Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 7:13 pm

Met die vervelende stem van HTC zou ik sowieso niet over muziek praten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 8:07 pm

joey schreef:Perez kiest eieren voor zijn geld, let maar op!
Jij denkt dat Perez en HtC de strijdbijl kunnen begraven? Volgens mij wordt het echt nooit meer wat tussen die twee. Ergo: exit Perez.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jun 22, 2007 8:09 pm

Bertje schreef:Ben ik nou gek of heeft HTC eerder precies hetzelfde gezegd, BZ?
Wat heeft HtC gezegd beste Bertje?

Jesse

Bericht door Jesse » vr jun 22, 2007 8:29 pm

Thomas schreef:
Jij denkt dat Perez en HtC de strijdbijl kunnen begraven? Volgens mij wordt het echt nooit meer wat tussen die twee. Ergo: exit Perez.
Ik denk dat joey bedoelt dat Perez eerder voor een andere club zal kiezen als PSV het niet meer wordt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 8:39 pm

brigade zuid schreef:
HTC heeft eerder precies hetzelfde over Perez gezegd als Van Geel gisteren wist te vertellen. Hij heeft het goed gedaan, maar als hij weg wilt zullen de mensen van Ajax hun best doen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 9:03 pm

Jesse schreef:
Thomas schreef:
Ik denk dat joey bedoelt dat Perez eerder voor een andere club zal kiezen als PSV het niet meer wordt.
Oh, in dat geval zou ik het met hem eens zijn. PSV is heus niet de enige club waar Perez heen wil. Daar geloof ik niets van. Maar het is nog niet gedaan hoor. PSV gaat inderdaad kijken of Ajax het uithoudt:
PSV: 'Tot eind augustus de tijd voor Perez'

22/6/2007 19:38

Wat PSV betreft is de komst van Kenneth Perez nog niet definitief van de baan. De gesprekken met Ajax over de overname van de 32-jarige Deen zijn weliswaar afgebroken, maar de Eindhovense club wanhoopt niet.

'We hebben nog tot eind augustus de tijd', tekende RTV Noord-Holland op uit de mond van PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt. 'We laten het even bezinken en komen dan mogelijk wel weer terug in de race.'

PSV heeft met Perez al een persoonlijk akkoord bereikt, maar kon het tot op heden niet eens worden met Ajax over de afkoopsom. De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
vi.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jun 22, 2007 9:07 pm

Bertje schreef:
brigade zuid schreef:
HTC heeft eerder precies hetzelfde over Perez gezegd als Van Geel gisteren wist te vertellen. Hij heeft het goed gedaan, maar als hij weg wilt zullen de mensen van Ajax hun best doen.
Oke, heb ik niet meegekregen.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 22, 2007 10:52 pm

De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
MvG ontkende gisterenavond dat bedrag van € 1,8 miljoen. Het kan ook meer zijn :drecul.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 23, 2007 6:59 am

Demosthenes schreef:
De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
MvG ontkende gisterenavond dat bedrag van € 1,8 miljoen. Het kan ook meer zijn :drecul.gif:
De Cler is schijnbaar voor 2,8 miljoen naar feyenoord gegaan. Die is weliswaar jonger, maar had nog maar 1 jaar contract! Zelfde bedrag voor Perez vragen :666.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 23, 2007 10:46 am

Ajaciedjuh schreef:
Demosthenes schreef:
De Cler is schijnbaar voor 2,8 miljoen naar feyenoord gegaan. Die is weliswaar jonger, maar had nog maar 1 jaar contract! Zelfde bedrag voor Perez vragen :666.gif:
feyenoord heeft meer geld te besteden dan psv?

de cler en hofland samen voor ± 7 miljoen en dan komt er nog een "wereldspits"? en een ervaren middenvelder?

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 23, 2007 11:14 am

Jesse schreef:Ik denk dat joey bedoelt dat Perez eerder voor een andere club zal kiezen als PSV het niet meer wordt.
Dat bedoelde ik inderdaad. Perez gaat echt niet tot eind augustus op PSV wachten. PSV kan best de tijd hebben (daar doen ze graag zaken op 31 augustus :smallgrin.gif: ), maar Perez raakt erdoor in een vervelende situatie.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 24, 2007 8:35 pm

Bertje schreef: HTC heeft eerder precies hetzelfde over Perez gezegd als Van Geel gisteren wist te vertellen. Hij heeft het goed gedaan, maar als hij weg wilt zullen de mensen van Ajax hun best doen.
Als dat betekent dat ie niet in HtC´s visie past en voor de 10 niet in aanmerking komt, heb je gelijk. HtC en Perez kunnen elkaar wel schieten, er is geen weg terug. MVG kan nu nog een aanbod weigeren. Als PSV over een maand weer komt, halen ze die jongen alsnog binnen.

