Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Wij kunnen niet bepalen of jij goedgelovig bent, want je geeft je bronnen niet prijs.Thomas schreef:Een beetje lullig om te doen alsof ik hier loop te liegen. Je kan hoogstens zeggen dat ik goedgelovig ben, maar ik mag toch aannemen dat niemand denkt dat ik dit zomaar even verzin?
En om in te haken op je opmerking over de bankzitters: ze zijn goed genoeg om mee te draaien in de top van de Eredivisie. Het is onzinnig om geld uit te geven aan bankzitters voor de aanval als je middenveld verre van optimaal loopt en je geen fatsoenlijke rechtsback hebt. Je lijkt Koeman wel.
Maar ik loop hier al wel lang genoeg rond dat men kan beoordelen of ik uit m'n nek zit te lullen of niet. Dat neem ik tenminste aan.Bertje schreef:Wij kunnen niet bepalen of jij goedgelovig bent, want je geeft je bronnen niet prijs.Thomas schreef:Een beetje lullig om te doen alsof ik hier loop te liegen. Je kan hoogstens zeggen dat ik goedgelovig ben, maar ik mag toch aannemen dat niemand denkt dat ik dit zomaar even verzin?
Het probleem op de rechtsbackpositie is algemeen bekend en heeft prioriteit. Ik stipte alleen even aan dat er nog wel meer schort aan deze selectie. Zo zijn twee van de drie backups voorin dus blessuregevoelig.Bertje schreef:En om in te haken op je opmerking over de bankzitters: ze zijn goed genoeg om mee te draaien in de top van de Eredivisie. Het is onzinnig om geld uit te geven aan bankzitters voor de aanval als je middenveld verre van optimaal loopt en je geen fatsoenlijke rechtsback hebt. Je lijkt Koeman wel.
Niemand heeft gezegd dat je uit je nek lult. Je stelt je een beetje aan hoor. Als je geheimzinnig met bronnen loopt te schermen moet je ook af en toe een opmerking kunnen verdragen.Thomas schreef:Maar ik loop hier al wel lang genoeg rond dat men kan beoordelen of ik uit m'n nek zit te lullen of niet. Dat neem ik tenminste aan.
Er is een verschil tussen uit je nek lullen en goedgelovig zijn. Aangezien wij je bronnen niet kunnen beoordelen kunnen wij ook niet inschatten of we jouw bronnen moeten geloven.Thomas schreef:Maar ik loop hier al wel lang genoeg rond dat men kan beoordelen of ik uit m'n nek zit te lullen of niet. Dat neem ik tenminste aan.
Je hebt ook nog een heel tweede elftal. Er is weinig geld, dus moet je prioriteiten stellen. Zo simpel is het. Er schort altijd wel wat aan je elftal, maar wij moeten het stapje voor stapje aanpakken. Nationaal gezien moet het niet iets beter en op het internationale podium moeten we verder komen. Het jaar daarna moeten we dan weer wat beter worden.Bertje schreef:Het probleem op de rechtsbackpositie is algemeen bekend en heeft prioriteit. Ik stipte alleen even aan dat er nog wel meer schort aan deze selectie. Zo zijn twee van de drie backups voorin dus blessuregevoelig.
Het is op het internet niet altijd duidelijk wanneer er grappig wordt gedaan en wanneer het serieus is.Jöhnk schreef:Niemand heeft gezegd dat je uit je nek lult. Je stelt je een beetje aan hoor. Als je geheimzinnig met bronnen loopt te schermen moet je ook af en toe een opmerking kunnen verdragen.Thomas schreef:Maar ik loop hier al wel lang genoeg rond dat men kan beoordelen of ik uit m'n nek zit te lullen of niet. Dat neem ik tenminste aan.
@ Bertje: Precies. Dus los van of jullie mijn bronnen betrouwbaar zouden vinden of niet kunnen jullie in ieder geval wel of niet denken dat ik zomaar iets zou verzinnen.
@Bertje:
Jij vindt dat we het seizoen op zowel Europees als nationaal niveau met success door kunnen brengen met Babel, Huntelaar, en Kennedy? Mitea en Manucharyan tel ik niet mee want die zijn gewoon permanent geblesseerd. Perez en De Mul gaan weg. Ja, ik weet het, die zijn nog niet weg bla bla...Het is wel duidelijk dat ze 99% zeker vertrekken. Huntelaar valt weg, wie moet er in de spits? Babel? En wie dan op links? Kennedy valt weg, Delorge dan op rechtsbuiten?
