EK onder 21

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » za jun 23, 2007 10:59 pm

LucaS schreef:Afbeelding

Babel grandioos? Ach, het zal wel. Volgens mij riep zelfs jan mulder dat het overwicht van Servie in het begin van de tweede helft, de schuld van babel was.
Ik, al zou Ronald zich met het zelfde gemak bij mijn woorden kunnen aansluiten, sluit me aan bij de woorden van Ronald De Boer.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 23, 2007 11:38 pm

Daar verkijk je je op. Hij heeft nog een beetje een jongensachtig gezicht, maar dat komt ook gewoon door zijn leeftijd.
Sommigen zien er als dertiger nog jong uit.

Ik snap niet waarom sommigen (ik weet niet of dat ook geldt voor degene wiens quote ik gebruik) altijd maar schrijven dat donk fouten mag maken, zijn leeftijd enz. en dan Vermaelen (een Ajacied) alleen maar afkraken, terwijl ze maar drie maanden schelen!!!!

Vermaelen vind ik toch echt beter dan donk!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Frank

Bericht door Frank » zo jun 24, 2007 7:53 am

Thomas schreef:Dit was inderdaad de eerste bijzonder goede wedstrijd van Jong Oranje.

Wat vond Frank vandaag trouwens van Babel? :hypocrite.gif:
Ik vond de soliste (Kinga Doby) heel erg goed en ook de pianist (Roger Braun) was erg goed op dreef. Ik had haar al eerder gehoord in de finale van het IVC, maar ze was nu nog beter.

Zoals je misschien merkt, heb ik gisteren de wedstrijd niet gezien.
Ook al had ik hem wel gezien dan was ik niet weer met jou (en anderen) in 'discussie' gegaan (zoals ik al eerder aangegeven heb heb ik op dit moment genoeg van dat wellus-nietus spelletje over Babel).

Jullie vinden hem weergaloos, ik vind hem bij lange na niet effectief genoeg. Punt.

Baseman

Bericht door Baseman » zo jun 24, 2007 9:09 am

Ik snap er geen reet van dat Gullit en Mulder Babel een goede 1e helft vonden spelen, natuurlijk deed Babel wel iets goed maar dat is toch wel het minste wat verwacht mag worden van iemand met CL ervaring !

De 2e helft begon hij helemaal dramatisch, maar na de 2-0 en de rode kaart speelde hij ineens uitstekend. Hij wist zowaar zelfs een goal te maken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien dat na de rode kaart de ruimtes groter werden, maar Babel profiteerde er geweldig van. Als hij dat niveau nu eens meer had laten zien...

Slechtste man aan de kant van Oranje: Waterman. Hij kan best aardig keepen, maar hij leek dit toernooi alles verleerd te zijn. Wat een amateuristische fouten zeg, bedroevend.
Geef mij Tim Krul maar, die jongen wordt een echte topper.
Thomas schreef:Wat vond Frank vandaag trouwens van Babel? :hypocrite.gif:
Typisch dat je weer met deze reactie en vooral smilie komt, dat maakt de drang om te reageren niet groter eigenlijk. Jammer dat je het vaak zo nodig vindt om je gelijk te moeten halen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 24, 2007 9:17 am

Baseman schreef:De 2e helft begon hij helemaal dramatisch, maar na de 2-0 en de rode kaart speelde hij ineens uitstekend. Hij wist zowaar zelfs een goal te maken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien dat na de rode kaart de ruimtes groter werden, maar Babel profiteerde er geweldig van. Als hij dat niveau nu eens meer had laten zien...
Jij bent nu ook al niet serieus te nemen, Base. Net als anderen die niet zien dat Babel een weergaloze eerste 65 minuten speelde.

Maar je hebt gelijk hoor Thomas. Mensen die het anders zien, zoals Baseman, de Belgische tv-commentator, ik en nog vele anderen moet je gewoon niet serieus nemen, De meerderheid heeft immers gelijk. Ik moet inderdaad het voorbeeld van frank maar volgen en jullie gehijg negeren.
I think I lost my fucking headache

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 24, 2007 9:36 am

:biggrin.gif:

Babelachtig heeft een nieuwe betekenis gekregen...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 24, 2007 10:12 am

Baseman schreef:Slechtste man aan de kant van Oranje: Waterman. Hij kan best aardig keepen, maar hij leek dit toernooi alles verleerd te zijn. Wat een amateuristische fouten zeg, bedroevend.
Mee eens, ik ben niet kapot van Waterman.

