Hedwiges Maduro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 26, 2007 11:39 am

Je geeft geen antwoord op mijn vraag, Luuk.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 26, 2007 11:44 am

Sorry Bert, ik ga hier geen hele lijst namen oplepelen. Ik zou het sowieso niet (compleet) kunnen zonder 20 topics terug te gaan lezen/bladeren. Je begrijpt wellicht dat ik daarin niet zo heel veel zin heb.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 26, 2007 12:03 pm

Ahum, het gaat in deze topic over Maduro. Dus herhaal ik mijn vraag:
joey schreef:De vraag is: wat doen we met Maduro? Heeft hij echt een kans op een basisplaats? Kan hij zich bij Ajax verder ontwikkelen? Of wordt het nog een jaar de bank of de tribune?
En?
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 26, 2007 12:06 pm

Ik denk dat hij zich wel verder kan ontwikkelen hoor zeker nu met Davids en Gabri samen.

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 26, 2007 1:08 pm

LucaS schreef:Maduro is een heel talentvolle speler. Hoe oud is die jongen helemaal en hoeveel ervaring heeft hij al op het hoogste nivo?
In een andere topic schreef iemand (geen zin op te zoeken wie) dat iemand die in Ajax 1 staat gewoon moet presteren, ongeacht zijn leeftijd. Het ging over Babel.

De data:
Maduro: geboren 13-02-1985
Babel: geboren 19-12-1986

Ervaring op het hoogste niveau:
Maduro: 12 wedstrijden in het Nederlands elftal en 55 in Ajax 1
Babel: 14 wedstrijden in het Nederlands elftal en 73 in Ajax 1.

Twee totaal verschillende spelers, de een moet het zijn actie hebben, de ander van het balletje breed of terug.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 26, 2007 1:10 pm

Ik vind dan ook niet dat Maduro een basisplaats verdient. Maar af en toe laten spelen, of beter nog, contract verlengen en uitlenen, lijkt me een prima optie. Iemand die altijd in de basis staat en zelden wordt gewisseld, ja, die hoort inderdaad op het nivo van een basisspeler te presteren.

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 26, 2007 1:13 pm

Daniel_vT schreef:Ik denk dat hij zich wel verder kan ontwikkelen hoor zeker nu met Davids en Gabri samen.
Maduro heeft geen echt wapen: wat kan ie nu écht goed?

Ik zou hem verpatsen, hij begon goed in Ajax-1 maar heeft daar geen vervolg aan kunnen geven.

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 26, 2007 1:26 pm

LucaS schreef:Ik vind dan ook niet dat Maduro een basisplaats verdient. Maar af en toe laten spelen, of beter nog, contract verlengen en uitlenen, lijkt me een prima optie. Iemand die altijd in de basis staat en zelden wordt gewisseld, ja, die hoort inderdaad op het nivo van een basisspeler te presteren.
Hij weet dat hij over een jaar gratis kan vertrekken. Waarom zou hij verlengen als hij vreest zelden te zullen spelen? Hij zou nu een contract in Italië(?) kunnen verdienen.
Iemand die altijd in de basis staat en zelden wordt gewisseld, ja, die hoort inderdaad op het nivo van een basisspeler te presteren
Mee eens, maar helaas voldoen er weinig Ajacieden aan: spelers als Ogararu (speelt hij als iedereen fit is?). Emanuelson, De Mul, KJH hebben te weinig op dat niveau gepresteerd. :onfire.gif:

Heitinga en Stekelenburg werden begin van het seizoen weggeschreven/weggehoond, m.a.w. er blijven er maar een paar over?

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 26, 2007 1:30 pm

Ik ben niet zo negatief over de spelers die jij noemt. Ik heb ze zeker niet weggehoond. Op Stekelenburg na misschien, dat vind ik een nogal matige keeper.

Maduro is geen domme jongen, die weet dat hij nog niets in Italie te zoeken heeft. Ik vermoed, en dat blijkt ook uit zijn interviews, dat hij het liefst zijn contract verlengd. Ik denk dat er heel goed met hem te praten is over verlenging gecombineerd met uitlenen. Hij is goed genoeg om door een subtopper te worden gewild.

999

Bericht door 999 » di jun 26, 2007 2:38 pm

Ik heb liver dat AJAX carriere maakt ...
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 26, 2007 2:39 pm

wimpey schreef:
Daniel_vT schreef:Ik denk dat hij zich wel verder kan ontwikkelen hoor zeker nu met Davids en Gabri samen.

Ik zou hem verpatsen, hij begon goed in Ajax-1 maar heeft daar geen vervolg aan kunnen geven.
Overzicht houden, veld breed houden en de bal neerleggen in gaten die andere niet zien..

999

Bericht door 999 » di jun 26, 2007 2:40 pm

Daniel_vT schreef:
wimpey schreef:

Overzicht houden, veld breed houden en de bal neerleggen in gaten die andere niet zien..
Dat heb ik Maduro niet zien doen, weet je zeker dat je het over Maduro hebt ?.
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 26, 2007 3:20 pm

Daniel_vT schreef:en de bal neerleggen in gaten die andere niet zien..
Que?

