV, red.) leek rond, het was in principe een penalty. Ik wilde weg, de clubs wilden, de trainer stond me niet in de weg, maar toch ging het mis." Hij hoopt dat Ajax hem niet in de voorronde van de Champions League laat spelen, zodat hij nog speelgerechtigd is bij een eventuele andere club. "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"
"Mijn standpunt is duidelijk, ik vertrek het liefst." Kenneth Perez was donderdag na afloop van de eerste training van Ajax nog steeds aangeslagen door de ontwikkelingen rond zijn persoon. De transfer naar PSV is van de baan, maar de Deen voelt zich ongelukkig in Amsterdam. "Maar wat kan ik doen? Janken?"
"Ik ben heel teleurgesteld in hoe de dingen gelopen zijn", aldus de huidige nummer 19 in de Ajax-selectie, die nauwelijks in de plannen van Henk ten Cate voor komend seizoen voorkomt. "Waar ik mijn zinnen op had gezet, is niet gelukt, dus ik sta weer voor alles open." Perez verwijst naar de onderhandelingen tussen Ajax en PSV, die onverwacht op niets uitliepen omdat volgens de Amsterdammers niet werd voldaan aan de vraagprijs. "Ik las pas nog op internet over een club waar enkele spelers in staking gingen. Maar dat zit niet echt in me."
"Ik heb hier een heel slecht gevoel over", benadrukt de voormalig AZ-speler nogmaals. "De supporters hebben me ontzettend gesteund. De medespelers ook. Wat dat betreft voel ik me hier geen paria. Hoewel Perez aanvankelijk koos voor PSV, lijkt hij nu ook wel iets te voelen voor Feyenoord. "Het is duidelijk dat het Feyenoord van nu een andere selectie is dan een paar maanden geleden."
De aanvaller hoopt dat het tussen hem en Ajax, met de transferdeadline naderend, niet tot een scherper conflict komt. "Nee, dat lijkt me niet. Maar zoals ik al zeg, ik ben heel teleurgesteld in Ajax. Want het (de transfer naar PSV, red.) leek rond, het was in principe een penalty. Ik wilde weg, de clubs wilden, de trainer stond me niet in de weg, maar toch ging het mis." Hij hoopt dat Ajax hem niet in de voorronde van de Champions League laat spelen, zodat hij nog speelgerechtigd is bij een eventuele andere club. "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"
Vandaag weer staat hij voor de camera te zaniken dat hij het zo moeilijk heeft.... Ach, hij zal de eerste speler niet zijn die bij zijn club moet blijven omdat de belangstellende club niet genoeg wil betalen. Hij heeft deze situatie zelf geschapen, dus moet hij maar zien dat er mee omgaat.
Ik heb die ontevreden bakkes lang genoeg gezien. Heb weinig zin om er nog een seizoen mee bezig te zijn of meneer Perez uit zijn hum is of niet.
Ik heb die ontevreden bakkes lang genoeg gezien. Heb weinig zin om er nog een seizoen mee bezig te zijn of meneer Perez uit zijn hum is of niet.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Spreek je nu Perez persoonlijk toe in zijn eigen topic, Sylvie?
Perez zal wel veel spijt hebben dat hij niet voor F. heeft getekend. Neem aan dat ze hem nu niet meer hoeven. En binnenkort hoeft PSV hem ook niet meer. Eens kijken of zijn onvrede zover gaat dat hij bereid is genoegen te nemen met een subtopper.

Perez zal wel veel spijt hebben dat hij niet voor F. heeft getekend. Neem aan dat ze hem nu niet meer hoeven. En binnenkort hoeft PSV hem ook niet meer. Eens kijken of zijn onvrede zover gaat dat hij bereid is genoegen te nemen met een subtopper.
Het stinkt aan alle kanten!
Die ene club (PSV) wilde dus gewoon helemaal niet en de andere club (AJAX) geeft hij de schuld.thaumaturgy schreef:Ik wilde weg, de clubs wilden, de trainer stond me niet in de weg, maar toch ging het mis." ..... "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"
Onvoorstelbaar wat een vent.

En wat is hij zielig, moet hij zomaar met een stel leuke gasten op een zonnig veldje met een bal spelen tegen een miljoen of zo per jaar.
Life's a drag.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Niet getreurd! Voor Feyenoord maakt het niet zoveel uit of Perez in de voorronde CL heeft gespeeld!thaumaturgy schreef:Perez wil weg bij Ajax; nu liever Feyenoord dan PSV
Hij hoopt dat Ajax hem niet in de voorronde van de Champions League laat spelen, zodat hij nog speelgerechtigd is bij een eventuele andere club. "De voetbalwereld is hard, maar zo hard…"

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Als dat zo is moet ik terug komen op mijn voorspelling dat Perez (en onze trainer) die knop niet om zou kunnen zetten en Joey gelijk geven. Naar aanleiding van de reacties van beide heren op de eerste training zou je bijna gaan denken dat alles nog kan, maar voorlopig blijf ik erbij dat Perez koste wat kost weg wil.Waas schreef:Na de training van vanmorgen kan ik tot de conclusie komen dat Perez de figuurlijke knop zeker wel kan omzetten.
Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang voor de gevolgen van een ontevreden meneer Perez op de bank. Goede voetballer, moeilijke persoonlijkheid.
Met boeven vang je boeven, volgens HtC, dus dat is toch geen probleem?! Al mag die boef natuurlijk geen Perez heten, want dan interpreteert HtC zijn wetboek waarschijnlijk anders dan wanneer de boef Davids of Leonardo heet...Thomas schreef: Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang voor de gevolgen van een ontevreden meneer Perez op de bank. Goede voetballer, moeilijke persoonlijkheid.

- brabantse jood