Belachelijk om zo het seizoen in te gaan. Zou een van de domste fouten van de afgelopen tijd zijn.
Jij vindt dat we het seizoen op zowel Europees als nationaal niveau met success door kunnen brengen met Babel, Huntelaar, en Kennedy? Mitea en Manucharyan tel ik niet mee want die zijn gewoon permanent geblesseerd. Perez en De Mul gaan weg. Ja, ik weet het, die zijn nog niet weg bla bla...Het is wel duidelijk dat ze 99% zeker vertrekken. Huntelaar valt weg, wie moet er in de spits? Babel? En wie dan op links? Kennedy valt weg, Delorge dan op rechtsbuiten?
Belachelijk om zo het seizoen in te gaan. Zou een van de domste fouten van de afgelopen tijd zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 10/11
Het lijkt me ook duidelijk dat wanneer De Mul en Perez beiden weg zijn, het halen van een aanvallende versterking veel hoger op het lijstje zal moeten staan dan een nieuwe rechtsback of middenvelder.
Een nieuwe rechtsback is ook erg handig, maar met Heitinga en Ogararu is die plek in ieder geval bezet, evenals we op het middenveld met Sneijder, Davids, Gabri, Maduro en Vertonghen ook redelijk voorzien zijn. Een aanval met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy aangevuld met brekebeentjes als Mitea, Manucharyan en Leonardo kan gewoon écht niet.
Een nieuwe rechtsback is ook erg handig, maar met Heitinga en Ogararu is die plek in ieder geval bezet, evenals we op het middenveld met Sneijder, Davids, Gabri, Maduro en Vertonghen ook redelijk voorzien zijn. Een aanval met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy aangevuld met brekebeentjes als Mitea, Manucharyan en Leonardo kan gewoon écht niet.
De rechtsback heeft de allerhoogste prioriteit. Dat was dé zwakke plek van het afgelopen seizoen. Wil je daadwerkelijk beter worden, dan moet je daar wat aan doen. Daarna komt het middenveld, want dat draait ook verre van ideaal. Daarna komt de aanval. Indien nodig kun je altijd Perez nog aan z'n contract houden.
Wie heeft het over verkopen? Dat is pas aan de orde, als er twee rechtsbacks beter zijn dan Ogararu.
Het is onverantwoord om te gokken op een (buitengewone) ontwikkeling van Ogararu, net als het destijds onverantwoord was om ervan uit te gaan dat Babel zich enorm zou ontwikkelen na meer dan een jaar van stilstand. Ogararu kan zich altijd alsnog in het elftal knokken.
Het is onverantwoord om te gokken op een (buitengewone) ontwikkeling van Ogararu, net als het destijds onverantwoord was om ervan uit te gaan dat Babel zich enorm zou ontwikkelen na meer dan een jaar van stilstand. Ogararu kan zich altijd alsnog in het elftal knokken.
Er moet sowieso een spelbepalende speler komen. Iemand die het tempo kan bepalen, rust brengt en de gaten zoekt.
Dan blijven we langer in balbezit, hoeven de spelers minder te lopen, kunnen we verder naar voren voetballen en kunnen de spelers meer energie steken in aanvallende acties. De Mul was vaak al snel moe, maar het scheelt ook wanneer je je acties op 20 meter vanaf de achterlijn mag inzetten in plaats van minstens 40 meter.
Dan blijven we langer in balbezit, hoeven de spelers minder te lopen, kunnen we verder naar voren voetballen en kunnen de spelers meer energie steken in aanvallende acties. De Mul was vaak al snel moe, maar het scheelt ook wanneer je je acties op 20 meter vanaf de achterlijn mag inzetten in plaats van minstens 40 meter.
Een goede Maduro kan het, ja, maar dat is de enige speler in de selectie die het kan. Een topclub onwaardig. Binnen Nederland komen eigenlijk alleen Schaars (net verlengd), Aissati (niet haalbaar) en El Ahmadi (twijfelachtig of hij goed genoeg is) in aanmerking. Verder zou de vaak genoemde Defour perfect in het plaatje passen, maar de wereld is groter dan Nederland en België.