Dat heb ik Maduro echt nog nooit zien doen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 26, 2007 3:21 pm

Dat komt omdat jullie die gaten zelfs niet zagen nadat hij de bal er had neergelegd! :1evil.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 26, 2007 3:26 pm

LucaS schreef:Ik ben niet zo negatief over de spelers die jij noemt. Ik heb ze zeker niet weggehoond.
Was niet persoonlijk!

Maduro zag de gaten wel, maar de gaten liggen altijd vlak bij hem, naast hem of achter hem.

Arthur

Bericht door Arthur » di jun 26, 2007 3:30 pm

I.m.o. is Maduro's grote kracht het zuiver in-een-keer passen. Een ploeg die daar op in kan spelen zal juist aan tempo winnen ondanks Maduro's slome uitstraling.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 26, 2007 3:39 pm

Maduro moet spelen in een elftal dat op balbezit kan spelen. Dat is knap lastig met jongens als Davids, Sneijder en Gabri om je heen. In het huidige Ajax kunnen alleen Perez en Huntelaar dat.

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 26, 2007 4:18 pm

Jesse schreef:
Que?

Ik toch wel meerdere malen op het EK hoor.. :confused.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 26, 2007 4:30 pm

Bertje schreef:Maduro moet spelen in een elftal dat op balbezit kan spelen. Dat is knap lastig met jongens als Davids, Sneijder en Gabri om je heen. In het huidige Ajax kunnen alleen Perez en Huntelaar dat.

Jammer voor hem dan. Verpatsen. Of vind je het logischer als we Davids, Gabri, en Sneijder van de hand doen om Maduro zo een eerlijke kans te geven?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 26, 2007 4:34 pm

Dat zeg ik niet. Wel zou ik even wachten met verkopen tot je weet wat voor vervanger je voor Sneijder haalt indien deze vertrekt.

999

Bericht door 999 » di jun 26, 2007 6:01 pm

Daniel_vT schreef:
Jesse schreef:
Que?

Weet je het zeker ?.Maduro leek veel op een hobbelpaard dat meehobbelde in de wedstrijd ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 26, 2007 6:58 pm

Voetske schreef:
Daniel_vT schreef:
Jesse schreef: Que?

Weet je het zeker ?.Maduro leek veel op een hobbelpaard dat meehobbelde in de wedstrijd ..
Ja dat weet ik zeker, aantal keer op De Ridder en Drenthe half over de verdediging heen waar kans uit ontstonden.

999

Bericht door 999 » di jun 26, 2007 7:18 pm

Daniel_vT schreef:
Voetske schreef:
Daniel_vT schreef: Ik toch wel meerdere malen op het EK hoor.. :confused.gif:
Ja dat weet ik zeker, aantal keer op De Ridder en Drenthe half over de verdediging heen waar kans uit ontstonden.
Tja, zou hem meteen een contractverlenging voor minimaal 5 jaar aanbieden.Nee zonder dollen, ik heb hem op het EK niks bijzonders zien doen, niks waar je kan uit afleiden dat Maduro wel eens een hele grote zal worden.Duelkracht heeft ie niet, een goede pas ( behalve dan een risicoloos pass breed ) heeft ie niet.Volgens mij trekt ie elke keer z'n kop in als ie moet koppen.Speloverzicht heb ik hem ook niet op kunnen betrappen.Afijn we wachten af wat AJAX doet ....
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jun 30, 2007 3:41 pm

'Van den Herik hielp mee aan Feyenoord-transfers'

Door: Kristian van Tuil
Gepubliceerd: vandaag 13:49
Update: vandaag 16:13

Volgens een reconstructie door het AD van de afgelopen Feyenoord-week heeft voormalig voorzitter Jorien van den Herik een belangrijke rol gespeeld bij het aantrekken van Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst.

De krant schrijft dat de invloedrijke zaakwaarnemer Rob Jansen ingeschakeld zou zijn door Van den Herik om Feyenoord er weer bovenop te helpen. Jansen zat vervolgens aan tafel bij collega Sigi Lens en technisch directeur Peter Bosz waardoor de zaak aan het rollen is gekomen en de Rotterdamse club drie toptransfers afrondde.

Jansen in het Algemeen Dagblad: "Eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest." Van der Herik bevestigt het verhaal niet volledig, maar draagt Feyenoord nog wel een warm hart toe: "Het is niemands belang als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd positief opstellen richting de club."

Het transfergeweld van Feyenoord is nog niet afgelopen. De club heeft interesse getoond in Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund).

Ondanks de vele aankopen dreigt er ook een speler Rotterdam-Zuid te gaan verlaten. International Romeo Castelen lijkt voor 3 miljoen euro de overstap naar Paris Saint Germain te gaan maken, ondanks een contract tot de zomer van 2008. De Parijse club zou eveneens Lasse Nilsson van SC Heerenveen begeren.
De Pers

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jul 19, 2007 7:22 pm

Vinden jullie dat ie nu verkocht moet worden, of nog een jaar contractsverlenging moet krijgen? Vooralsnog lijkt het er nu op dat hij volgend jaar gratis de poort uitloopt..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie