Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Ik vind hem niet slecht spelen. Niet minder dan toen hij debuteerde. Tegen Engeland kwam hij niet in het stuk voor, maar toen had hij ook constant twee Engelsen in zijn rug. Dan is het zaak dat andere spelers van de ruimte profiteren. Maduro moet kunnen tikken. Daar heb je slimme medespelers voor nodig. Met Gabri en Sneijder die constant balverlies lijden is het moeilijk temporiseren.
Hier ben ik het wel mee eens. Heitinga, Gabri en Davids op het middenveld leveren fantastisch sloopwerk, maar ze leveren de ploeg vanwege hun onrust aan de bal (Heitinga in mindere mate) ook veel meer werk op. Daarnaast wordt je wat creativiteit betreft erg afhankelijk van Davids. Op den duur gaat een Davids daar iets aan willen doen en dan krijgen we misschien de verkeerde Davids te zien.Bertje schreef:De rechtsback heeft de allerhoogste prioriteit. Dat was dé zwakke plek van het afgelopen seizoen. Wil je daadwerkelijk beter worden, dan moet je daar wat aan doen. Daarna komt het middenveld, want dat draait ook verre van ideaal. Daarna komt de aanval. Indien nodig kun je altijd Perez nog aan z'n contract houden.
Iedereen houdt meer over als we eindelijk eens kunnen temporiseren. In bepaalde wedstrijden heb ik Ajax voetbal zien spelen met een te hoog ren-je-rot-gehalte. Ik heb ook al eerder gepleit voor meer slimme voetballers in het team of voor een spelbepalende vervanger voor Sneijder. Qua voetbalintelligentie vind ik dit Ajax al een tijdje tekort schieten.Bertje schreef:Dan blijven we langer in balbezit, hoeven de spelers minder te lopen, kunnen we verder naar voren voetballen en kunnen de spelers meer energie steken in aanvallende acties. De Mul was vaak al snel moe, maar het scheelt ook wanneer je je acties op 20 meter vanaf de achterlijn mag inzetten in plaats van minstens 40 meter.
Het gebrek aan loopacties en algemene beweging van de bal was dit seizoen soms schrijnend. Dit is misschien wel dé oplossing.
Ik bedoel maar...Daniel_vT schreef:Zo is dat in het echt ook soms niet duidelijk hoor..wimpey schreef:Net zoals op Internet helaas niet duidelijk is of iemand al dan niet uit z´n nek lult.Thomas schreef: Het is op het internet niet altijd duidelijk wanneer er grappig wordt gedaan en wanneer het serieus is.
http://www.ajaxonline.org/5371.htm'Ajax volgt Zuiverloon en praat met Zenden'
--------------------------------------------------------------------------------
24 juni 2007 - door redacteur Gerard Verhagen
Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online. De interesse van Ajax in Zuiverloon werd zondagavond al door Humberto Tan naar voren gebracht in het Tien-programma Na de Wedstrijden. De verdediger van Jong Oranje zei zelf nog niets te hebben gehoord vanuit de hoofdstad.
Zuiverloon zou bij Ajax de positie van rechtsback moeten gaan invullen. Het afgelopen seizoen werd die rol ingevuld door de Roemeen George Ogararu. Trainer Henk ten Cate is van mening dat de rechtsbackpositie dun is bezet en in Zuiverloon ziet hij een potentiële versterking. Het twintigjarige talent van SC Heerenveen liet een goede indruk achter op het EK onder 21. Ajax is bereid één à twee miljoen euro op tafel te leggen voor Zuiverloon. Heerenveen, waar de speler nog een contract heeft tot medio 2009, zou er echter alles aan willen doen om de jeugdinternational te behouden.
Ook Zenden, die transfervrij mag vertrekken bij Liverpool, wordt naar verluidt begeerd door de technische staf van Ajax. De gesprekken tussen de Amsterdammers en de middenvelder zouden al in een vergevorderd stadium zitten. Behalve Ajax zijn ook PSV en enkele Spaanse clubs geïnteresseerd in de dertigjarige Zenden, die eerder speelde voor Barcelona en Chelsea.
© Ajaxonline.org
En ik weet, die bronnen zijn betrouwbaar..
Kudt?Jöhnk schreef:OK, dat is mooi kudt dan.
Ik ken Bolo nog van toen wimpey nog geen 2 meter + was en Bolo nog kleiner was dan ie nu is. We kwamen elkaar een keer tegen op vakantie en speelden samen voetbal met zijn broer (Martijn heette die volgens mij), m.a.w. we waren jochies. Bolo speelde toen al bij PSV, maar was Ajax-fan. Aardig gozertje, nada kapsones, hij was ook niet dom.
Maar wat mij betreft gaat ie naar PSV, want om die leuke jeugdherinnering tot een kind of nachtmerrie te zien verworden, lijkt me een minder idee.
Zouden 2 aankopen op het niveau van HtC zijn. Je haalt een peperdure rechtsback binnen en een jaar later haal je een al even matige rechtsback (waarschijnlijk weer voor de hoofdprijs, met een europese titel op zak). En waar moet Bolo spelen, op de plek van babelachtig? Of als linksback?
Het blijkt een soort gezelschapsspel te worden: "Wat kan Henkie nog meer worden verweten?".
Ogararu was al gekocht voordat HtC trainer werd.
Zuiverloon en Ajax? Meneer Tan weet "The show must go on" en brult wat.
