Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:14 pm

goodfella schreef:Zonder MvG toch echt geen HtC en zonder HtC geen Davids. Dus je mag de komst van Davids best op het conto van HtC schrijven Voetske. Er worden immers ook de meest bizarre hersenspinsels hier neergegooid om MvG maar overal de schuld van te geven. Je moet dan zeker consequent blijven.
Ik zie weinig verschil ..
Voetske schreef:En of Davids ook zou zijn gekomen indien HtC geen trainer was geweest ?..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jul 04, 2007 7:18 pm

Zoals GF al aangeeft: jouw posts lopen ook niet altijd over van logica.
Face your fears and live your dreams, No Fear

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:18 pm

Ja, een typefoutje van mijn kant. Ik bedoelde MvG ipv HtC.

Moet kunnen toch.

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:20 pm

De Dominee schreef:Zoals GF al aangeeft: jouw posts lopen ook niet altijd over van logica.
Maar deze post wel, en van dat type foutje geloof ik dus niks van.Verder is het steeds weer het zelfde liedje, hersenspinsels en .. ach laat ook maar ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:23 pm

Voetske schreef:
De Dominee schreef:Zoals GF al aangeeft: jouw posts lopen ook niet altijd over van logica.
Maar deze post wel, en van dat type foutje geloof ik dus niks van.Verder is het steeds weer het zelfde liedje, hersenspinsels en .. ach laat ook maar ...
Nee, mijn verhaal loopt over van de logica in eerste instantie. Ik noem eerst HtC en spring vervolgens van de hak op de tak met MvG. :drecul.gif:

Nogmaals, er had MvG moeten staan ipv HtC. Ik maak wel eens tiepfoutjes. Kan gebeuren.

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:24 pm

Wat jij wil ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 04, 2007 7:27 pm

Davids kan sowieso op het conto van MVG geschreven worden want MVG is (mede)verantwoordelijk voor alle transfers.

Maar goed, vraag is hoeveel waarde je eraan moet hechten. Nogmaals, MVG doet het leuk, maar hij wordt pas echt getest als hij grote bedragen te besteden krijgt.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:28 pm

Voetske schreef:Wat jij wil ..
Ach gossie. :aai.gif:

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:30 pm

Jöhnk schreef:Davids kan sowieso op het conto van MVG geschreven worden want MVG is (mede)verantwoordelijk voor alle transfers.

Maar goed, vraag is hoeveel waarde je eraan moet hechten. Nogmaals, MVG doet het leuk, maar hij wordt pas echt getest als hij grote bedragen te besteden krijgt.
Nou, mij om het even.Maar zouden al die spelers ook naar Feyenoord zijn gekomen als Erwin Koeman daar nog trainer was geweest ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 04, 2007 7:31 pm

Geen idee. Ik denk eigenlijk niet dat ze voor BVM komen.

Allereerst heb je natuurlijk geld nodig en dat heeft Ajax op dit moment niet.

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:33 pm

De aanwezigheid van Ten Cate bij Ajax was voor Davids een belangrijke reden om voor een terugkeer te kiezen. "Ik ken Henk heel goed, uit mijn periode bij FC Barcelona. Wat me destijds opviel, was dat de sfeer in de groep heel goed was. Dit is mede de verdienste van Henk geweest. Bovendien deel ik zijn visie, we denken vergelijkbaar over voetbal."
Internet->google.

Tja ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:34 pm

Jöhnk schreef:Geen idee. Ik denk eigenlijk niet dat ze voor BVM komen.

Allereerst heb je natuurlijk geld nodig en dat heeft Ajax op dit moment niet.
En als je geen geld hebt moet je zoeken naar een Demy de Zeeuw. Voor een prikkie, en het liefst gratis een voetballer contracteren die toch iets extra's heeft en door de rest over het hoofd is gezien.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:38 pm

Voetske schreef:
De aanwezigheid van Ten Cate bij Ajax was voor Davids een belangrijke reden om voor een terugkeer te kiezen. "Ik ken Henk heel goed, uit mijn periode bij FC Barcelona. Wat me destijds opviel, was dat de sfeer in de groep heel goed was. Dit is mede de verdienste van Henk geweest. Bovendien deel ik zijn visie, we denken vergelijkbaar over voetbal."
Internet->google.

