Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Colin is al 26 jaar en tot nu toe loopt zijn carriere alleen maar bergafwaarts. Een transfer naar Ajax zou ik op z'n minst ehh... opvallend vinden.Neefkens schreef:Hij is hier al wel eens genoemd door iemand anders, ik vond het toen wel redelijk plausibel klinken. Al eerder gewerkt met HtC en heeft zich goed ontwikkeld blijkbaar.
Doe mij Zuiverloon (20) maar. Tenminste als SC Heerenveen hem voor een paar miljoen laat gaan (maximaal een De Cler-Pocognoli bedragje) want het blijft een gokje, je weet niet of zo'n jongen de stap omhoog aankan. Tiendalli maakte in Jong Oranje ook een sterke indruk maar bakte er bij Feyenoord helemaal niets van.
Ogararu heeft mij afgelopen seizoen weinig overtuigt en alternatieven zijn er verder nauwelijks voor de rechtsbackpositie dus er moet iemand bijkomen. Zuiverloon mag van mij een kans krijgen.
Ajax!
Heel Feyenoord bakte er niets van, zo ook de spelers met potentie als Tiendalli, De Guzman etc.Giacomo Puccini schreef:Colin is al 26 jaar en tot nu toe loopt zijn carriere alleen maar bergafwaarts. Een transfer naar Ajax zou ik op z'n minst ehh... opvallend vinden.Neefkens schreef:Hij is hier al wel eens genoemd door iemand anders, ik vond het toen wel redelijk plausibel klinken. Al eerder gewerkt met HtC en heeft zich goed ontwikkeld blijkbaar.
Doe mij Zuiverloon (20) maar. Tenminste als SC Heerenveen hem voor een paar miljoen laat gaan (maximaal een De Cler-Pocognoli bedragje) want het blijft een gokje, je weet niet of zo'n jongen de stap omhoog aankan. Tiendalli maakte in Jong Oranje ook een sterke indruk maar bakte er bij Feyenoord helemaal niets van.
Ogararu heeft mij afgelopen seizoen weinig overtuigt en alternatieven zijn er verder nauwelijks voor de rechtsbackpositie dus er moet iemand bijkomen. Zuiverloon mag van mij een kans krijgen.
- gertjuh410
Kevin Gameiro(20) Speler van Jong Frankrijk/Strasbourg.
Niet erg groot qua lengte maar erg bewegelijk, creerde ruimtes voor de aansluitende middenvelders en was constant aanspeelbaar.
Heb hem te weinig gezien om te zeggen, die is goed genoeg voor ajax maar lijkt me zeker een talentje.
Iemand die toevallig meer van deze speler weet?
Deed me qua speelstijl een beetje aan Saviola denken..
Niet direct voor in de punt van de aanval in een 4-3-3 systeem maar zie ik in hem ook wel een buitenspeler.
Speelde nog niet veel voor zijn club Strasbourg(en volgens statistieken scoorde hij ook nog niet veel) maar was tijdens de halve finale in Toulon al doeltreffend(scoorde de enige goal) en ook in de finale tegen China opvallend scherp(3x). Hier zijn 3 goals in de finale:
http://clubracing.football.fr/2007/06/1 ... -de-toulon
Kevin Gameiro
Strasbourg Attaquant
Taille: 1.68m. Poids: 62.00kg. Nationalité: France
Né le: 09/05/1987 sur Senlis
Niet erg groot qua lengte maar erg bewegelijk, creerde ruimtes voor de aansluitende middenvelders en was constant aanspeelbaar.
Heb hem te weinig gezien om te zeggen, die is goed genoeg voor ajax maar lijkt me zeker een talentje.
Iemand die toevallig meer van deze speler weet?
Deed me qua speelstijl een beetje aan Saviola denken..
Niet direct voor in de punt van de aanval in een 4-3-3 systeem maar zie ik in hem ook wel een buitenspeler.
Speelde nog niet veel voor zijn club Strasbourg(en volgens statistieken scoorde hij ook nog niet veel) maar was tijdens de halve finale in Toulon al doeltreffend(scoorde de enige goal) en ook in de finale tegen China opvallend scherp(3x). Hier zijn 3 goals in de finale:
http://clubracing.football.fr/2007/06/1 ... -de-toulon
Kevin Gameiro
Strasbourg Attaquant
Taille: 1.68m. Poids: 62.00kg. Nationalité: France
Né le: 09/05/1987 sur Senlis
Laatst gewijzigd door gertjuh410 op ma jun 25, 2007 2:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- gertjuh410
Nope.. Maar je kunt mij niet vertellen dat er SERIEUZE geruchten zijn rond Jurgen Collin e.d.
