Er is op dit moment totaal geen nieuws. Het wachten is op het vertrek van Sneijder.
Moderator: mods
Kwamkwammertijd, Thom.Thomvak425 schreef:Gaat dit over betrouwbare geruchten??! Ik denk steeds dat er nieuws is en dan is het het gezemel over Blind en HtC, waar ik een hele kleine van krijg zo langzamerhand
Je zei zelf net al dat Ten Cate een (soms te) felle trainer is. Daar wil ik wel aan toevoegen dat hij over een behoorlijke dosis zelfvertrouwen beschikt en een redelijke wijsneus kan zijn (zoals de meeste trainers). Dit alles in beschouwing nemend zou een groot deel van de schuld wel bij ons clubje willen leggen. Als zelfs deze trainer de indruk heeft gekregen dat hij als beginnend medewerker de transfer van Ogararu maar moest laten aan Van Geel en consorten, dan heeft Ajax niet professioneel gehandeld. Dan hebben we het niet over een topsportorganisatie en valt het me erg tegen van Van Geel. De fout ligt in ieder geval bij zowel de club als de trainer.wimpey schreef:@del Toro (geloof ik): HtC was al trainer van Ajax voordat Ajax de transfer van Ogararu afrondde. Hij had dus in kunnen grijpen. Deed ie niet. Jammer. Duur geintje. Af gaan op een paar vage indrukken die je van een speler hebt en erop vertrouwen dat anderen het wel bij het juiste eind zullen hebben, vind ik niet professioneel. Dat zal Ten Cate niet nog eens gebeuren, neem ik aan. Alleen jammer dat de club miljoenen heeft gestoken in een speler die tekort komt voor het niveau dat Ajax nastreeft.
Wil nie pochen, maar ik zag eerder dan Van Geel dat KjH goed genoeg voor AJAX zou zijn, en ik niet alleen.joey schreef:Het gaat ook om wat Sneijder wil.
MVG heeft tot op dit moment bijna alles op een koopje moeten doen. Hij heeft maar één keer goed geld uitgegeven en daarvan KJH gehaald. Dat was aardig gezien.
Ajax zal zeker meer geld hebben, maar geld is niet alles. Foppe de Haan had niet het duurste team en zeker niet de beste spelers, maar wel een titel. Blijkbaar zijn er ook andere zaken die een rol spelen, zoiets als team voetballen.AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.
En HtC heeft in het verleden bij o.a. Vitesse en Nac bewezen met beperkte middelen prima te kunnen presteren. Ik verwacht een hoop van Ajax komend seizoen, en dat is de voorgaande jaren weleens anders geweest...Demosthenes schreef:Ajax zal zeker meer geld hebben, maar geld is niet alles. Foppe de Haan had niet het duurste team en zeker niet de beste spelers, maar wel een titel. Blijkbaar zijn er ook andere zaken die een rol spelen, zoiets als team voetballen.AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.