Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Arthur

Bericht door Arthur » wo jun 27, 2007 8:25 am

Ze worden euforisch op Zuid, maar als het er op aan komt zou ik De Cler en Van Bronckhorst absoluut niet bij Ajax willen zien.
Makaay zou een goede zijn, maar of die komt moet nog maar blijken.
Het zou wel mooi zijn als we volgend jaar eens een top 4 hebben.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 8:32 am

Volgens mij nemen ze een enorm risico, er wordt gekocht met het idee dat de kost voor de baat uitgaat. Als er echter niet direct een baat is, dan heb je alleen de kosten nog maar. En die kunnen ze eigenlijk niet dragen.
De enige mogelijkheid dan nog is ruime externe financiering en dat gebeurt als je echte zeggenschap overdraagt. Wat mij betreft een hellend vlak.

En de spelers die nu binnenkomen zijn spelers die of mij nooit bekoord hebben (de Cler en Hofland) of wel een grote naam hebben maar waar ik me van afvraag of ze het nog steeds kunnen brengen (Gio en evt. Makaay). Ze heten niet allemaal Edgar Davids.

ik ben wel blij dat er weer wat gebeurt in Rotterdam, het was te genant voor woorden dat een grootmacht van weleer zo te kakken werd gezet. Ik heb trouwens ook veel meer met feyenoord dan met PSV. Geen historie en de tijden van ronselen van Rijkaard/Vanenburg/Koeman/Vaart, Kieft/Lerby weer terug blijven nog wat rondzingen. :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 9:17 am

Het zijn op zich geen slechte spelers, maar geen spelers met leidinggevende capaciteiten. De grote ster zal een Spook zijn, alsof Makaay de zaken binnen het veld regelt... :aai.gif: Dit is gokken op het snelle succes. Zoals je zegt, daar zit een risico aan. Maar aan de andere kant móet Feyenoord wel, want als het nog een jaar of vijf de CL mist, haakt het definitief af.
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 27, 2007 9:32 am

Van Bronckhorst definitief naar Feyenoord
Door: Maarten Dekkers
27/06/2007 09:57

De kogel is door de kerk. Giovanni van Bronckhorst keert terug op het oude nest bij Feyenoord. De 32-jarige international zal vanmiddag in De Kuip zijn handtekening zetten onder een contract voor drie seizoenen. Van Bronckhorst komt transfervrij over van FC Barcelona.

Later meer.....
voetbal24.nl
\
weet niet wat er van waar is,maar schijnt op meerdere sites te staan...

Feyenoord doet heel goede zaken op deze manier... dit had ik nooit verwacht om eerlijk te zijn... vind het eigenlijk wel leuk... beetjeconcurrentie bij de top 3... en nog een serieuze ook...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 9:43 am

Maar er dreigt wel gevaar. Real Madrid wil Drenthe halen volgens AS. De club heeft hem al een jaar op het oog en ziet een grote toekomst weggelegd voor de Feyenoorder. Citaat: 'Barcelona heeft Henry gekocht, maar wij halen de beste linksbenige speler van het decennium (=Drenthe) die tien jaar jonger is dan Henry en nog goedkoper ook.' AS beweert dat Madrid inmiddels al onderhandelt met de zaakwaarnemer van de speler. Drenthe heeft steeds beweerd dat hij bij Feyenoord wil blijven, maar deze verleiding is wel erg groot.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 9:46 am

Gaan zij nu ook al meedoen met de hype ? Ik heb nog steeds het Quincy-gevoel bij Drenthe.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 9:54 am

Blijkbaar volgen ze hem al langer.

Feyenoord kan meteen een smak geld verdienen én uitkeren aan de deelnemers aan het spelersfonds. :smallgrin.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jun 27, 2007 10:00 am

Oke Gio officieel nu bij Feyenoord, stond in de telegraaf dat zijn zakenwaarnemer dat heeft bevestigd.

Lache man, de linker kant bij Feyenoord ziet er tenminste oke uit, nu nog de rechterkant :smallgrin.gif:
Pompiedom

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jun 27, 2007 10:00 am

En dat is drie: Bronckhorst tekent bij Feyenoord

27/6/2007 10:34

Feyenoord heeft zijn derde grote slag op de transfermarkt geslagen en lijkt op weg naar nummer vier. Giovanni van Bronckhorst tekent woensdagmiddag, terwijl de komst van Roy Makaay steeds waarschijnlijk wordt.
Van Bronckhorst verlaat Barcelona transfervrij. De linksbenige international is akkoord met Feyenoord over een driejarig contract. Dinsdag onderging hij al met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum. De 32-jarige Gio ontvangt woensdagmiddag zijn nieuwe shirt met rugnummer 8 en zal bij de Rotterdamse club volgens afspraak als middenvelder gaan voetballen.

Van Bronckhorst is na coach Bert van Marwijk en Tim de Cler de derde grote aanwinst van de laatste weken. Enkele maanden geleden had De Stadionclub al Andwelé Slory en Luigi Bruins vastgelegd.