Namen die overal genoemd worden zijn kinklare nonsens.. Zenden naar Ajax
Misschien had ik het bericht beter bij het scoutinghoekje van Thomas kunnen zetten ofzo maar aangezien iedereen graag nog een spits ziet komen dacht ik.. kzet m hier neer!!
Kevin Mireillas werd hier tenslotte ook genoemd
Namen die overal genoemd worden zijn kinklare nonsens.. Zenden naar Ajax

Misschien had ik het bericht beter bij het scoutinghoekje van Thomas kunnen zetten ofzo maar aangezien iedereen graag nog een spits ziet komen dacht ik.. kzet m hier neer!!
Kevin Mireillas werd hier tenslotte ook genoemd

Daniel heeft gelijk. Hier in principe alleen nieuwtjes van pulpsites.
Voor de spelers die jij en ik graag zien komen hebben we deze topic.
Voor de spelers die jij en ik graag zien komen hebben we deze topic.
Wel een interessante speler om erbij te hebben, kan eventueel ook Huntelaar opvolgen op termijn.[/quote]Manchester City wil Samaras verhuren
www.voetbalonline.nl, 25 juni 2007 13:45 - Manchester City zit een beetje in de maag met Georgios Samaras. De Griekse spits, die 18 maanden geleden voor 9 miljoen euro van Heerenveen werd overgenomen, komt niet meer aan spelen aan toe. Heerenveen heeft al laten weten de speler voor een bedrag van rond de 2 miljoen euro terug te willen kopen. Dit is echter voor de Premier league-club geen optie. Men overweegt nu om Samars op huurbasis te stallen bij een club, waar hij aan zijn scorend vermogen kan werken, alvorens hem opnieuw in de etalage te zetten.
- Giacomo Puccini
Als we toch gratis spelers zoeken
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:U ... ootballers
leuk lijstje, zitten een paar aardige namen tussen!
Caçapa
Ali Karimi
Hugo Leal
Craig Moore
Álvaro Recoba
Caçapa
Ali Karimi
Hugo Leal
Craig Moore
Álvaro Recoba
Wie was het ook al weer hier die vond dat Ajax beter Samaras in plaats van Huntelaar had kunnen kopen? Ik weet het echt niet meer.Giacomo Puccini schreef:Inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. Fantastische deal van SC Heerenveen geweest toendertijd.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook. Ben ik nog steeds van overtuigd, Samaras heeft meer basistechniek dan KJH ooit zal hebben.Duke schreef:Wie was het ook al weer hier die vond dat Ajax beter Samaras in plaats van Huntelaar had kunnen kopen? Ik weet het echt niet meer.Giacomo Puccini schreef:Inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. Fantastische deal van SC Heerenveen geweest toendertijd.
Chris a.k.a Giiser
Als Ajax Schilder terugstuurt komt er gewoon een andere jeugdspeler voor terug, neem ik aan. Er is al geen geld voor de cruciaalste positie(s), dus wat mij betreft blijft Schilder er gewoon bij. Ajax heeft weinig te verliezen.Giacomo Puccini schreef:Ik zou het toejuichen want ik zie het helemaal niet zitten in deze jongen. Gewoon niveau Heracles. En een vertrek van Schilder zou misschien kunnen betekenen dat Ajax échte versterking haalt voor de linksbackpositie (Pieters?) en dat is geen overbodige luxe.
Pieters vind ik ook een behoorlijk verdedigend talent, maar op dit moment is er geen plek voor hem bij Ajax. Als back komt hij in voetballend opzicht nog tekort. Maar ik ben heel benieuwd naar Pieters in het nieuwe seizoen.
Geen zin om het terug te zoeken (de pc waar ik op werk is niet al te vlot) maar wilde ik hem ook liever dan Huntelaar? Ik weet nog wel dat ik hem graag bij Ajax wilde zien, ja.Bertje schreef:Thomas ook.
Alvaro Recoba ben ik gecharmeerd van, zou ik zeker toejuichen. Maar zal wel onhaalbaar zijn gezien zijn salariseisen.WP_LeGeNd schreef:Als we toch gratis spelers zoeken
Caçapa
Ali Karimi
Hugo Leal
Craig Moore
Álvaro Recoba
Tomasson vind ik ook nog steeds een prima speler, wanneer hij speelt scoort hij nog steeds regelmatig. Vlak na het vertek van Litmanen bij Ajax (toen Tomasson voor Feyenoord speelde) vergeleek vi Tomasson met hem. Zou Tomasson Sneijder kunnen opvolgen als deze mocht vertrekken?