Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Van Geel heeft alleen gelogen bij het ontslag van Blind, maar toen kon hij niet anders.
Als het gaat om het ontkrachten van transfergeruchten heeft hij bij mijn weten nog nooit gelogen. Maar we zullen zien of Beerens naar Ajax komt. Ik denk van niet.
BTW:
Als het gaat om het ontkrachten van transfergeruchten heeft hij bij mijn weten nog nooit gelogen. Maar we zullen zien of Beerens naar Ajax komt. Ik denk van niet.
BTW:
Ajax f-side was ook de eerste site die melding maakte van de transfer van Bakircioglu.Nog 1 week voor de start van het nieuwe seizoen
28-06-07
Volgende week donderdag 5 juli gaat het nieuwe seizoen voor de Ajax selectie weer beginnen, en laten we de voetballoze periode weer achter ons, nauw ja voetballoos was nu ook weer niet er was natuurlijk ook nog het EK onder 21 waar een aantal leuke wedstrijden te aanschouwen waren al blijft het natuurlijk maar het Nederlands elftal en was het geen Ajax!!
AjaxF-side.NL
De voorbereiding op het nieuwe seizoen start dus op 5 juli met een open training die kan worden bijgewoond vanaf een tribune op het trainingsveld (dus geen loop door het Amsterdamse bos) Het is de bedoeling dat de selectie dan zo compleet mogelijk is en dat er direct vanaf 5 juli wordt gewerkt aan het team wat medio 2008 de 30ste landstitel moet gaan halen.
Alle Ajax spelers die bij het EK onder 21 waren hebben nog een aantal dagen extra vakantie, maar de rest van de spelers moeten zich op 5 juli melden, Als je zo je oor te luister legt in het Ajax kamp hoor je veel geluiden dat Ajax nog een aantal spelers moet vast leggen, is dat eigenlijk wel zo?? Op dit moment heeft Ajax nog geen enkele vaste waarde verkocht ook niet Sneijder, Huntelaar, Perez of de Mul, de laatste twee lijken wel te zullen vertrekken maar het is nog altijd niet zeker. Er is een aankoop zeker en dat is Bakkal, er zijn nog wat geruchten maar ook dat is niet zeker.
Duidelijk is dat we niet naar onze vrienden uit rotterdam-zuid moeten kijken want alles wat die binnen halen is uitgekakt bij de top en ver over de dertig, en alles wat ze halen ten opzichte van vorig seizoen is een verbetering dus moraal van dit verhaal. Laten we reëel kijken naar onze eigen selectie die is echt zo verkeerd nog niet, neemt niet weg dat als Ajax nog wat versterking in de pen heeft, deze het liefst zo snel mogelijk moeten komen.
Als we Perez gaan ruilen tegen Beerens kunnen we net zo goed een van onze eigen jeugdspelers opstellen.
Eigenlijk zijn al die geruchten gedurende het Van Geel-tijdperk gewoon bloedirritant. Ik word persoonlijk helemaal gestoord van al die flutnamen uit de Nederlandse competitie maar ben geneigd het te geloven omdat Van Geel zo dol is op spelers uit de Eredivisie.
EDIT: Bakkal zou ik een logische transfer vinden, gezien het profiel dat Ten Cate schetste. Ik zou het geen slechte aankoop vinden, afhankelijk van hoeveel hij kost. Veel loopvermogen, een eindpass, combinerend vermogen, diepgang, fysiek prima, kan op meerdere posities uit de voeten en voert in de wedstrijd zelf ook veel positiewisselingen uit.
Eigenlijk zijn al die geruchten gedurende het Van Geel-tijdperk gewoon bloedirritant. Ik word persoonlijk helemaal gestoord van al die flutnamen uit de Nederlandse competitie maar ben geneigd het te geloven omdat Van Geel zo dol is op spelers uit de Eredivisie.
EDIT: Bakkal zou ik een logische transfer vinden, gezien het profiel dat Ten Cate schetste. Ik zou het geen slechte aankoop vinden, afhankelijk van hoeveel hij kost. Veel loopvermogen, een eindpass, combinerend vermogen, diepgang, fysiek prima, kan op meerdere posities uit de voeten en voert in de wedstrijd zelf ook veel positiewisselingen uit.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Nou voor de Zuiverloon liefhebbers een smullertje (ach het zal wel niet waar zijn dit bericht) en de Zuiverloon haters een huilertje:
Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van, daar niet van hoor.. En het bericht is ook al zo vaag opgebouwd en niet echt betrouwbaar net als heel die site.
http://www.v-bal.nl/nieuws/ajax-persoon ... 25811.htmlwww.v-bal.nl schreef:'Ajax persoonlijk rond met Zuiverloon'
29-06-2007 om 20:53 | Gewijzigd: 29-06-2007 20:57 | Door: Pater
Verschillende buitenlandse dagbladen melden vandaag dat Ajax persoonlijk rond is met Gianni Zuiverloon. Ajax zou nu aan de onderhandelingstafel met SC Heerenveen gaan. De komst van Gianni Zuiverloon lijkt dus een kwestie van tijd.
Volgens de bronnen heeft Ajax hem veel speeltijd op de positie van rechtsback gegund. Henk ten Cate zou hem als eerste keus willen hebben voor die positie, en dus zal George Ogararu naar de bank worden verwezen.
Ajax moet nu alleen nog tot een akkoord komen met SC Heerenveen. De ploeg uit het Noorden zou weliswaar een kleine twee miljoen euro willen vangen, maar dat lijkt voor Ajax geen probleem. Overigens melden de bronnen ook dat Ajax niet akkoord gaat met die twee miljoen. Ajax zou maximaal anderhalf miljoen euro voor hem over hebben en daarover wil Heerenveen niet eens praten. We zullen dus moeten afwachten.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van, daar niet van hoor.. En het bericht is ook al zo vaag opgebouwd en niet echt betrouwbaar net als heel die site.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Op een ander forum wordt gezegd dat MvG en HtC gister ochtend een gesprek hebben gehad met De Ridder en dat Ajax nu de belangrijkste gegadigde lijkt om hem over te nemen. Ook zegt hij een goede vriend te hebben die nogal kind aan huis is bij Heerenveen en die heeft van de perschef gehoord dat er echt wordt onderhandeld over Zuiverloon en dat de deal bijna rond is. Natuurlijk is het allemaal maar ik heb het gehoord van de broer van de zus van de bakker van de moeder van de zoon van de broer van Jan van Sta maar ik zie dat vaker dit soort dingen hier gepost wordt dus ik denk ik meld het even.
Hier het desbetreffende bericht over De Ridder, blijkt dat (ook van die kerel gehoord) dat die WijsNeus, die het bericht geschreven heeft, het vaak bij het rechte eind heeft. Al neem ik het wel allemaal met een flink zee met zout hoor: http://dapperestrijders.web-log.nl/dapp ... t-19806977
Hier het desbetreffende bericht over De Ridder, blijkt dat (ook van die kerel gehoord) dat die WijsNeus, die het bericht geschreven heeft, het vaak bij het rechte eind heeft. Al neem ik het wel allemaal met een flink zee met zout hoor: http://dapperestrijders.web-log.nl/dapp ... t-19806977