Wat Babel betreft, hij heeft gedaan wat hij moest doen: beslissend zijn. Vergeet niet dat Maceo Rigters kan uitblinken omdat de tegenstanders als de dood zijn voor Babel. Babel heeft dit toernooi prima werk geleverd voor het team (is niet zelfzuchtig geweest) en heeft in de finale even laten zien waartoe hij in staat is. Die jongen komt er wel. De Engelse speelstijl is hem op het lijf geschreven.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 24, 2007 10:25 am

Wat Babel straks in Engeland doet zal me eerlijk gezegd worst wezen.

Hopelijk is hij straks bij Ajax net zo beslissend als op dit EK. :koe.gif:

Moet ook zeggen dat ik me op Drenthe wat verkeken heb. Blijf het een goede speler vinden (schitterende voorzet!), maar zijn balbeheersing is toch stukken minder dan ik eerst dacht.

Doe mij maar Urby. :ajaxscarf.gif:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 24, 2007 11:03 am

als linksback is Drenthe een verschrikking, maar als middenvelder, wow wat een openbaring! daar gaat Feyenoord nog een leuk seizoentje van genieten... daarna is hij helaas onhoudbaar!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jun 24, 2007 12:11 pm

Frank schreef:Jullie vinden hem weergaloos, ik vind hem bij lange na niet effectief genoeg. Punt.
Vooral geen wedstrijden kijken en toch aan je mening vasthouden. :ajaxsmiley.gif:

Die PSV'ers kunnen tegenwoordig ook weinig hebben. Een smiley en ze zijn al helemaal over de flos. :aai.gif:
LucaS schreef:Maar je hebt gelijk hoor Thomas. Mensen die het anders zien, zoals Baseman, de Belgische tv-commentator, ik en nog vele anderen moet je gewoon niet serieus nemen, De meerderheid heeft immers gelijk. Ik moet inderdaad het voorbeeld van frank maar volgen en jullie gehijg negeren.
Het zijn er inderdaad behoorlijk wat die Babel niet goed vonden spelen. Volgens mij behoor je tot de meerderheid, Lucas.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 24, 2007 12:20 pm

Ach, er zijn tenslotte in de voetbalhistorie maar weinig spelers die onbetwist tot de allergrootsen worden gerekend. Laten we het erop houden dat Babel nog geen enkele onbetwistbare status heeft. :wink.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 24, 2007 12:35 pm

O nee, hij is alleen nog maar een talent. We hebben het over een speler van 20.
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » zo jun 24, 2007 12:44 pm

Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien. Zijn er al ergens beelden te downloaden?

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 24, 2007 12:48 pm

Drenthe: 'Babel was vandaag unstoppable'

23/6/2007 23:25

Tussen alle feestvreugde was Ryan Babel ingetogen. Bij zijn ploeggenoot Royston Drenthe was daar geen plaats voor na de winst in de finale van het EK Onder-21.

Ryan Babel wilde direct na afloop niet te veel meegaan in alle euforie. 'De eerste helft ging moeizaam. Servië was stug en fysiek sterk. Maar na de 2-0 knapte er iets bij hun', keek de Ajacied voor de camera's van Tien terug.

Een van de smaakmakers van de finale gaf niet te hoog van zichzelf op. 'Ik speelde een redelijke wedstrijd, maar het had beter gekund. Ik ben heel kritisch op mezelf.'

Royston Drenthe was enthousiaster over Babel, die Jong Oranje in de finale kleur had gegeven. 'Hij verdient het grootste compliment, hij was vandaag unstoppable.'

'Het was mooi die publiekswissel', aldus de Feyenoorder, die zich nog eeen jaar wil bewijzen op de Nederlandse velden. 'Ik had het niet verwacht. Dat de trainer me dit gunt is meer dan top.'

Ook had Drenthe mooie woorden voor bondscoach Foppe de Haan. 'Hij was superbelangrijk. Zeker in de voorbereiding op dit toernooi. Niet alle spelers waren conditioneel helemaal top. En nu leek Gianni Zuiverloon wel of hij twee motors in zijn lichaam had.'
www.vi.nl
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 24, 2007 12:51 pm

Die Cruijf is ook de arrogantie zelve. Hoe hij nu weer over Foppe praat:
Johan Cruyff: Vrij goed gedaan

GRONINGEN - Johan Cruyff reageerde zaterdagavond redelijk positief op de prolongatie van de Europese titel van Jong Oranje. „Ze hebben het vrij goed gedaan. Het valt niet mee zo'n toernooi in eigen land te winnen. De druk was toch groter dan vorig jaar in Portugal”, zei de legendarische nummer 14 op tv-zender Tien.