Tevens lijkt het steeds waarschijnlijker dat Roy Makaay naar De Kuip komt. Zeker nu Miroslav Klose bij Bayern München heeft getekend én Van Bronckhorst zijn toekomst aan die van de Rotterdammers heeft verbonden. Feyenoord heeft onlangs al met de 32-jarige aanvaller gesproken.
www.vi.nl

Op zich is dit natuurlijk een perfect moment om te cashen voor Drenthe, temeer daar Van Bronckhorst waarschijnlijk op zijn positie komt te spelen. Het lijkt me namelijk niet dat Van Bronckhorst centraal komt te spelen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jun 27, 2007 10:10 am

Het lijkt me namelijk niet dat Van Bronckhorst centraal komt te spelen.

Maar Drenthe kan dat wel prima....
Pompiedom

Thom

Bericht door Thom » wo jun 27, 2007 10:18 am

Al met al krijgen ze toch een behoorlijk sterke selectie..... :laughing.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 10:22 am

Ze kunnen niet tippen aan de onze en het is dan nóg mooier als we ze weer verslaan. Ze worden nu wel "even" kampioen namelijk. :drecul.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 10:25 am

Hun verdediging vind ik vooralsnog zwak.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 27, 2007 10:25 am

Nu wordt het inderaad wel leuker als blijkt dat het stiekem niet werkt.. :)

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 10:33 am

Dat gaat keer op keer zo met Feyenoord, dus waarom deze keer niet?

Ze móeten nu presteren, maar de concurrentie is aanzienlijk. Zeer aanzienlijk.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 27, 2007 10:35 am

Gewoon de eerste wedstrijden heerlijk vrij uit voetballen... lekker winnen en dan als ze tegen de 'grote' clubs moeten zakt het ineens in en eindigen ze toch nog 4de... da's veel leuker dan dat ze het hele jaar 7de staan...

Maargoed... ook ik heb mijn dromen.. :)

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 10:36 am

De grote baas lijkt nu ineens Bertje vM te zijn. Het beleidsplan waar Bosz een half jaar op heeft zitten zwoegen, is niet eens gelezen door BvM en blijkt gezien de uitspraken van de interim-manager Vogelenzang ineens "maar papier" te zijn. Alles wordt nu op alles gezet om het verlanglijstje van BvM binnen te halen, van enig LT-beleid is allang geen sprake meer.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 10:39 am

Verkopen ze nu Drenthe voor de broodnodige pecunia of gokken ze erop dat hij over een jaar meer waard is? Wat zouden jullie doen?

Met De Guzman, Bruins, Drenthe en Vlaar hebben ze een paar aardige talenten in huis. Maar is er bijvoorbeeld plaats in het elftal voor De Guzman én Bruins? Ik betwijfel het.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 10:40 am

Bruins moet nog een grote stap zetten voordat hij zover is.

999

Bericht door 999 » wo jun 27, 2007 10:46 am

Neefkens schreef:Ze kunnen niet tippen aan de onze en het is dan nóg mooier als we ze weer verslaan. Ze worden nu wel "even" kampioen namelijk. :drecul.gif:
In ieder geval zal het stukken moeilijker worden om punten te pakken tegen Feyenoord.Nu nog een spits en een verdediger ( Makaay - Hofland ) en er staat in ieder geval een brok ervaring in het veld.Van Marwijk zal nog wel wat werk te verrichten hebben maar als ie het voor elkaar krijgt om de achterhoede neer te zetten doet Feyenoord gewoon weer mee ...

En als Feyenoord gewoon weer mee doet komen de sponsors/geldschieters ook weer vanzelf om het hoekje kijken ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo jun 27, 2007 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 27, 2007 10:48 am

Dat zou heel mooi zijn. Ajax en Nederland zijn gebaat bij een brede en sterke top. Wedstrijden tegen Feyenoord moeten we natuurlijk altijd ruim en met 2 vingers in de neus winnen, maar dan wel tegen een (op papier) sterk Feyenoord!
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 10:49 am

En dat is ook gewoon goed, dat hoort zo. Vantevoren al gaan inschatten "hoeveel het nu weer gaat worden" is erg slecht voor het nederlands voetbal. Er is maar een KLASSIEKER en dat is AJAX-feyenoord vv.

Edit: zijn we het eens Luuk ? :biggrin.gif:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jun 27, 2007 10:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo jun 27, 2007 10:49 am

Als die beoogde spts en verdediger er bij komen win je niet met 2 vingers in de neus van Feyenoord ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 27, 2007 10:52 am

Dat is traditie Voets!
Ik kan me nog een kampioensjaar van F. herinneren waarin wij met 8-2 wonnen. En wonnen we (voor de beker weliswaar) in het laatste kampioensjaar niet met 6-0?
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » wo jun 27, 2007 10:57 am

Natuurlijk, was meer voor degene onder ons die riepen dat Feyenoord dood was ...
Blij met de punten ...

Gesloten