HtC vertelde Ogararu wel eens op tv te hebben gezien, dat hij een goede indruk maakte, maar welke trainer zegt dat niet?Zouden 2 aankopen op het niveau van HtC zijn. Je haalt een peperdure rechtsback binnen en een jaar later haal je een al even matige rechtsback
Ogararu was al gekocht voordat HtC trainer werd.
Zuiverloon en Ajax? Meneer Tan weet "The show must go on" en brult wat.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik geloof best dat er interesse is en dat ze aan het praten zijn maar dat ''praten'' moet je niet te zwaar opvatten denk ik.. Hij zal ook wel niet komen gelukkig.. Overigens weet ik ook niet zo goed wat we met Zuiverloon moeten, is mij eigenlijk helemaal niet zo opgevallen dit EK. Vooral aanvallend niet..
Zuiverloon, Zenden? Ik mag hopen dat dit verhaal niet op de waarheid berust. Anders wordt dit Ajax met recordtempo het oude Ajax van een aantal seizoenen geleden met louter Ajax-onwaardige spelers.
Ik fronste mijn wenkbrauwen al bij de namen van Heijblok en Delorge, het moet niet veel gekker worden.
Ik fronste mijn wenkbrauwen al bij de namen van Heijblok en Delorge, het moet niet veel gekker worden.
Geloof humerto tan en tien toch niet; het is commerciële televisie, het gaat niet om waarheid (een metafysisch begrip, zeker als het om niets meer dan geld verdienen gaat en die visie is niet nihilistisch!), het gaat om geld.Starring schreef:Zuiverloon, Zenden? Ik mag hopen dat dit verhaal niet op de waarheid berust. Anders wordt dit Ajax met recordtempo het oude Ajax van een aantal seizoenen geleden met louter Ajax-onwaardige spelers.
Het programma wordt betaald door het AD, Vlaar had de held moeten worden, drente werd het, het nieuws moet worden verkocht. Ik kwam daar tientallen jaren geleden achter toen ik iets mocht doen VIA/voor Visnews (bestaat dat nog?).
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Voor Zenden is geen plaats met aan de linkerkant Urby, Davids en Babel. Gelukkig ook maar...
Zuiverloon zou wel een erg amateuristische aankoop zijn. Die jongen klopte jaren geleden al aan de deur bij Feyenoord en speelde dit gehele seizoen al als rechtsback bij Heerenveen. Als je hem dan opeens wilt na een goed EK dan heb je de tijd daarvoor liggen slapen.
Zuiverloon zou wel een erg amateuristische aankoop zijn. Die jongen klopte jaren geleden al aan de deur bij Feyenoord en speelde dit gehele seizoen al als rechtsback bij Heerenveen. Als je hem dan opeens wilt na een goed EK dan heb je de tijd daarvoor liggen slapen.
Dat is zeker zo. Maar ik vind het geen onaardige back. Kan goed voetballen, heeft verdedigend op mij een goede indruk achtergelaten de afgelopen wedstrijden.
Ik weet niet hoe het hem afging bij Heerenveen omdat ik daarvoor te weinig van hun heb gezien maar afgaande op het EK vond ik hem verdedigend niet onaardig.
Technisch goed, aardig wat flair, fysiek sterk en redelijk snel. En hij is nog jong....
Ik weet niet hoe het hem afging bij Heerenveen omdat ik daarvoor te weinig van hun heb gezien maar afgaande op het EK vond ik hem verdedigend niet onaardig.
Technisch goed, aardig wat flair, fysiek sterk en redelijk snel. En hij is nog jong....
IK GELOOF!!!!!!
Heb Zuiverloon de eerste seizoenshelft zien voetballen bij Heerenveen. Speelde hij onopvallend en onzeker, hij oogt in de afgelopen wedstrijden een stuk zelfverzekerder. Als ik me niet vergis is hij dit seizoen zelfs een aantal keer vroegtijdig naar de kant gehaald door Verbeek. Dus die jongen heeft een hele ommezwaai gemaakt in een kort tijdsbestek.
Voordat hij naar Heerenveen kwam speeld hij bij RKC en toen RKC een keer op bezoek kwam bij Heerenveen speelde meneer een ijzersterke wedstrijd rechts op het middenveld. Speelde toen elke Heerenvener van de mat. Het is trouwens niet gek dat hij nu pas wordt opgemerkt, ik zie hem pas sinds tijden met zelfvertrouwen en flair voetballen. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Voordat hij naar Heerenveen kwam speeld hij bij RKC en toen RKC een keer op bezoek kwam bij Heerenveen speelde meneer een ijzersterke wedstrijd rechts op het middenveld. Speelde toen elke Heerenvener van de mat. Het is trouwens niet gek dat hij nu pas wordt opgemerkt, ik zie hem pas sinds tijden met zelfvertrouwen en flair voetballen. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Chris a.k.a Giiser
Veel spelers worden pas na een aantal jaren "ontdekt".. Voorbeelden genoeg : Wouters, Stam, Overmars, enzovoort. Wat dacht je van Huntelaar ?Jabu schreef:Voor Zenden is geen plaats met aan de linkerkant Urby, Davids en Babel. Gelukkig ook maar...
Een verdediger moet in principe kunnen verdedigen, toch ? Aanvallen is van secundair belang en datgene wat ik van hem aanvallend heb gezien dit tournooi is al beter dan Ogararu.En aanvallend totaal onzichtbaar dit EK..