De beste Nederlandse voetballer aller tijden was de afgelopen week niet erg te spreken over bondscoach Foppe de Haan. De Friese trainer waagde het om het door Cruyff bewierookte 4-3-3 systeem in twijfel te trekken. De Haan zei dat hij in voorkomende gevallen liever voor 4-4-2 kiest en sprak ook ironisch over de voormalige Ajacied. „Je moet altijd naar hem luisteren, maar hij heeft niet altijd gelijk”, sprak De Haan met een glimlach.

„Hij heeft goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden in zijn selectie”, liet Cruyff na de finale tegen Servië (4-1) weten. „Hij heeft gewoon een goede groep. Het is fantastisch dat deze jongens naar de Olympische Spelen gaan. Dat wordt een geweldige ervaring voor hun.”

Het idee om met bondscoach Marco van Basten, eveneens een aanhanger van het 4-4-3 systeem, en De Haan eens een kop koffie te gaan drinken, stond Cruyff wel aan. „Dat kan altijd. Mijn verhaal is helemaal niet zo moeilijk. Het Nederlandse voetbal speel je op een bepaalde manier, omdat we nu eenmaal zo denken. Maar je kunt praten tot je een ons weegt. Als je het niet ziet en niet begrijpt, heeft het weinig zin.”
www.telegraaf.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jun 24, 2007 12:55 pm

Arthur schreef:Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien. Zijn er al ergens beelden te downloaden?
Alsjeblieft.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jun 24, 2007 12:59 pm

Johan Cruijff. :worshippy.gif:

Beetje uit zijn verband gehaald wel. Cruijff heeft zijn eigen mening en ondersteunt die altijd met argumenten. Niets mis mee.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 24, 2007 1:27 pm

wel arrogant van cruijff als hij zegt dat je voor 4-3-3 een goede coach moet zijn en het moet begrijpen.. wijzende naar het feit dat foppe dat niet gebruikt dus dom zou zijn... volgens mij heeft foppe zijn grootste successen bij heerenveen ook met 4-3-3 behaald. en hij heeft er geheel terecht voor gekozen om 4-4-2 te gaan spelen omdat beter bij deze spelers zou passen!

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 24, 2007 1:29 pm

Cruijff is toch die man die zelf Advocaat met de grond gelijk maakte, maar toen de KNVB hem vervolgens vroeg, weigerde? Dan weet ik weer genoeg.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jun 24, 2007 1:36 pm

Ik zie het probleem niet hoor. Die man geeft zijn mening.

Het belachelijkste vind ik nog dat de zogenaamde heren analytici beweren dat Cruijff niet 'van de zijlijn mag roepen'. De pot verwijt de ketel, zeg. :smallgrin.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 24, 2007 1:37 pm

Dat mag hij ook zeker. Alleen neem ik hem niet serieus, that's all.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo jun 24, 2007 2:02 pm

Ben ik de enige die zich ergerde aan die Surinaamse vlaggen op het laatst?Weten we ook gelijk weer waarom ze niet met het volkslied mee zingen. Meld je dan lekker aan voor de Suriprofs....

Beloki

Bericht door Beloki » zo jun 24, 2007 2:04 pm

Ik irriteerde me er ook aan. Alleen Pieters en Janssen hadden een Nederlandse vlag.

999

Bericht door 999 » zo jun 24, 2007 2:37 pm

Jöhnk schreef:Johan Cruijff. :worshippy.gif:

Beetje uit zijn verband gehaald wel. Cruijff heeft zijn eigen mening en ondersteunt die altijd met argumenten. Niets mis mee.
Nou, eerst de Haan tot z'n benen afzagen en nu dit ..
Blij met de punten ...

gaizka

Bericht door gaizka » zo jun 24, 2007 2:54 pm

Zuiverloon, Rigters en de Ridder zijn mij het meest opgevallen dit toernooi (van Babel, Maduro en Drenthe had ik wel hoge verwachtingen).

Is Rigters geen optie als stormram? Hij heeft zijn fysiek mee en kost maar 3 ton.

Plaats reactie