Tja ...
Mjah, een aantal AT'ers zijn toch van mening dat HtC er maar een zaakje van maakt bij Ajax. Hij heeft immers Perez weggepest. Maar nu is HtC echter een toffe peer, want hij is verantwoordelijk voor Davids zijn terugkeer?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 04, 2007 7:40 pm

Maar ook Demy de Zeeuw is niet van de categorie van Sneijder en Huntelaar. Die jongens komen ook grotendeels wel uit de opleiding. Ik denk dat Maduro even veel potentie heeft als De Zeeuw (en Vertonghen nog meer). Martin van Geel gaat in eerste instantie uit van de toppers uit eigen opleiding, vult die aan met toppers van buitenaf, zoekt spelers uit eigen opleiding die daarbij passen en dan pas haalt hij waterdragers van buitenaf. Die laatste categorie is de categorie van Delorge bijvoorbeeld. Een type speler dat niet uit de opleiding komt, maar wel belangrijk is binnen je selectie.

999

Bericht door 999 » wo jul 04, 2007 7:40 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
Internet->google.

Tja ...
Mjah, een aantal AT'ers zijn toch van mening dat HtC er maar een zaakje van maakt bij Ajax. Hij heeft immers Perez weggepest. Maar nu is HtC echter een toffe peer, want hij is verantwoordelijk voor Davids zijn terugkeer?
Wat jij wil .... maar het zijn de woorden van Davids ... dat andere, het wegpesten van Perez, heeft er dus niks mee te maken ...
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 04, 2007 7:47 pm

die opgewarmde kots zit je nog steeds niet lekker, hè joey :aai.gif: :smallgrin.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 04, 2007 7:51 pm

Bertje schreef:Maar ook Demy de Zeeuw is niet van de categorie van Sneijder en Huntelaar. Die jongens komen ook grotendeels wel uit de opleiding. Ik denk dat Maduro even veel potentie heeft als De Zeeuw (en Vertonghen nog meer). Martin van Geel gaat in eerste instantie uit van de toppers uit eigen opleiding, vult die aan met toppers van buitenaf, zoekt spelers uit eigen opleiding die daarbij passen en dan pas haalt hij waterdragers van buitenaf. Die laatste categorie is de categorie van Delorge bijvoorbeeld. Een type speler dat niet uit de opleiding komt, maar wel belangrijk is binnen je selectie.
Maar je snapt wat ik bedoel Bert. Er is het nodige commentaar op MvG, maar ik lees nergens concreet wat er dan anders moet. Ik vind spelers als Vertonghen en Vermaelen niet per definitie matig. Ik zie niet in waarom een 4 miljoen kostende Hofland beter zou zijn dan Vermaelen. Integendeel.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 04, 2007 11:00 pm

Maar je snapt wat ik bedoel Bert. Er is het nodige commentaar op MvG, maar ik lees nergens concreet wat er dan anders moet. Ik vind spelers als Vertonghen en Vermaelen niet per definitie matig. Ik zie niet in waarom een 4 miljoen kostende Hofland beter zou zijn dan Vermaelen. Integendeel.
Lijkt het gras bij de buren niet groener?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 04, 2007 11:05 pm

Dr. Living Stoned schreef:die opgewarmde kots zit je nog steeds niet lekker, hè joey :aai.gif: :smallgrin.gif:
Nee, ik vind dat echt érg smerig!!!!!!! :blush.gif:

@goodfella: mee eens, ik heb liever Vermaelen dan Hofland.

NEEEEEEEEE, DOC!!!!! :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do jul 05, 2007 5:52 am

tis wel grappig, wel jaren lang een smiley hosten die de naam pukey draagt en "kotsen van..." uitbeeld maar wel aanstoot nemen aan de geschreven versie. Hoezo hypocriet...

DCLXVI
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » do jul 05, 2007 7:23 am

De kots in die smiley was toch niet opgewarmd? Die kwam regelrecht uit de bron, zo vers en fris en fruitig als maar kan.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do jul 05, 2007 8:04 am

je zou dus kunnen zeggen dat deze kots ook niet koud wordt geserveert, hè

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 05, 2007 10:07 pm

Ik lees net op vi.nl dat Ajax er zeker nog een spits bij gaat halen. Met Colin, een goede rechtsbuiten en een spits zou ik de selectie van Ajax behoorlijk compleet en breed vinden.

Er is nog niet gesproken over het eventueel halen van een speler met het geld dat we voor Perez krijgen, toch?

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 06, 2007 8:40 am

Thomas schreef:Ik lees net op vi.nl dat Ajax er zeker nog een spits bij gaat halen. Met Colin, een goede rechtsbuiten en een spits zou ik de selectie van Ajax behoorlijk compleet en breed vinden.

Er is nog niet gesproken over het eventueel halen van een speler met het geld dat we voor Perez krijgen, toch?
Ik denk dat er toch ook nog spelers vertrekken , de vraag is dan hoesnel vul je dat gat op ? Als perez blijft heb je eigenlijk niets aan een gedemotiveerde speler dus die tel ik als -1 :confused.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 06, 2007 1:09 pm

Zou Ajax Pellè ook in gedachte hebben voor de plek achter Huntelaar?

Gesloten