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 24, 2007 8:47 pm

Alleen weet ik niet zeker of PSV over een maand nog komt. Zie Van Persie verhaal.

Starring

Bericht door Starring » zo jun 24, 2007 9:54 pm

Ach, Perez is zo goed als verkocht aan PSV. Die gasten uit de lichtstad weten dat Perez op slechts één ding zint: een vertrek naar Eindhoven. Van Feyenoord hebben zij in deze geen last en ik lees dat er bij PSV nieuwe transfergelden zijn vrijgekomen na het vertrek van Beasley en mogelijk in de nabije toekomst Beerens. 1+1=2
Ajax schijnt bij monde van HTC een rete goede schaduwelftal klaar te hebben. Maak daar gebruik van zou ik zeggen Martin van Geel. Ajax dient verder te gaan en het hoofdstuk Perez af te sluiten.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 24, 2007 10:20 pm

Leuk, maar de spelers van dat retegoede schaduwelftal komen niet voor niets. Neem ik aan.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 25, 2007 8:14 am

Ik betwijfel ook of dat schaduwelftal zo retegoed is als Zuiverloon en Zenden daarin een rol spelen
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 9:34 am

Ik zou Pryor wel een goede vervanger van Perez vinden. Al zal hij waarschijnlijk meer moeten kosten dan Perez oplevert.

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 25, 2007 11:08 am

LucaS schreef:Ik betwijfel ook of dat schaduwelftal zo retegoed is als Zuiverloon en Zenden daarin een rol spelen
Geen idee wie er in het schaduwelftal zitten; bestaat dat elftal wel? Ik mag wel aannemen dat er voor iedere positie andere spelers bekeken zijn, maar dat wil niet zeggen dat er na vertrek van een Ajacied direct een vervanger wordt aangetrokken. Waar is de vervanger van Grygera? Type mandekker!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 25, 2007 11:52 am

Die komt niet, zei MVG. Ajax heeft genoeg verdedigers, vindt hij.

Maar terug naar Perez, wat moeten we nu met hem? Op PN zeggen ze dat de zaakwaarnemer van Perez al dreigende woorden heeft gesproken (bron: ED). Ajax moet niet denken dat ze er met een gesprekje afkomen, zoiets. En Perez wil nog steeds alleen naar PSV.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 25, 2007 11:54 am

Ach.. Als PSV zich echt niet meer tot 31 Augustus laat horen en er komt ondertussen een andere mooie club (FC Kopenhagen e.d.) voor hem langsfietsen is het opeens alleen maar die waar hij naartoe wil..

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 25, 2007 12:41 pm

joey schreef:Die komt niet, zei MVG. Ajax heeft genoeg verdedigers, vindt hij.

Maar terug naar Perez, wat moeten we nu met hem? Op PN zeggen ze dat de zaakwaarnemer van Perez al dreigende woorden heeft gesproken (bron: ED). Ajax moet niet denken dat ze er met een gesprekje afkomen, zoiets. En Perez wil nog steeds alleen naar PSV.
Perez heeft gewoon nog een contract voor 2 jaar. En als psv het bedrag dat Ajax wenst te krijgen, niet wil betalen, dan houdt het op.
Ajax moet zich in ieder geval niet laten chanteren, anders zal dit altijd gebeuren. Ik verwacht dat psv de vraagprijs uiteindelijk zal voldoen (door verkopen van Beerens en die Beasly).

Door het gezichtsverlies bij de Cler, laat psv dit niet nogmaals gebeuren (en heeft Ajax dus zijn zin).

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 25, 2007 1:07 pm

Dit zou dus in het ED staan. Tja, wat moet je ermee? Wat ik pas onbegrijpelijk vind, is dat die zaakwaarnemer doet alsof hij álles kan bepalen. Misschien moet hij PSV eens bellen, dan kan die club het bod verhogen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 25, 2007 3:47 pm

God, wat word ik moe van die zaakwaarnemer en zijn geblaat in elk medium. Perez mag inderdaad weg, ja. Maar niet voor een ton, zo gaat dat nu eenmaal. En dreigende woorden? Wat wil hij dan gaan doen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Venzint
AT Toto winner 13/14

Bericht door Venzint » ma jun 25, 2007 11:07 pm

And the saga continues ...
‘Ajax zou toch meewerken?’

