Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 4:42 pm

Ik denk dat dat nog best eens wat kan worden Thomas. Op het geven van een vorozet kan je trainen. Loopt van t schip niet nog ergens bij ons rond?
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jun 23, 2007 4:45 pm

Op welke plek zou je hem dan willen zien? Als je op links namelijk zo graag iemand met een voorzet wil zien en je wil een aankoop daar op gaan trainen, kan je net zo goed met Babel aan de slag gaan.

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 7:20 pm

Ik denk niet dat Babel in staat is om het te leren. Bovendie n blijft babel niet zo lang (meer)
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jun 23, 2007 11:31 pm

Waarom Beerens wel en Babel niet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 9:16 am

LucaS schreef:Ajax is een (de) club van 433, Beerens en vincken halen voor weinig geld is dus een prima idee. Slagen ze, heb je een goede vleugelspits, falen ze, heb je er niet onoverkomelijk veel geld aan uitgegeven
Beerens, Vincken en de Ridder, tja dan ruil je de ene middelmatige buitenspeler in voor de andere.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 11:41 am

Het transfercircus begint op stoom te komen
'Duo Huntelaar en Babel als tweede keus in beeld om Henry op te volgen'

Het grote transfercircus in Europa lijkt nu echt begonnen te zijn met de transfer van Henry naar Barcelona. Volgens diverse tabloids heeft Arsene Wenger Anelka bovenaan zijn lijstje geplaatst als gewenste opvolger. Slaagt die transfer niet dan zou Wenger het Ajax duo Huntelaar en Babel willen halen, zo meldt News of the World. Hij zou daar dan het volledige bedrag van 25 miljoen pond, dat voor Henry werd betaald, voor over hebben.
AN.

Tja, 25 miljoen euro.En ach, AJAX houdt zulke transfers toch niet tegen ..
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 24, 2007 11:51 am

25 miljoen pond...

dat is ff wat meer!

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 11:54 am

WP_LeGeNd schreef:25 miljoen pond...

dat is ff wat meer!
Yep, je hebt gelijk ... ik dacht één Europa ....... afijn .. geruchten .. Huntelaar lijkt me sowiso geen speler voor Arsenal ....
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 12:04 pm

Voetske schreef:Het transfercircus begint op stoom te komen

Het grote transfercircus in Europa lijkt nu echt begonnen te zijn met de transfer van Henry naar Barcelona. Volgens diverse tabloids heeft Arsene Wenger Anelka bovenaan zijn lijstje geplaatst als gewenste opvolger. Slaagt die transfer niet dan zou Wenger het Ajax duo Huntelaar en Babel willen halen, zo meldt News of the World. Hij zou daar dan het volledige bedrag van 25 miljoen pond, dat voor Henry werd betaald, voor over hebben.
AN.

Het artikel maakt een fout, overal staat 25 miljoen euro. Dus voetske heeft toch gelijk. :biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 24, 2007 12:09 pm

Huntelaar naar Arsenal? Ik geloof er niets van. Wenger houdt van dynamische spelers. KJH is zijn type niet. Wat Babel betreft, die zou wel heel dom zijn om op dit moment te vertrekken bij Ajax. Bij Ajax heeft hij een trainer die in hem gelooft. Die hem opstelt. Bij Arsenal is hij een van de velen, hij wordt heus niet dé opvolger van Henry.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 12:16 pm

Neefkens schreef:

AN.

Het artikel maakt een fout, overal staat 25 miljoen euro. Dus voetske heeft toch gelijk. :biggrin.gif:
Eeeeeeh Neefkens !!!!!!!!!!
It left Wenger looking for a top-class striker and if his move for Anelka falls through the French boss will go all out to bring Jan Huntelaar and Babel to the Emirates for a combined fee of about £25m.
News of the world
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » zo jun 24, 2007 12:45 pm

Voetske schreef: Tja, 25 miljoen euro.En ach, AJAX houdt zulke transfers toch niet tegen ..
Jij weet ook alles.

En De Ridder is een prima speler voor op de bank.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 1:14 pm

Voetske schreef:
Neefkens schreef:
AN.

