Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 29, 2007 10:45 pm

Prima, dan hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 29, 2007 10:48 pm

Daniel_vT schreef:Op een ander forum wordt gezegd dat MvG en HtC gister ochtend een gesprek hebben gehad met De Ridder en dat Ajax nu de belangrijkste gegadigde lijkt om hem over te nemen. Ook zegt hij een goede vriend te hebben die nogal kind aan huis is bij Heerenveen en die heeft van de perschef gehoord dat er echt wordt onderhandeld over Zuiverloon en dat de deal bijna rond is. Natuurlijk is het allemaal maar ik heb het gehoord van de broer van de zus van de bakker van de moeder van de zoon van de broer van Jan van Sta maar ik zie dat vaker dit soort dingen hier gepost wordt dus ik denk ik meld het even.

Hier het desbetreffende bericht over De Ridder, blijkt dat (ook van die kerel gehoord) dat die WijsNeus, die het bericht geschreven heeft, het vaak bij het rechte eind heeft. Al neem ik het wel allemaal met een flink zee met zout hoor: http://dapperestrijders.web-log.nl/dapp ... t-19806977
Blijven melden, je weet maar nooit en het is "onbetrouwbaar transfernieuws".

Daniël de Ridder mag voor mij een droomtransfer maken, als het maar Engeland is, of Schotland, Israël, Bulgarije enz.

Hij zal door diverse media wel populair worden gemaakt, maar hij komt voor Ajax 1 tekort.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 12:14 am

Ik ken de site zelf niet goed maar plaats hem toch maar hier neer, want het lijkt me nogal onlogisch. Bericht:
www.sport.be schreef:Seedorf en Ajax bijna akkoord

Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.

Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan

De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
http://www.sport.be/nl/reporter//articl ... le_ID=1141
Zou wel mooi zijn, maar dat zou erop duiden dat Sneijder toch vertrekt. Wat ik jammer vind, want op dit moment lijkt het er in geen enkel opzicht op dat Sneijder vertrekt. Het is stil rond hem.. Of het nou stilte na óf voor de storm is weet ik niet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jun 30, 2007 9:44 am

Let ook op de datum: 03-06-2007.

Op die site kan iedereen berichten plaatsen, Daniel. En daar wordt volop misbruik van gemaakt.

999

Bericht door 999 » za jun 30, 2007 11:06 am

En op welke plaats wil je die laten spelen ?, 2 goede buiten spelers, en 2 ijzersterke backs !!!
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jun 30, 2007 11:33 am

Voor een rechtsback, rechtsvoor en Defour doe ik het ook!
Face your fears and live your dreams, No Fear

gaizka

Bericht door gaizka » za jun 30, 2007 12:12 pm

Daniel_vT schreef:Ik ken de site zelf niet goed maar plaats hem toch maar hier neer, want het lijkt me nogal onlogisch. Bericht:
www.sport.be schreef:Seedorf en Ajax bijna akkoord

Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.

Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan

De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
http://www.sport.be/nl/reporter//articl ... le_ID=1141
Zou wel mooi zijn, maar dat zou erop duiden dat Sneijder toch vertrekt. Wat ik jammer vind, want op dit moment lijkt het er in geen enkel opzicht op dat Sneijder vertrekt. Het is stil rond hem.. Of het nou stilte na óf voor de storm is weet ik niet.
zou geniaal zijn....

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 30, 2007 12:21 pm

Is sport.be niet die site waar iedereen "van-alles-en-nog-wat" kan plaatsen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 30, 2007 12:33 pm

Demosthenes schreef:Is sport.be niet die site waar iedereen "van-alles-en-nog-wat" kan plaatsen?
Inderdaad, daar komen de laatste maanden continue onzin-berichten vandaan.
Misschien moeten we nog een rubriek aanmaken: 'dubbel onbetrouwbaar'. Daar zouden deze mooi passen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jun 30, 2007 12:33 pm

Of gewoon niet plaatsen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 30, 2007 12:35 pm

Bertje schreef:Of gewoon niet plaatsen.
Nog een veel betere suggestie.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 12:40 pm

Jöhnk schreef:Let ook op de datum: 03-06-2007.