EINDHOVEN - Een paar weken geleden was Ajax-aanvaller Kenneth Perez er zeker van dat hij komend seizoen voor PSV zou spelen. Zijn overgang is ontaard in een soap met vele hoofdstukken. Zou zijn nieuwe club ook Feyenoord kunnen worden, zoals Ajax wil? De hoofdrolspeler reageert.

PSV-trainer Ronald Koeman zou graag zien dat zijn club een maximale inspanning doet om Kenneth Perez alsnog naar Eindhoven te halen. De transfer van de Ajax-Deen leek twee weken geleden zo goed als rond, maar ketste af omdat de clubs het niet eens konden worden over de transfersom. De oefenmeester heeft de hoop op Perez echter nog niet opgegeven.

Sinds de onderhandelingen over Perez liggen Ajax en PSV behoorlijk met elkaar in de clinch. In Eindhoven leeft het idee dat de Amsterdammers de aanvaller in eerste instantie voor ongeveer een miljoen euro wilden verkopen. Toen PSV eenmaal een akkoord met Perez had bereikt, werd de transfersom opgehoogd naar bijna twee miljoen. In Amsterdam ontkennen ze dit overigens.

Wat overblijft, is de zekerheid dat PSV er een aanvaller bij moet hebben en Koeman denkt daarbij nog altijd aan Perez. ,,Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth Perez naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij die onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget.’’

De speler viert ondertussen vakantie zonder dat hij de gewenste zekerheid over zijn toekomst heeft. Perez heeft weliswaar een voorkeur voor PSV uitgesproken, hij kijkt inmiddels ook weer wat verder dan Eindhoven alleen. Zoals het er nu naar uitziet moet PSV betalen wat Ajax vraagt. Doet het dat niet, ketst de transfer definitief af. ,,Ik hoop nog altijd dat het rond komt,’’ zegt de aanvaller. ,,Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open.’’

Het is een publiek geheim dat Feyenoord en Ajax al wel overeenstemming hebben bereikt over de transfersom voor Perez. Of de speler nog in Rotterdam terecht kan, weet hij zelf op dit moment niet. Bij Feyenoord weigert men elk commentaar op elke naam.

Perez heeft zich gestoord aan uitspraken uit de Amsterdamse hoek als zou hij een draaikont zijn omdat hij zijn voorkeur steeds verandert. ,,Dat is gewoon een onzinverhaal,’’ zegt hij. ,,Ik heb ooit met Feyenoord gesproken, dat was echt een goed gesprek. Maar op dat moment was er nog helemaal geen sprake van belangstelling vanuit Eindhoven.’’

,,Toen PSV eenmaal belde, kwam ik in de situatie terecht dat ik moest kiezen uit twee mooie clubs,’’ legt Perez uit. ,,Feyenoord had op dat moment geen trainer en nog geen nieuwe spelers, terwijl PSV landskampioen is en Champions League speelt. Bovendien belde de trainer me dat hij mij graag wil hebben. Misschien was het de veilige weg, maar is het nou zo gek dat ik op dat moment een voorkeur voor PSV heb uitgesproken?’’

Al met al heeft de Deen een vervelend gevoel overgehouden aan de afgelopen weken. Vooral de manier waarop Ajax zich opstelt, verbaast hem. Perez: ,,Laat ik het zo zeggen: Ik was in de veronderstelling dat Ajax met mij mee wilde denken en werken. Dat gevoel heb ik niet helemaal. Helemaal niet zelfs.’’

Perez wil nu vooral snel duidelijkheid, hij zal zeker niet tot eind augustus wachten voor hij overstapt naar zijn nieuwe club. Ook Koeman zou het liefst zien dat de Deen op de eerste training (9 juli) al in Eindhoven is. Als de transfer van Perez definitief zou afketsen, dan moet PSV op zoek naar een nieuwe aanvaller.

,,Wij moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht,’’ zegt Koeman. ,,Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die wat minder houvast biedt dan Kenneth Perez.’’
bron: AD.nl

Starring

Bericht door Starring » di jun 26, 2007 12:20 am

Moddergevecht: ronde 3. Kleedkamer 2 dient volgens mij weer in gebruik genomen te worden. Of zal Feyenoord zijn ontsnapping worden?

To be continued...

Plaats reactie