Eeeeeeh Neefkens !!!!!!!!!!
It left Wenger looking for a top-class striker and if his move for Anelka falls through the French boss will go all out to bring Jan Huntelaar and Babel to the Emirates for a combined fee of about £25m.
News of the world
Ik zag het, alleen NotW wordt zelfs op de dag zélf al gebruikt om the fish and chips in te pakken :drecul.gif:

Als zij het hebben over het totale bedrag dat betaald is voor Henry, gebruiken voor de aankoop van het Ajax-duo, dan geldt de officiele transfersom van henry en die is toch echt 25 miljoen

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 2:11 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef: Tja, 25 miljoen euro.En ach, AJAX houdt zulke transfers toch niet tegen ..
Jij weet ook alles.

En De Ridder is een prima speler voor op de bank.
Ach, beetje ervaring door de jaren heen ...En de Ridder is zelfs voor de bank geen prima speler ...
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 2:11 pm

Neefkens schreef:
Ik zag het, alleen NotW wordt zelfs op de dag zélf al gebruikt om the fish and chips in te pakken :drecul.gif:

Als zij het hebben over het totale bedrag dat betaald is voor Henry, gebruiken voor de aankoop van het Ajax-duo, dan geldt de officiele transfersom van henry en die is toch echt 25 miljoen
Ach , Onbetrouwbaar (transfer)nieuws ...
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 2:22 pm

:yourock.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 24, 2007 6:30 pm

24/6/2007 - Blijft Schilder toch bij Heracles?
(Gepost door P.)

BRON: HAFC.nl

Er is een mogelijkheid dat Robbert Schilder ook volgend seizoen bij Heracles Almelo zal spelen. Een goed ingevoerde supporterssite van Heracles meldt dat er aanstaande dinsdag een gesprek plaats zal vinden tussen Ajax en Heracles over een eventueel langer verblijf van Schilder in Almelo.
Ik zou het toejuichen want ik zie het helemaal niet zitten in deze jongen. Gewoon niveau Heracles. En een vertrek van Schilder zou misschien kunnen betekenen dat Ajax échte versterking haalt voor de linksbackpositie (Pieters?) en dat is geen overbodige luxe.
Ajax!

Alexander

Bericht door Alexander » zo jun 24, 2007 7:30 pm

Zuiverloon zou zijn benaderd door Ajax, volgens Tien zojuist. Hij bekende er ook van gehoord te hebben. Zou het een versterking voor Ajax vinden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 24, 2007 7:30 pm

Ik zou het een hele slechte aankoop vinden, maar dit is heus onzin.

Alexander

Bericht door Alexander » zo jun 24, 2007 7:32 pm

Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem, vindt het wel een speler die wat heeft. Is nog geen top, maar zal zeker nog groeien. Heeft een top mentaliteit.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 24, 2007 7:34 pm

Alexander schreef:Zuiverloon zou zijn benaderd door Ajax, volgens Tien zojuist. Hij bekende er ook van gehoord te hebben. Zou het een versterking voor Ajax vinden.
Hij zei dat-ie het gelezen had, maar had er nog niets van gehoord.

Lijkt me een broodje aap.

Ik heb liever dat Ajax Van der Wiel de kans geeft op rechts dan dat het een overbodige speler als Zuiverloon haalt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 7:44 pm

Ik sluit ook Jurgen Colin niet uit voor de concurrentie van Ogararu.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 24, 2007 8:00 pm

Neefkens schreef:Ik sluit ook Jurgen Colin niet uit voor de concurrentie van Ogararu.
Heb ik iets gemist?
Ajax!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 8:02 pm

Hij is hier al wel eens genoemd door iemand anders, ik vond het toen wel redelijk plausibel klinken. Al eerder gewerkt met HtC en heeft zich goed ontwikkeld blijkbaar.

goodfella

Bericht door goodfella » zo jun 24, 2007 8:06 pm

En Jan van Halst denkt notabene dat die Zuiverloon het grote Oranje kan halen. Maar goed, minder dan Ogaragu is ie niet. Daarentegen wil Heerenveen weer de hoofdprijs natuurlijk. Niet doen dus. Gewoon lekker Sankoh contracteren. Eventueel nog een linksback en verdedigend zijn we iig klaar voor komend seizoen.

Plaats reactie