Op die site kan iedereen berichten plaatsen, Daniel. En daar wordt volop misbruik van gemaakt.
Oh ok, ja ik kende de site niet dus ik denk ik plaats het toch maar even.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jun 30, 2007 1:42 pm

'Ajax bereikt persoonlijk akkoord met Gianni Zuiverloon' 30-06-07 Volgens enkele media heeft jeugd-international Gianni Zuiverloon al een persoonlijk akkoord bereikt met Ajax over een komst naar Amsterdam. Zuiverloon, die twee seizoenen geleden over kwam van Feyenoord zal de concurrentie bij Ajax om de rechtsback positie aan moeten gaan met de Roemeen George Ogararu. Ajax zal nu om de tafel gaan met de Friese club om een akkoord te bereiken over de transfersom. Heerenveen verlangt twee miljoen voor haar speler en Ajax wil anderhalf miljoen betalen. SC Heerenveen heeft al gemeldt niet akkoord te gaan met dit bod. Zuiverloon is zelf momenteel in Suriname op vakantie.
'De Ridder sprak met Van Geel en Ten Cate' 30-06-07 Het heeft er alle schijn van dat Daniel de Ridder de opvolger wordt van Tom de Mul als rechtsbuiten van Ajax. Gisterochtend heeft de jonge Amsterdammer een gesprek gehad met Van Geel en Ten Cate over een eventuele terugkeer naar Ajax, zo meldt Dapp're Strijders. AjaxF-side.NL De kersverse Europees kampioen liet eerder deze week zijn verbintenis met het Spaanse Celta de Vigo ontbinden om zo een vertrek te kunnen realiseren. Ajax lijkt nu plotseling de belangrijkste gegadigde om De Ridder in te lijven.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 1:49 pm

Bronnen?

jabu

Bericht door jabu » za jun 30, 2007 2:31 pm

Net zulke betrouwbare als die van jouw sites. :hypocrite.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 2:33 pm

Waarschijnlijk wel. :smallgrin.gif: Maar daarom staan ze ook hier toch?

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jun 30, 2007 5:35 pm

De bron van het tweede bericht staat in het berocht Daniel, even lezen loont dus.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 7:07 pm

De Dominee schreef:De bron van het tweede bericht staat in het berocht Daniel, even lezen loont dus.
Ja dat had ik ook gezien, maar doelde meer op het eerste bericht.

wimpey

Bericht door wimpey » za jun 30, 2007 7:14 pm

Als Ajax maar niet De Ridder en Zuiverloon.... :1evil.gif:

Seedorf heeft net zijn contract bij Milan....

Nog even en Chivu en Nedved komen weer voorbij. Snap niet waarom mensen dit soort onzin posten: het gebeurt niet, dus wat heb je er dan aan om zulke quatsch te verzinnen?!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jun 30, 2007 7:18 pm

Goed, dan halen we niet Zuiverloon. Maar wie wel? Ogararu is een zwakke schakel en zal dat denk ik blijven. Trabesi zou van mij direct terug mogen keren, heeft hij het een beetje naar zijn zin in Manchester?
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jun 30, 2007 7:54 pm

Trabelsi heeft een kapotte knie en is oud. Die hoef ik niet. Sankoh is een mogelijkheid. Anders gooien we Van der Wiel maar in het diepe.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 30, 2007 7:56 pm

wimpey schreef:Als Ajax maar niet De Ridder en Zuiverloon.... :1evil.gif:

Nog even en Chivu en Nedved komen weer voorbij. Snap niet waarom mensen dit soort onzin posten: het gebeurt niet, dus wat heb je er dan aan om zulke quatsch te verzinnen?!
Het is toch onbetrouwbaar transfer nieuws topic, dus wat doe je moeilijk? En als ik jou anderhalve maand geleden had verteld dat Makaay naar Feyenoord zou gaan zou je me toch ook voor verklaard hebben. Die mogelijkheid is er altijd, al is die niet groot en soms nihil.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 01, 2007 9:56 am

wimpey schreef:Nog even en Chivu en Nedved komen weer voorbij. Snap niet waarom mensen dit soort onzin posten: het gebeurt niet, dus wat heb je er dan aan om zulke quatsch te verzinnen?!
Inderdaad, ik erger me er kapot aan. :1evil.gif:

Seedorf komt NIET.
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jul 01, 2007 10:20 am

wimpey schreef:Als Ajax maar niet De Ridder en Zuiverloon.... :1evil.gif:

Als dit niet gepost moet worden, wat doet "onbetrouwbaar transfernieuws" dan hier??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo jul 01, 2007 10:33 am

onbetrouwbaar stond ook meer voor het type sites waarop het nieuws gevonden werd. Dat is in mijn ogen een behoorlijk verschil.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Plaats reactie